eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Zimowe utrzymanie dróg gminnych, dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie, parkingów oraz alejek w parku Mickiewicza, Kościuszki oraz na terenach zieleni miejskiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-07

Zawiercie: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie, parkingów oraz alejek w parku Mickiewicza, Kościuszki oraz na terenach zieleni miejskiej.
Numer ogłoszenia: 229486 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, fax. 032 6721513.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie, parkingów oraz alejek w parku Mickiewicza, Kościuszki oraz na terenach zieleni miejskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie, parkingów oraz alejek w parku Mickiewicza, Kościuszki oraz na terenach zieleni miejskiej. Łączna długość dróg o nawierzchni asfaltowej wynosi 96 km. Powierzchnia alejek na terenach zieleni miejskiej wynosi 600 m2 (skwery przy ul. Sikorskiego, Wyszyńskiego, Powstańców Śląskich, Sikorskiego i Reymonta). Łączna długość dróg gruntowych wynosi 49 km. Powierzchnia alejek w parku Mickiewicza i Kościuszki wynosi 10.950 m2. Powierzchnia parkingów wynosi: - parking oraz zatoki parkingowe przy ul. Wierzbowej - 2.100 m2 - parking przy ul. Smutnej - 1.200 m2 - parking przy ul. Dąbrowskiego -350 m2 - parking przy ul. Wierzbowej - (D.H. Kmicic) - 3.000 m2 - parking przy ul. Westerplatte - 600 m2 - parking przy ul. Niedziałkowskiego - 300 m2 - parking przy ul. Miodowej - 800 m2, - parking przy ul. Moniuszki - 500 m2, - parking przy ul. Batorego - 800 m2, - parking przy ul. Towarowej - 400 m2 - parking przy ul. Westerplatte (przy Cechu) - 400 m2, - parking przy ul. Bankowej - 400 m2. - zatoki parkingowe przy drogach wymienionych w załączniku nr 1 do umowy - 2.000 m2 Wykaz dróg o nawierzchni asfaltowej stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy i SIWZ. Wykaz dróg gruntowych stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy i SIWZ. Drogi o nawierzchni gruntowej należy odśnieżać na odcinkach, przy których znajdują się zabudowania oraz na odcinkach pomiędzy zabudowaniami a drogami o nawierzchni asfaltowej. Standard zimowego utrzymania dróg: 1. Jezdnia odśnieżona na całej szerokości i długości. 2. Jezdnia posypana na: skrzyżowaniach z drogami, skrzyżowaniach z koleją, odcinkach o pochyleniu powyżej 4%, przystankach autobusowych, innych miejscach ustalonych przez zarząd drogi. 3. Dopuszczalny czas zalegania i występowania: - luźny śnieg: 3 godz. - śnieg zajeżdżany: występuje - zaspy, języki śniegowe: 3 godz. - szron: 3 godz. - lodowica: 6 godz. Za jakość stosowanych materiałów, wykonanych robót oraz utrzymanie standardu zimowego utrzymania dróg odpowiedzialny jest Wykonawca. Każdy pojazd wymieniony w wykazie sprzętu w ofercie zostanie wyposażony w system GPS (w ciągu 31 dni od podpisania umowy), umożliwiający bieżący podgląd jego pracy oraz jego lokalizację. Jednocześnie Wykonawca w ramach oferowanej kwoty zapewni Zamawiającemu w jego siedzibie podgląd na jednym stanowisku komputerowym celem monitorowania pracy pojazdów. System obsługujący monitoring pojazdów powinien umożliwić Zamawiającemu: sprawdzenie czasu pracy pojazdów z podaniem czasu rozpoczęcia i zakończenia pracy, ilości przejechanych kilometrów, ilości przejechanych kilometrów i czasu pracy pojazdu z opuszczonym lemieszem (dla pojazdów wyposażonych w pługi), ilości przejechanych kilometrów i czasu pracy pojazdu z włączonym urządzeniem do posypywania (dla piaskarek). System powinien również archiwizować zebrane dane z możliwością ich podglądu i odtworzenia do 60 dni wstecz. Stosowane w czasie pracy znaki, sygnały oraz urządzenia zabezpieczające powinny być dobrze widoczne w dzień jak i w nocy. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie odpowiada Wykonawca. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz nie spełniających odpowiednich warunków sanitarnych. Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał wszelkie urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych przy zimowym utrzymaniu dróg dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych wyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie. Sprzęt winien być przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia w ciągu 40 minut od chwili powzięcia decyzji o konieczności podjęcia akcji na drodze. Nośniki pługów odśnieżnych powinny mieć zamontowane płyty czołowe. Pojazdy samochodowe używane do wykonania prac przy odśnieżaniu dróg i zwalczania śliskości zimowej powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej lub pomarańczowej. Lemiesze powinny mieć oznaczone skrajnie, wystające poza obrys pojazdu, części w skrajne pasy pod kątem 450 barwy na przemian białej i czerwonej. Po przygotowaniu sprzętu i nośników należy dokonać próbnego montażu, podczas którego należy sprawdzić: - dopasowanie elementów łączących pług z płytą czołową, - działanie mechanizmu podnoszenia, - możliwość swobodnego układania się odkładnicy nawierzchni i przylegania lemiesza, - działanie oświetlenia sygnalizacyjnego, - działanie układu napędowego, - działanie mechanizmów napędów jazdy i zespołów roboczych oraz mechanizmu podnoszenia, - dopasowanie rozsypywarki do nośnika (w przypadku rozsypywarek nakładowych), - działanie układu napędowego oraz układu dozującego i rozsypującego, - działanie urządzeń regulujących. Wykonawca powinien dysponować bazą sprzętu na terenie miasta Zawiercie (lub uruchomić ją w terminie nie dłuższym niż 3 tygodnie od dnia podpisania umowy), wraz z zapleczem socjalnym dla zatrudnionych operatorów sprzętu zimowego, kierowców i innych pracowników zatrudnionych przy zimowym utrzymaniu dróg umożliwiającym: - przebranie się pracowników w ubiory robocze, - umycie po zakończeniu pracy. Pomieszczenia socjalne powinny być ogrzewane, oświetlone w porze wieczorowo - nocnej oraz utrzymane w czystości i porządku. Wykonawca powinien dysponować punktem dyspozytorskim z całodobową obsługą. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu w pełnej gotowości i sprawności technicznej przez cały okres trwania akcji zimowej. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia materiałów do zwalczania śliskości zimowej tj. piasek, sól, żużel. Nośniki pod pługi lemieszowe powinny być wyposażone we wzmocnioną ramę, która umożliwi zamocowanie do niej płyty czołowej. Układ napędowy nośnika powinien zapewnić długotrwałą pracę na niskich przełożeniach skrzyni biegów przy pełnym obciążeniu silnika. Nośniki winny być wyposażone w telefony komórkowe w zestawie głośnomówiącym i sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej lub pomarańczowej. Ponadto reflektory samochodu oraz kierunkowskazy muszą być umieszczone na wspornikach. Podnoszenie i opuszczanie pługa musi odbywać się z kabiny kierowcy. W zależności od pracy, jaką mają wykonywać lemiesze powinny być wykonane ze stali, gumy lub tworzywa sztucznego z hydraulicznym dociskiem. Operatorem sprzętu może być kierowca samochodu posiadający odpowiednie uprawnienia, tj. wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość obsługiwanego sprzętu i przeszkolenie do prac przy zimowym utrzymaniu dróg. Przed rozpoczęciem pracy operator powinien dokonać oględzin sprzętu oraz sprawdzić prawidłowość działania: - układu hydraulicznego, - zaczepu nośnika, - stanu technicznego nośnika. Nie należy rozpoczynać pracy do chwili gdy zauważone usterki nie zostaną usunięte. Należy wykonać również niezbędne czynności konserwacyjne. W czasie pracy operator powinien: - wykonywać wyłącznie czynności związane z obsługą sprzętu i prowadzeniem nośnika, - w sposób ciągły obserwować sprzęt roboczy i zwracać baczną uwagę na bezpieczeństwo osób i pojazdów znajdujących się w pobliżu, - przestrzegać obowiązujących zasad Kodeksu drogowego. Po zakończeniu pracy, pług należy pozostawić opuszczony, aby obciążyć zawieszenie, następnie sprzęt oczyścić i dokonać przeglądu. Wszelkie uszkodzenia sprzętu zagrażające bezpieczeństwu obsługi sprzętu jak i użytkownikom dróg należy niezwłocznie usunąć. Odśnieżanie ma na celu usunięcie śniegu z jezdni i poboczy dróg oraz obiektów towarzyszących, jakimi są zatoki autobusowe, parkingi itp. Do odśnieżania dróg używa się opłużonych pojazdów samochodowych oraz innych maszyn i nośników przystosowanych do w/w prac. W przypadku skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych i pogodowych (zawieje i zamiecie śnieżne, długotrwałe burze śnieżne, niweczące efekty odśnieżania dróg) osiągnięcie i utrzymanie na drogach standardu docelowego może być niemożliwe. Organizację pracy należy wtedy dostosować do aktualnych, zmieniających się warunków na drogach i przyjmować niekonwencjonalne rozwiązania, np. odśnieżanie tylko jednego pasa ruchu. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest do wywozu nadmiaru śniegu na pisemne polecenie Zamawiającego z ul. Marszałkowskiej (dwukrotnie). Zamiennie Zamawiający może wskazać inne ulice, z których należy usunąć nadmiar śniegu. Śnieg należy wywozić na składowisko odpadów. Szerokość rozsypywania środków do zwalczania śliskości zimowej (soli) oraz materiałów powinna pokrywać 0,8 szerokości jezdni. Wykonawca zobowiązany jest do zebrania pozostawionego na jezdni po sezonie zimowym żużla oraz do oczyszczania zatkanych kratek ściekowych. W przypadku braku występowania warunków zimowych (śnieg, gołoledź) Wykonawca zobowiązany jest do zbierania (oczyszczania) z odpadów parków Mickiewicza i Kościuszki, innych terenów zieleni miejskiej wskazanych przez Zamawiającego oraz mechanicznego zamiatania jezdni dróg asfaltowych wg załącznika nr 1 do umowy i alejek w parkach. Odbiór odbywa się w ostatnim roboczym dniu miesiąca. Po odbiorze spisywany jest protokół podpisany przez obie strony. Protokół jest podstawą do sporządzenia faktury i wystąpienia do Zleceniodawcy o uregulowanie należności w terminie 21 dni od daty doręczenia faktury z protokołem odbioru. Pierwsza faktura za miesiące od października do grudnia zostanie wystawiona przez Wykonawcę w miesiącu styczniu 2009 r. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego informowania Zleceniodawcy (telefon lub faks) o planowanym harmonogramie pracy sprzętu w danym dniu. Przed upływem każdego miesiąca Wykonawca przedstawia wykaz pracy sprzętu w danym miesiącu (ilość przepracowanych motogodzin, ilość przejechanych kilometrów), wykaz ilości zużytych środków do zwalczania śliskości oraz wykaz ilości materiałów uszorstniających. Zleceniodawca przeprowadza wyrywkową kontrolę ilości rozsypanych środków, szerokości i długości sypania. Odbiór wyrywkowy, częściowy odbywa się po wykonaniu pracy, jeżeli warunki pogodowe nie niweczą pracy. Nieobecność powiadomionego przedstawiciela Wykonawcy (telefon, faks) w trakcie kontroli, nie stanowi podstawy do nie uznania żądań Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu IX SIWZ i może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: URZĄD MIEJSKI w ZAWIERCIU ING BANK ŚLĄSKI CBK/CZĘSTOCHOWA NR KONTA: 80 1050 1142 1000 0008 0065 3354 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na zimowe utrzymanie dróg gminnych, dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie, parkingów oraz alejek w parku Mickiewicza, Kościuszki oraz na terenach zieleni miejskiej. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). W/w formy wadium muszą się znaleźć w kasie zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. Oryginały dokumentów należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego, a do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność kserokopię. 5. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt. VIII ust. 4 SIWZ musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe: a) posiadają doświadczenie wyrażające się zrealizowaniem lub aktualną realizacją z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług (wykonanych lub wykonywanych) polegających na zimowym utrzymaniu dróg publicznych, których wartość wynosi minimum 300.000,00 PLN brutto każda; b) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj.: - ciągnikiem z pługiem lemieszowym i rozrzutnikiem - minimum 2 szt., - koparko - ładowarką - min. 1 szt., - koparko - spycharką - min. 1 szt., - samochodem z pługiem wirnikowym - min. 1 szt., - samochodem ciężarowym z pługiem klinowym - min. 1 szt., - samochodami ciężarowym z pługiem lemieszowym - min. 2 szt., - pługo - piaskarką - min. 1 szt., - samochodem patrolowym - min. 1 szt.; c) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 200.000,00 zł. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. W/w zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równorzędne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) wykonanych lub wykonywanych usług (co najmniej 2) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na zimowym utrzymaniu dróg publicznych, o wartości co najmniej 300.000,00 zł (brutto) każda wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. 7) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 8) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (na kwotę minimum 200.000,00 zł). Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 9) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 10) Dowód wniesienia wadium. 11) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu). W/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę z umieszczoną klauzulą za zgodność z oryginałem. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia, a wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. V SIWZ muszą spełniać oni łącznie. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie wykonawcy. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie VI ppkt 2-5 SIWZ, dotyczące każdego partnera konsorcjum. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ppkt 1 wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą oddzielne lub wspólne; b) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; d) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.(Dz.U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, pokój nr 202, Wydział Zamówień Publicznych..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Punkt Informacyjny Urzędu Miejskiego w Zawierciu, ul. Leśna 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 7 października 2008 r. Cena za specyfikację wynosi 12,20 zł (w tym 22% VAT)..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.