eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wojnicz w latach 2011-2013 poprzez częściową kanalizację Wojnicza oraz zwodociągowanie części miejscowości Olszyny.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-30

Wojnicz: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wojnicz w latach 2011-2013 poprzez częściową kanalizację Wojnicza oraz zwodociągowanie części miejscowości Olszyny.
Numer ogłoszenia: 304312 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134215 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojnicz, Rynek 1, 32-830 Wojnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6790108, faks 014 6790100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wojnicz w latach 2011-2013 poprzez częściową kanalizację Wojnicza oraz zwodociągowanie części miejscowości Olszyny..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami domowymi w Wojniczu przy ulicach:1) ul. Rynek (strona północno-zachodnia), 2) ul. Rynek (strona południowo-zachodnia),3) ul. Krakowska (strona północna od ul. Rynek do ul. Wolickiej), 4) ul. Krakowska (strona południowa od ul. Rynek do ul. Loretańskiej), 5) ul. Jagiellońska (strona zachodnia do ul. Rynek do ul. Zamoście), 6) ul. Zamoście, 7) ul. Loretańska ( od ul. Krakowskiej do ul. Zamoście), 8) ul. Zawale (część środkowa-pojedyncze posesje dotychczas nie podłączone do kanalizacji), 9)ul. Leonarda (od ul. Zawale do ul. Tarnowskiej), 10)ul. Warszawska (rejon Domu Grodzkiego), 11) ul. Długa, 12) ul. Goszczyńskiego z częścią ul. Leśnej (do obwodnicy), 13) ul. Wolicka).2.Zakres zadania inwestycyjnego będący przedmiotem zamówienia został zaznaczony na projekcie zagospodarowania terenu na arkuszach map sytuacyjno - wysokościowych w skali 1:1000 (na rys. nr: 8, 9, 12, 13, 14, 18) stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ- dokumentacja projektowa. 3.Zadanie inwestycyjne objęte przedmiotem zamówienia będzie wykonywane w następujących zakresach realizacyjnych: 1) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Rynek (strona południowo-zachodnia), ul. Krakowskiej (strona południowa), ul. Jagiellońskiej, ul. Zamoście, ul. Loretańskiej w Wojniczu wraz z przepompownią PW5 oraz przyłączami domowymi - kanały główne - w tym: a) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne wraz z odgałęzieniami do granicy nieruchomości o łącznej długości 1776 m: PP160 o łącznej długość L = 198 m, PP200 o łącznej długości L = 1553 m, PE200 o łącznej długości L = 25,0 m, b) rurociąg ciśnieniowy o łącznej długości PE90 o długości 86 m, c) przepompownia ścieków PW5 wraz z robotami budowlanymi, technologiczno- instalacyjnymi elektrycznymi, AKPiA wraz z monitoringiem i pomiarem przepływu - szt.1, d) roboty drogowe - odtworzenie nawierzchni po robotach roztopowych o łącznej na łącznej powierzchni 504,4 m2 , e)przewiert sterowany (D138-D139) na długości 17,0 m w ul. Jagiellońskiej w Wojniczu (dr. Wojewódzka Wojnicz-Nowy Sącz), 2) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Rynek (strona południowo-zachodnia), ul. Krakowskiej (strona południowa), ul. Jagiellońskiej, ul. Zamoście, ul. Loretańskiej w Wojniczu wraz z przepompownią PW5 oraz przyłączami domowymi - część elektryczna - zasilanie przepompowni PW5, 3) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Rynek (strona południowo-zachodnia), ul. Krakowskiej (strona południowa), ul. Jagiellońskiej, ul. Zamoście, ul. Loretańskiej w Wojniczu wraz z przepompownią PW5 oraz przyłączami domowymi - przyłącza - w tym: a)kanalizacja grawitacyjna - przyłącza o łącznej długości 974 m: PP160 o łącznej długość L = 752 m, PP200 o łącznej długości L = 222 m, b)roboty drogowe - odtworzenie nawierzchni po robotach roztopowych o łącznej na łącznej powierzchni 77 m2 , 4) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Zawale (część środkowa) i w ul. Leonarda w Wojniczu od studzienki B175 wraz z przyłączami domowymi - kanały główne - w tym: a) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne wraz z odgałęzieniami do granicy nieruchomości o łącznej długości 167 m: PP160 o łącznej długość L = 18 m, PP200 o łącznej długości L = 149 m, b) roboty drogowe - odtworzenie nawierzchni po robotach roztopowych na łącznej powierzchni 7,0 m2 , c)przewiert sterowany (B175-B182) na długości 9,0 m w drodze dojazdowej do szkoły podstawowej, 5) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Zawale (część środkowa) i w ul. Leonarda w Wojniczu od studzienki B175 wraz z przyłączami domowymi - przyłącza - w tym: kanalizacja grawitacyjna- przyłącza PP160 o łącznej długości 62 m, 6) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Rynek (strona północno-zachodnia), ul. Długiej, ul. Goszczyńskiego, ul. Krakowskiej (strona północna) do ul. Wolickiej w Wojniczu wraz z przyłączami domowymi - kanały główne - w tym: a) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne wraz z odgałęzieniami do granicy nieruchomości o łącznej długości 3760m: PP160 o łącznej długość L = 270 m, PP200 o łącznej długości L = 1856 m, PP250 o łącznej długości L = 1592,0 m,PE250 o łącznej długości L = 42,0 m, b) rurociąg ciśnieniowy o łącznej długości PE50 o długości 111 m, c) skrzyżowanie z gazociągiem wysokiego ciśnienia na odcinkach:C155-C156, d) roboty drogowe - odtworzenie nawierzchni po robotach rozkopowych na łącznej powierzchni 998,7 m2 , 7) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Rynek (strona północno-zachodnia), ul. Długiej, ul. Goszczyńskiego, ul. Krakowskiej (strona północna) do ul. Wolickiej w Wojniczu wraz z przyłączami domowymi - przyłącza - w tym: a)kanalizacja grawitacyjna- przytłacza o łącznej długości 2788m: PP160 o łącznej długość L = 2505 m, PP200 o łącznej długości L = 271 m, b)studzienka pompowa z jedną pompą MH 3068 - 2 komplety, c) roboty drogowe - odtworzenie nawierzchni po robotach roztopowych na łącznej powierzchni 8 m2 , 8) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie Domu Grodzkiego przy ul. Długiej z przepompownią ścieków PW7 w Wojniczu wraz z przyłączami domowymi przy ul. Warszawskiej - kanały główne - w tym: a)kanalizacja grawitacyjna- kanały główne wraz z odgałęzieniami do granicy nieruchomości o łącznej długości 59 m; PP160 o łącznej długość L = 14 m, PP200 o łącznej długości L = 45, b) rurociąg ciśnieniowy PE90 o łącznej długości 9,5 m,c) przepompownia ścieków PW7 wraz z robotami budowlanymi, technologiczno- instalacyjnymi, elektrycznymi, AKPiA wraz z monitoringiem - szt.1, d) roboty drogowe - odtworzenie nawierzchni po robotach roztopowych o łącznej na łącznej powierzchni 128 m2 , 9) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie Domu Grodzkiego przy ul. Długiej z przepompownią ścieków PW7 w Wojniczu wraz z przyłączami domowymi przy ul. Warszawskiej - zasilanie pompowni PW7, 10) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie Domu Grodzkiego przy ul. Długiej z przepompownią ścieków PW7 w Wojniczu wraz z przyłączami domowymi przy ul. Warszawskiej - przyłącza - w tym: a) kanalizacja grawitacyjna- przyłącza PP 160 o łącznej długości 43 m, b) roboty drogowe - odtworzenie nawierzchni po robotach roztopowych o łącznej na łącznej powierzchni 3m2. 4. Charakterystyka robót: roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, roboty w zakresie stabilizacji gruntu, roboty w zakresie odwodnienia gruntu, roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli, roboty w zakresie naprawy nawierzchni, przekroczenia dróg. Sieć kanalizacyjna będzie ułożona w wykopie wąskoprzestrzennym o ścianach pionowych. Zadania muszą być realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Wszystkie zwieńczenia studzienek kanalizacyjnych winny gwarantować ich szczelność i być dostosowane do rodzaju powierzchni na jakiej są montowane. Poza ciągami komunikacyjnymi stożki studni wyprowadzić min. 15 cm ponad poziom terenu.5. W ramach niniejszego zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy obsługa geodezyjna robót łącznie z inwentaryzacją powykonawczą, inspekcją kamerą TV wybudowanych kanałów innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w tym badanie stopnia zagęszczenie gruntu pod drogami utwardzonymi. 6. Przedmiot zamówienia opisany jest następującymi kodami ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 1) 45111200-0 - Roboty budowlane w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 2)45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej, 3) 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni, 4) 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, 5) 45232423-3 - Przepompownie ścieków, 6) 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń, 7) 4523314000-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych. 7. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj. : 1) w dokumentacji projektowej, 2) w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) w przedmiarach robót. Zamawiający informuje, iż oprócz wersji elektronicznej - całość dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia jest dostępna do wglądu Wykonawców, w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1, pokój nr 19 (I piętro), od poniedziałku do piątku w godzinach od 900-1500 . 8. Zamawiający informuje, że jeżeli w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, dokumentacji technicznej opisującej zakres robót znajdują nazwy firmowe materiałów, towarów, systemów, to mają one charakter i znaczenie przykładowe i każdorazowo można zastosować materiały, towary i systemy równoważne, spełniające wymogi opisane dokumentacją projektową. Obowiązek udowodnienia, że użyte materiały i wyroby są równoważne spoczywa na Wykonawcy. 9. Wymagania dotyczące robót: 1) wszelkie roboty wykonywane przez Wykonawcę winne być zrealizowane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z poszanowaniem mienia Zamawiającego i środowiska oraz zgodnie z zaleceniami Inspektora nadzoru inwestorskiego, 2) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz wymogami niniejszej SIWZ. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy:1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 3) Wykonawca od chwili przejęcia terenu budowy zapewnia zabezpieczenie placu budowy i robót oraz warunki bezpieczeństwa i higieny pracy. 4) Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną budowy przez uprawnione służby geodezyjne oraz wykonanie badań laboratoryjnych na własny koszt przez niezależną branżową jednostkę laboratoryjną. 5) Wykonawca winien chronić przed uszkodzeniem wykonane przez siebie roboty aż do momentu odbioru końcowego. 6) Wykonawca winien zapewnić utrzymanie terenu budowy w należytym porządku, a po zakończeniu robót uporządkowanie terenu i przekazanie Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót.7) Wykonawca musi zapewnić Inspektorowi nadzoru inwestorskiego pełną dostępność do robót. Wykonawca jest zobowiązany informować Inspektora Nadzoru kiedy roboty zanikające oraz ulegające zakryciu będą gotowe do zbadania i odbioru. 8) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania oznakowania i zabezpieczenia ruchu i robót na czas prowadzenia robót (wg opracowanego przez Wykonawcę projektu organizacji ruchu) wraz z bieżącym utrzymaniem tego oznakowania i jego likwidacją po zakończeniu robót. 9) w przypadku konieczności kierowania ruchem w trakcie realizacji robót Wykonawca musi dysponować pracownikami przeszkolonymi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 123 poz. 10407) w sprawie kierowania ruchem drogowym, którzy będą mogli dawać sygnały uczestnikom ruchu lub innym osobom znajdującym się na drodze w czasie prowadzenia robót. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Inspektorowi nadzoru inwestorskiego stosowne dokumenty potwierdzające wymagane przeszkolenie pracowników Wykonawcy. 10) Wykonawca powiadamiać będzie przed przystąpieniem do robót, oraz o wszelkich późniejszych zmianach organizacji ruchu jednostki odpowiedzialne za organizację ruchu. 11) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy oraz za wszelkie szkody na osobach i rzeczach powstałe w związku z wykonywanym lub nienależycie wykonanym przedmiotem umowy. 11. Materiały proponowane do montażu i wbudowania muszą być fabrycznie nowe i posiadać wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty. 12. Zaleca się, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego dokonał wizji lokalnej terenu, na którym będą realizowane roboty i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy. 13. Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 - miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę) oraz według gwarancji producenta na zamontowane urządzenia. Gwarancje jakości będą liczone od daty końcowego odbioru robót. 14. Niniejsze zamówienie publiczne będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej, objętego PROW na lata 2007-2013. Celem operacji jest: poprawa warunków życia mieszkańców Wojnicza (ul. Rynek, ul. Krakowska, ul. Jagiellońska, ul. Zamoście, ul. Loretańska, ul. Zawale, ul. Leonarda, ul. Warszawska, ul. Długa, ul. Goszczyńskiego, ul. Wolicka) poprzez budowę kanalizacji sanitarnej.15. Nie przewiduje się unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9, 45.23.24.11-6, 45.23.24.23-3, 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1, 45.34.20.00-6, 45.23.31.40-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze zamówienie publiczne będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lider Konsorcjum: Gminna Spółka Komunalna Sp. z o.o., ul. Rolnicza 39, 33-140 Lisia Góra, kraj/woj. małopolskie.
  • Partner: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TOR Sp. z o.o., Kopaliny 50, 32-720 Nowy Wiśnicz, kraj/woj. małopolskie.
  • Partner: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Sękowski Sp. z o.o., ul. Zgody 89, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3848648,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2212486,89

  • Oferta z najniższą ceną: 2212486,89 / Oferta z najwyższą ceną: 2644500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.