eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › postępowanie numer ZDW-TZP-3321/7/RB/2005 nad realizacja projektu Nr Z/2.28/1/1.1.1/136/04 pt. " Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 593, z budową mostu, na odcinku Miłakowo - Dobre Miasto"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-24

POZYCJA 30408

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olsztyn: postępowanie numer ZDW-TZP-3321/7/RB/2005 nad realizacja projektu Nr Z/2.28/1/1.1.1/136/04 pt. " Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 593, z budową mostu, na odcinku Miłakowo - Dobre Miasto" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, do kontaktów: Adam G. Repliński, ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5346265 w. 22, fax 089 5399876, e-mail: przetargi@zdw.olsztyn.pl, www.zdw.olsztyn.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie numer ZDW-TZP-3321/7/RB/2005 nad realizacja projektu Nr Z/2.28/1/1.1.1/136/04 pt. " Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 593, z budową mostu, na odcinku Miłakowo - Dobre Miasto". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: przedmiotem zamówienia jest " Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 593, z budową mostu, na odcinku Miłakowo - Dobre Miasto", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (ZPORR). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: droga wojewódzka nr 593 Miłakowo - Dobre Miasto - Jeziorany - Lutry - Reszel na odcinku Miłakowo - Dobre Miasto: modernizacja skrzyżowania w Miłakowie; budowa mostu drogowego (wraz z dojazdami) przez rz. Pasłękę w Pitynach, przebudowa ul. Fabrycznej w Dobrym Mieście. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: wartość zamówienia przekracza 60.000,00 euro, zakres zamówienia to przebudowa drogi wojewódzkiej nr 593, z budową mostu na odcinku Miłakowo - Dobre Miasto. Łączna długość cząści drogowej - 1,68682 km, długość obiektu w osiach podpór - 35,00 m. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 14;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 150.000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: finansowanie z dotacji Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu województwa warmińsko-mazurskiego; płatność będzie dokonywana etapami na podstawie faktur i protokołów odbiorów częściowych. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: umowa konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, a ponadto spełniają warunki dodatkowe (wymienione niżej) oraz złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, zwanym dalej wnioskiem wraz z załączonymi do niego (wymienionymi niżej) dokumentami. 1. Warunki dotyczące potencjału ekonomiczno-finansowego. Wykonawca musi wykazać: a) średnioroczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 10,0 mln PLN ( na podstawie Rachunku zysków i strat, pozycja Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi; osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, które nie są zobowiązane do sporządzania bilansu winny przedłożyć oświadczenie o osiągniętych przychodach netto). Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, należy przedstawić przychód za cały okres prowadzenia działalności; b) wskażnik płynności bieżącej (Xpb) w ostatnim roku obrotowym, tj. 2004 r., liczony zgodnie ze wzorem: Xpb=majątek obrotowy/zobowiązania krótkoterminowe, nie mniejszy niż 1,0 (jeden); c) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wskazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie innego konkretnego celu) lub promesą kredytową - w wysokości nie mniejszej niż 1,5 mln PLN; d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Potencjał ekonomiczno-finansowy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; - warunki opisane w pkt.1b) i 1d) muszą być spełnione przez każdy z podmiotów składających wspólny wniosek; - warunki opisane w pkt. 1a) i 1c) muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólny wniosek, przy czym jeden z nich musi spełniać ten warunek co najmniej w 40%. 2. Warunki dotyczące potencjału kadrowego. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby wykwalifikowane do realizacji zamówienia, posiadające uprawnienia w danej specjalności, do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. Wykonawca poda informacje dotyczące kandydata na każde niżej wymienione stanowisko. Pod względem doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełniać co najmniej podane niżej wymagania: Stanowisko/Ilość osób/Całkowite doświadczenie (ilość lat od otrzymania stosownych uprawnień)/Dla podobnych robót (ilość lat)/Jako kierownik podobnych robót (ilość lat) Kierownik budowy/1/5/3/3 Kierownicy odpowiedzialni za: roboty mostowe /1/5/3/3 roboty drogowe/1/3/3/3 roboty sanitarne /1/3/2/2 roboty elektryczne/1/3/2/2 roboty teletechniczne/1/3/2/2 roboty gazowe/1/3/2/2 3. Warunki dotyczące potencjału technicznego. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje odpowiednim sprzętem, o minimalnej ilości zgodnej z poniższą tabelą: Typ/charakterystyka/parametry sprzętu /Minimalne wymagania (liczba jednostek) Wytwórnia mieszanki bitumicznej 60 Mg/h /1 Wytwórnia mieszanki betonowej 40 Mg/h /1 Rozściełacze/2 Sprzęt do wałowania: - walce gładkie / 3 - walce ogumione / 2 - walce wibracyjne / 2 - walce okołkowane / 2 Spycharki / 3 Równiarki / 2 Koparki / 4 Samochody ciężarowe / 6 Samochody do przewozu betonu / 2 Ładowarki / 2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie nin. zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt. 2 i 3. 4. Warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy. Wykonawca musi wykazać, że o okresie ostatnich pięciu lat, tj. od 01.06.2000 r. do 31.05.2005 r., zrealizował jako Wykonawca lub Podwykonawca co najmniej 2 zadania (o łącznej wartości min. 10 mln PLN) polegające na przebudowie dróg, w szczególności na wykonaniu podbudów i warstw nawierzchni, w tym jedno zadanie, polegające na budowie mostu betonowego sprężonego. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, wniosek powinien zawierać następujące dokumenty i oświadczenia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na formularzu załącznika Nr 1; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 3) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 4) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych wniosek powinien zawierać następujące dokumenty. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) sprawozdanie finasowe (bilans oraz rachunek zysków i strat), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatnie 3 (trzy) lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim; 2) informacja banku (banków), w którym wykonawca posiada rachunek (rachunki) bankowy (e), potwierdzająca, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt. 1c) i może on otrzymać kredyt w wysokości 1,5 mln PLN przeznaczony wyłącznie na realizację umowy będącej wynikiem nin. postępowania. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 3) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1)Informacja o osobach i podmiotach, którzy będą skierowani do wykonania zamówienia, na formularzu załącznika Nr 2 "A-Wykaz osób i podmiotów i B-Podmioty (Podwykonawcy)". Informacja ta musi zawierać dane nt. kwalifikacji i umiejętności oraz doświadczenia zawodowego tych osób, potwierdzające spełnienie warunków, określonych w pkt. 2. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymienionych w niej kwalifikacji i umiejętności, przy czym: a) od osób, od których wymagane jest posiadanie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, należy przedstawić dokumenty potwierdzające posiadanie takich uprawnień, b) dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, 2) Informacja o posiadanym potencjale technicznym wymaganym do realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 3 "Wykaz sprzętu". Informacja ta musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 4. Wszystkie dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1.1 ppkt 2), 4) oraz 5) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1.1 ppkt 3), Wykonawca powinien je zastąpić dokumentem zawierajacym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia Wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 2.1.1 ppkt 1) do 5) oraz w pkt. 2.1.2 ppkt 1) do 3) a także w pkt. 2.1.3 ppkt 3) winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; 2) dokumenty wymienione w pkt. 2.1.3 ppkt 1) i 2) przedkłada w imieniu wszystkich Wykonawców pełnomocnik (Lider); 3) Wykonawcy winii ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie nin. zamówienia oraz dołączyć do wniosku pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. Wniosek wraz z załącznikami musi być podpisany na każdej stronie przez Wykonawcę i złożony w zamkniętym opakowaniu z napisem "Wniosek w przetargu ograniczonym na realizację projektu Nr Z/2.28/I/1.1.1/136/04 pt. "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 593, z budową mostu, na odcinku Miłakowo - Dobra Miasto" - Nie otwierać przed godz. 11:00 w dniu 30.06.2005 r. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: na mocy art. 49 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 10. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZDW-TZP-3321/7/RB/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 15.07.2005, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: na pisemny wniosek, płatność gotówką w kasie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.07.2005 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 05.07.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: postępowanie jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.07.2005, godzina 10:30, siedziba Zamawiającego.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, realizacja projektu Nr Z/2.28/I/1.1.1/136/04 pt. "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 593, z budową mostu, na odcinku Miłakowo-Dobra Miasto". 4) Informacje dodatkowe: wzór formularza wniosku można otrzymać od Zamawiającego: - faks: 089 539 98 76, - e-mail: przetargi@zdw.olsztyn.pl. 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.