eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Dostawy płytek i gwoździ do zespoleń kości, systemów szycia łąkotek i plastyki więzadeł dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 12 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-17

Zgierz: Dostawy płytek i gwoździ do zespoleń kości, systemów szycia łąkotek i plastyki więzadeł dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 12 części
Numer ogłoszenia: 303708 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu , ul. Parzęczewska 35, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 7144332, 7144505, faks 42 7144530.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy płytek i gwoździ do zespoleń kości, systemów szycia łąkotek i plastyki więzadeł dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 12 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy płytek i gwoździ do zespoleń kości, systemów szycia łąkotek i plastyki więzadeł dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 12 części. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem: 33.14.17.70-8, 33.18.32.00-8 z czego: - część 1 zawiera 5 pozycji asortymentowych, - część 2 zawiera 3 pozycje asortymentowe w tym pozycja 1 obejmuje 2 elementy, pozycja 2 obejmuje 2 elementy, pozycja 3 obejmuje 3 elementy, - część 3 zawiera 4 pozycje asortymentowe, - część 4 zawiera 13 pozycji asortymentowych, - część 5 zawiera 2 pozycje asortymentowe, - część 6 zawiera 13 pozycji asortymentowych, - część 7 zawiera 3 pozycje asortymentowe, - część 8 zawiera 4 pozycje asortymentowe w tym pozycja 1 obejmuje 9 elementów, pozycja 2 obejmuje 7 elementów, pozycja 3 obejmuje 5 elementów, pozycja 4 obejmuje 6 elementów, - część 9 zawiera 33 pozycje asortymentowe, - część 10 zawiera 88 pozycji asortymentowych w tym pozycja 1 obejmuje 2 rozmiary, pozycja 2 obejmuje 2 rozmiary, pozycja 3 obejmuje 2 rozmiary, - część 11 zawiera 4 pozycje asortymentowe, - część 12 zawiera 4 pozycje asortymentowe w tym pozycja 1 obejmuje 5 elementów, pozycja 2 obejmuje 5 elementów, pozycja 3 obejmuje 6 elementów, pozycja 4 obejmuje 3 elementy. Zamówienie poniżej 200 tysięcy euro.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.32.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: WADIUM NA CAŁOŚĆ ZAMÓWIENIA - 15.990,00 zł Część 1 - 3.200,00 zł Część 2 - 1.260,00 zł Część 3 - 590,00 zł Część 4 - nie dotyczy Część 5 - 200,00 zł Część 6 - 980,00 zł Część 7 - 580,00 zł Część 8 - 260,00 zł Część 9 - 4.800,00 zł Część 10 - 2.900,00 zł Część 11 - 420,00 zł Część 12 - 800,00 zł 2. Wadium musi być wniesione do dnia 27.08.2012 r. do godz. 10.45. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto : Kredyt Bank S.A. II/ Oddział Łódź 11 1500 1546 1215 4002 8272 0000 Wadium za wniesione uznaje się z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. 4.Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ustawy PZP. 5. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy PZP. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument stwierdzający ustanowienie poręczenia lub gwarancji w oryginale

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia tj. wykażą się realizacją dostaw implantów ortopedycznych o łącznej wartości nie mniejszej niż cena oferty brutto (w przypadku złożenia oferty na kilka części wymóg dotyczy części o najwyższej cenie) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że dostawy wyszczególnione w wykazie, zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 3. 3. Potwierdzą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1, tj. przedłożą dokumenty, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 3.2. SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 3 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty: a.Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu i używania zaoferowanego asortymentu, zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 roku (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) i rozporządzeniami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. b.Foldery lub instrukcje techniczne w języku polskim, potwierdzające zgodność z opisem przedmiotu zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zgierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji, pok. Nr 14).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2012 godzina 10:45, miejsce: w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji, pok. Nr 14).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gwoździe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 1 zawiera 5 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.71-8, 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SYSTEM DO SZYCIA ŁĄKOTEK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 2 zawiera 3 pozycje asortymentowe w tym pozycja 1 obejmuje 2 elementy, pozycja 2 obejmuje 2 elementy, pozycja 3 obejmuje 3 elementy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Implanty do chirurgii stopy i stawu skokowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 3 zawiera 4 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stabilizator zewnętrzny- układ dwuklamrowy na przedramie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 4 zawiera 13 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Gwoździe obojczykowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 5 zawiera 2 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Płytki, śruby korowe, śruby gąbczaste.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 6 zawiera 13 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ŚRUBOPŁYTKI DYNAMICZNE TYTANOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 7 zawiera 3 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.17.83.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Druty, śruby, wkręty, klamry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 8 zawiera 4 pozycje asortymentowe w tym pozycja 1 obejmuje 9 elementów, pozycja 2 obejmuje 7 elementów, pozycja 3 obejmuje 5 elementów, pozycja 4 obejmuje 6 elementów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Gwoździe śródszpikowe, śruby, płytki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 9 zawiera 33 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Płytki, śruby korowe, gwoździe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 10 zawiera 88 pozycji asortymentowych w tym pozycja 1 obejmuje 2 rozmiary, pozycja 2 obejmuje 2 rozmiary, pozycja 3 obejmuje 2 rozmiary.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: System protezy barku urazowo/rekonstrukcyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 11 zawiera 4 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Gwoździe, śruby, zaślepki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 12 zawiera 4 pozycje asortymentowe w tym pozycja 1 obejmuje 5 elementów, pozycja 2 obejmuje 5 elementów,pozycja 3 obejmuje 6 elementów, pozycja 4 obejmuje 3 elementy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.