eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Sukcesywna dostawa leków dla Apteki Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-10

Sosnowiec: Sukcesywna dostawa leków dla Apteki Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 303168 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego , ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, faks 032 2661124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa leków dla Apteki Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 Leki przeciwzakrzepowe w formie ampułek L.p. ASORTYMENT J.m. Ilość 1 Heparyna drobnocząsteczkowa:iniekcje stosowane w profilaktyce przeciwzakrzepowej przy wysokim ryzyku żylnej choroby zakrzepowo zatorowej (ŻCHZZ):Dalteparinum natricum 5000j.m 0,2 ml x 10 amp- strzyk ,Nadroparinum calcicum 5700j.m. / 0,6ml, x10 amp-strzyk ,lub Enoxaparinum natricum 40 mg / 0,4 ml x 10 amp- strzyk. op 600 Pakiet 2 Środki dezynfekcyjne zawierające leki L.p. ASORTYMENT J.m. Ilość 1 Autosterylny preparat do odkażania rąk i skóry ,skuteczny przeciwko bakteriom(włącznie z prątkami grużlicy),grzybom i wirusom(HBV;HIV)zawierający izopropanol, diglukonian chlorhexydyny i nadtlenek wodoru(70g+0,5g+1,5g)/100g Opakowanie 5 l. op 10 2 Autosterylny preparat do odkażania rąk i skóry,skuteczny przeciwko bakteriom(włącznie z prątkami grużlicy),grzybom i wirusom(HBV;HIV) zawierający izopropanol ,diglukonian chlorhexydyny i nadtlenek wodoru(70g+0,5g+1,5g)/100g. Opakowanie 500 ml op 10 3 Preparat o właściwościach dezynfekujących i antyseptycznych do stosowania na rany, błony śluzowe i skórę ,którego substancjami czynnymi są chlorowodorek octenidyny i fenoksyetanol (0,10g+2,0g)/100g,działający po 1 min od aplikacji,opakowanie 250ml z atomizerem op 30 4 Preparat o właściwściach dezynfekujących i antyseptycznych do stosowania na rany,błony śluzowe i skórę,którego substancjami czynnymi są chlorowodorek octenidyny i fenoksyetanol(0,10g+2,0g)/100g,działający po 1 min. od aplikacji . Opakowanie 1 litrowe op 40 5 2%r-r diglukonianu chlorhexydyny w 70% alkoholu izopropylowym do dezynfekcji zewnętrznych części cewników dożylnych ,o szerokim spektrum działania wobec bakterii,grzybów, drożdży,mykobakterii i wirusów. Aerozol 100 ml. op 20 6 Preparat do odkażania błon śluzowych i graniczącej z nimi skóry przed zabiegami, operacjami , cewnikowaniem pęcherza moczowego i zabiegami przezcewkowymi ; zawierający 10,4 g etanol(96%),1,67 g nadtlenek wodoru(30%) i 1,50 g glukonian chlorhexydyny (20%).Opakowanie 500 ml. op 10 7 Skuteczny preparat o działaniu bakteriobójczm ,prątkobójczym wirusobójczym do dezynfekcji rąk ;higienicznej w 20 sekud,chirurgicznej - 90 sek, Norowirus -15 sek)(zgodne z normami EN 1500 , EN 12791, EN 144761),oparty o etanol min.89% i składniki regenerujące i chroniące skórę: wit.E,pantenol i glicerynę.Opakowanie 500 ml. op 30 8 Skuteczny preparat o działaniu bakteriobójczym ,prątkobójczym ,wirusobójczym do dezynfekcji rąk (higienicznej w 20 sekund,chirurgicznej-90 sek,Norowirus-15sek)zgodne z normami EN-1500, EN-12791, EN-144761),oparty o etanol min 89% składniki regenerujące i chroniące skórę: vit.E,pantenol i glicerynę.Opakowanie 5 l. op 35 Pakiet 3 Płyny infuzyjne L.p. Asortyment J.m. Ilość 1 Aqua pro iniectione 100 ml z płaskim dnem szt 100 2 Aqua pro iniectione 500 ml szt 400 3 Glucosum r-r do infuzji 50 mg/ml op.100ml szt 100 4 Glucosum r-r do infuzji 50 mg/ml op.250ml szt 400 5 Glucosum r-r do infuzji 50mg/ml op. 500ml szt 10000 6 Glucosum r-r do infuzji 100mg/ml op 500ml szt 1200 7 Glucosum r-r do infuzji 200mg/ml op 500ml szt 100 8 Natrii chloridum r-r do infuzji 9 mg/ml op 100ml szt 4500 9 Natrii chloridum r-r do infuzji 9 mg/ml op 250ml szt 4000 10 Natrii chloridum r-r do infuzji 9 mg/ml op 500ml szt 3500 11 Natrii chloridum r-r do infuzji 9 mg/ml op 1000ml szt 400 12 Hydroxyethylamylum + Natrii chloridum r-r do infuzji (60mg+9 mg)/ml op 500 ml szt 300 13 Mannitolum r-r do wlewu i infuzji 20 mg/ml ,butelka szklana 250 ml szt 800 14 Propofolum10mg/ml ; fiol 50 ml szt 40 15 Wieloelektrolitowy izotoniczny r-r do infuzji poj.500 ml szt 13000 Pakiet 4 Albuminy L.p. ASORTYMENT J.m. Ilość 1 Albumini humani solutio r-r do infuzji 200g/l,butelka 100 ml op 150.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie, sporządzone przez wykonawcę w sposób przez niego przyjęty, że wszystkie oferowane przez niego towary są zarejestrowane i dopuszczone do obrotu w Polsce.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2015 godzina 10:00, miejsce: W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.