eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu p.n. Rozbudowa układu komunikacyjnego wraz z budową mostu przez rzekę Inę w Goleniowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-22

Goleniów: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu p.n. Rozbudowa układu komunikacyjnego wraz z budową mostu przez rzekę Inę w Goleniowie
Numer ogłoszenia: 30248 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 524578 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Goleniów, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4698200, faks 091 4698298.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu p.n. Rozbudowa układu komunikacyjnego wraz z budową mostu przez rzekę Inę w Goleniowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres:3. Zamówienie obejmuje następujący zakres obowiązków i czynności do wykonania przez Inżyniera Kontraktu: 3.1. Nadzór Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji powinien zapewnić: - efektywną kontrolę wykonania robót zgodnie z przedmiotem zamówienia i harmonogramami realizacji, - nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem środków, - zakończenie robót w wyznaczonym terminie i przy nieprzekroczonym budżecie. 3.2. Zamawiający oczekuje, że cele te Inżynier Kontraktu osiągnie poprzez: - właściwą i profesjonalną organizację i koordynację robót, - administrowanie i zarządzanie kontraktem, - monitorowanie postępu prac pod względem rzeczowym i finansowym, - zapewnienie kompletnego i profesjonalnego nadzoru inwestorskiego nad robotami, - zapewnienie zgodności realizacji kontraktu z Prawem Budowlanym oraz wydanymi decyzjami administracyjnymi, - skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych spełnienia wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i wykonywanych robót, - zapewnienie zgodności realizacji kontraktu na roboty z dokumentacją projektową oraz warunkami kontraktowymi, - udział nad odbiorami i rozruchem technologicznym, - właściwe rozliczenie kontraktu na roboty, - właściwy nadzór w okresie zgłaszania wad, konsekwentne egzekwowanie obowiązków od Wykonawcy. 3.3. Szczegółowy zakres zadań do wykonania przez Inżyniera Kontraktu: 3.3.1. Przez cały czas trwania umowy: - reprezentowanie Zamawiającego, jako Inwestora, zgodnie z Prawem Budowlanym na podstawie udzielonego Inżynierowi Kontraktu upoważnienia, w tym przygotowanie stosownych dokumentów, - zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego, - utrzymywanie kontaktów z instytucjami i urzędami związanymi z wdrażaniem zadań inwestycyjnych (Straż Pożarna, Zarządy Dróg, eksploatatorzy sieci i infrastruktury technicznej, Wojewódzkie i Powiatowe Inspektoraty Sanitarne, Państwowa Inspekcja Pracy, itp.) i każdą inną instytucją oraz z miejscową ludnością, jeżeli będzie taka konieczność, - analizowanie i sugerowanie wszelkich zmian w projektach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas realizacji Kontraktu na roboty, - analizowanie wszystkich decyzji, uzgodnień i postanowień uzyskanych w trakcie przygotowania i realizacji nadzorowanej inwestycji i zapewnienie spełnienia zawartych w nich wymagań, - współpraca z Zamawiającym we wszystkich działaniach związanych z wdrożeniem i realizacją Kontraktu na roboty, - Inżynier Kontraktu zorganizuje, wyposaży i będzie utrzymywał biuro główne Inżyniera, zaopatrzy zatrudnione przez siebie osoby wykonujące zamówienie w niezbędne materiały i urządzenia oraz zapewni im niezbędne warunki, wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów Inżyniera, jeśli zajdzie taka potrzeba, - Sporządzanie raportów (m.in. miesięcznych, kwartalnych oraz końcowego) i rozliczenie robót zgodnie z procedurami i wytycznymi Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalowych- Etap II Bezpieczeństwo- Dostępność- Rozwój, - Inżynier kontraktu zobowiązany jest do uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie obiektów. 3.3.2. Na etapie poprzedzającym realizację: - współpraca przy przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia na wykonawstwo robót w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w oparciu o przekazaną przez Zamawiającego dokumentację projektową, pozwolenia środowiskowe i studium wykonalności oraz pozostałą dokumentację i decyzje administracyjne, - zweryfikowanie dokumentacji projektowej dostarczonej przez Zamawiającego w celu sprawdzenia wzajemnej zgodności i kompletności poszczególnych elementów składających się na tę dokumentację, - przeprowadzenie inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia stanu istniejącego z dokumentacją projektową, - wskazanie ewentualnych błędów w dostarczonej dokumentacji oraz interpretacja wpływu błędu na Projekt i zaproponowanie konkretnych zmian (rozwiązań), - sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu do zatwierdzenia instrukcji określających formę, zakres i sposób obiegu wymaganych od Wykonawcy robót budowlanych dokumentów, - przedstawienie metodyki działań Wykonawcy (procedury). 3.3.3.Na etapie realizacji: - sprawdzanie posiadania i przedkładanie Zamawiającemu wymaganych od Wykonawcy w Kontrakcie na roboty i gwarancji, - przekazanie placu budowy Wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego, - przekazanie Wykonawcy robót budowlanych dokumentacji projektowej i innych dokumentów wymaganych przez Kontrakt na roboty, po uprzednim przekazaniu jej Inżynierowi przez Zamawiającego, - przekazanie Wykonawcy robót budowlanych zarejestrowanego Dziennika Budowy wraz z wypełnioną kartą tytułową i wpisami o podjęciu funkcji inspektora nadzoru, - sporządzenie i przekazanie Wykonawcy robót budowlanych zatwierdzonego przez Zamawiającego wzoru raportu o postępie prac oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego, - powiadomienie właściwych organów nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia robót przez Wykonawcę robót budowlanych, stosownie do decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, na podstawie upoważnień otrzymanych przez Zamawiającego, - sprawdzanie i opiniowanie przedstawionych przez wykonawców metodologii robót, harmonogramów, Planów Zapewnienia Jakości oraz sprawdzanie planów BIOZ i przekazywanie do zatwierdzenia Zamawiającemu, - potwierdzanie pobytów autorów projektu w ramach nadzorów autorskich, jeśli takie wystąpią. - nadzór nad postępem Kontraktu na roboty pod względem technicznym, jakościowym, finansowym, organizacyjnym, formalnym i terminowym, - koordynacja nadzoru archeologicznego nad prowadzeniem prac w przypadku takiej konieczności, - informowanie Zamawiającego o wadach dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania Kontraktu na roboty w terminach umożliwiających ich usunięcie przez właściwe Biuro Projektów bez opóźnienia terminów zakończenia Kontraktu na roboty, - zatwierdzanie po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń i dostaw przewidzianych przez Wykonawcę robót budowlanych do wbudowania, kontrola dokumentów jakości, deklaracji zgodności i certyfikatów, - weryfikacja projektów umów zawieranych przez Wykonawcę robót budowlanych z podwykonawcami i rekomendowanie zgody albo odmowy zgody na zawarcie przez Wykonawcę robót budowlanych umowy z podwykonawcą zgodnie z art. 647(1) Kodeksu cywilnego. - sprawdzanie zgodności dostaw urządzeń z Kontraktem na roboty i sprawdzanie kompletności wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na ww. urządzenia oraz ich świadectw pochodzenia, - kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót, - zatwierdzanie zmian osób wykonujących zamówienie oraz podwykonawców zaproponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, - sprawdzanie i kontrola realizacji projektu organizacji ruchu drogowego w związku z wykonywanymi robotami w ramach Kontraktu na roboty, - koordynacja robót w ramach Kontraktu na roboty, - koordynacja wdrażania Kontraktu na roboty w taki sposób, aby nie zakłócić pracy istniejących sieci i instalacji podczas prowadzenia robót, - dołożenie wszelkich starań w celu zapewnienia terminowego zakończenia realizacji Kontraktu na roboty przy minimalnym stopniu utrudnień dla mieszkańców, posiadaczy gruntów, na których prowadzone są roboty oraz posiadaczy nieruchomości przyległych; - nadzór, aby roboty wykonywane były przy zachowaniu należytego poziomu ochrony zdrowia i bezpieczeństwa, - monitorowanie zagrożeń dla środowiska wynikających z raportów z oceny oddziaływania na środowisko w zakresie sposobu prowadzenia robót, - inspektorzy nadzoru Inżyniera powinni być obecni na placu budowy (w czasie prowadzonych robót) i przebywać tam tak długo, jak tego wymaga skuteczność nadzoru. W czasie każdorazowego pobytu na terenie budowy Inżynier Kontraktu ma obowiązek dokonania przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia swojej bytności i dokonanych czynności stosownym zapisem w dzienniku budowy (w zakresie powierzonych poszczególnym Inspektorom nadzoru czynności), - sprawdzanie wykonania robót i powiadamianie Wykonawcy robót budowlanych o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalanie rodzaju i zakresu robót koniecznych do usunięcia wad, - administrowanie i zarządzanie Kontraktem na roboty od strony finansowej wraz z przygotowaniem finansowych i rzeczowych wskaźników postępu prac służących do monitorowania oraz sporządzanie niezbędnych dokumentów finansowych, kontrola budżetu, kwalifikacja kosztów, sporządzanie prognoz przepływów pieniężnych, - egzekwowanie postanowień Kontraktu na roboty, w tym określanie punktów krytycznych Kontraktu na roboty, zapewnienie wdrażania procedur jakościowych, przygotowanie i aktualizacja planów i harmonogramów oraz wszelkich innych dokumentów, których przygotowanie okaże się konieczne, - składanie raportów z postępów prac oraz płatności zgodnie z wymaganiami Zamawiającego z uwzględnieniem zasad monitorowania wymaganych przez instytucje finansujące Projekt, - opracowanie skutecznego systemu identyfikacji i kontroli ryzyka, przygotowanie programów naprawczych w celu łagodzenia wszelkich niekorzystnych zmian dotyczących jakości, kosztów i terminu realizacji Kontraktu na roboty, - informowanie Zamawiającego o wszystkich występujących problemach oraz problemach przewidywanych i podejmowanych działaniach zapobiegawczych lub/i naprawczych dla ich przezwyciężenia, - przeprowadzanie z Wykonawcą robót budowlanych odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających, niezbędnych przeglądów międzyoperacyjnych i odbiorów końcowych realizowanego zadania inwestycyjnego z udziałem przedstawicieli Zamawiającego o ile Zamawiający uzna swój udział za konieczny, - ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych i zmian przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie finansowym i rzeczowym oraz przedłożenie do decyzji Zamawiającego, - sprawdzanie i akceptacja przejściowych i końcowych oświadczeń Wykonawcy robót budowlanych o wykonaniu robót. - sprawdzanie i akceptacja faktur VAT oraz protokołów odbioru elementów robót wystawianych przez Wykonawców robót budowlanych do zapłaty przez Zamawiającego, - dokumentowanie wszelkich postępów prac oraz płatności, - prowadzenie dokumentacji audiowizualnej z realizacji Kontraktu w odstępach miesięcznych, w ilości niezbędnej, w formie filmów i zdjęć cyfrowych. Filmy i zdjęcia będą szczegółowo opisane (z automatycznym datownikiem) i zarchiwizowane w formacie cyfrowym (nośnik DVD lub CD), - nadzór nad montażem i utrzymaniem w należytym stanie tablic informacyjnych, pamiątkowych itp., - współpraca z Zamawiającym w zakresie informacji, promocji i konsultacji społecznych, - organizowanie okresowych spotkań w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (minimum raz w tygodniu, a w razie potrzeby ad-hoc), sporządzanie i uzgadnianie ze stronami protokołów z tych spotkań i przekazywanie ich wszystkim uczestnikom spotkania, - obsługa kontroli (w tym organizacja spotkań roboczych) - przedstawicieli podmiotów odpowiedzialnych za realizację projektu w zakresie swoich praw i obowiązków, - udział jako doradca techniczny na spotkaniach i podczas ewentualnych wizyt Instytucji Nadzorujących, - udzielanie Wykonawcy robót budowlanych pomocy w zakresie uzyskiwania wszelkich koniecznych dokumentów i pozwoleń tj. weryfikacji przygotowanych dokumentów, wniosków administracyjnych, sprawdzania ich kompletności, bieżącego informowania Wykonawcy robót o obowiązujących przepisach i procedurach formalnoprawnych i administracyjnych (ze szczególnym uwzględnieniem zmian wprowadzanych do obowiązujących przepisów), - zapobieganie zdarzeniom mogącym prowadzić do powstania roszczeń Wykonawcy robót budowlanych w stosunku do Zamawiającego, - w miarę możliwości doprowadzanie do polubownego rozwiązywania sporów z Wykonawcą robót budowlanych, - udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wynikłych podczas realizacji Kontraktu na roboty budowlane, - wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami Kontraktu na roboty budowlane, - udział w odpowiedniej procedurze arbitrażowej, tj.: doradztwo, opiniowanie dokumentów, wydawanie ekspertyz, udział (w charakterze konsultanta-asysta) w spotkaniach, posiedzeniach związanych z procedurą arbitrażową. - dopilnowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę robót placu budowy w przypadku wypowiedzenia Kontraktu na roboty budowlane, - rozliczenie Kontraktu na roboty budowlane w przypadku jego wypowiedzenia, - Nadzór nad próbami i rozruchem oraz weryfikacja instrukcji obsługi (gdzie jest to konieczne) wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych w celu prawidłowego przejęcia ukończonych prac przez Zamawiającego, - sprawdzenie i akceptacja wyników wszystkich prób i rozruchów przy oddaniu do eksploatacji po ich weryfikacji i uzgodnieniu z Zamawiającym, - udział w przekazaniu przez Wykonawcę robót budowlanych wykonanych obiektów do eksploatacji, - prowadzenie wymaganej dokumentacji i oświadczeń Wykonawcy robót budowlanych w celu uzyskania pozwoleń na użytkowanie obiektów (dla których pozwolenie na użytkowanie jest wymagane) oraz współdziałanie z Zamawiającym przy uzyskaniu tych pozwoleń, - sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, jej zatwierdzenie a następnie dostarczenie jej Zamawiającemu w formie ustalonej z Zamawiającym, - obsługa dokumentacyjna Komisji Odbioru Końcowego powołanej przez Zamawiającego, przygotowywanie Protokołów Odbioru Robót wraz z dokumentacją powykonawczą, - bieżące kwalifikowanie kosztów i wskazywanie kosztów kwalifikowanych niekwalifikowanych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój , - bieżące dokonywanie przeglądów placów budowy pod względem bezpieczeństwa prowadzonych robót, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego oraz sporządzenie informacji z kontroli do wiadomości Zamawiającego i Wykonawcy robót, 3.3.4. Na etapie po zakończeniu realizacji: - przygotowanie dokumentów dla sporządzenia dowodów OT, rekomendowanie zwrotu gwarancji wykonania, - w okresie zgłaszania wad, w sytuacji wystąpienia wad lub uszkodzeń, niezwłoczne stawiennictwo celem zbadania przyczyn powstania wad, - sporządzenie Raportu Końcowego oraz Zakończenia z realizacji Kontraktu na roboty, - rozliczenie inwestycji w instytucji dofinansowującej, - przygotowanie sprawozdań do organu monitorującego, - sporządzenie harmonogramu i prowadzenie przeglądów gwarancyjnych zgodnie z warunkami nadzorowanych Kontraktu na robotę - zapewnienie stałego nadzoru w okresie zgłaszania wad, - finalizacja zadań wynikających z obowiązków na etapie budowy, - dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia stwierdzonych wad i ich odbiór, - wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów, - organizowanie i dokonywanie przeglądów gwarancyjnych zgodnie z harmonogramem oraz na każde wezwanie Zamawiającego, - zbieranie zgłoszeń dotyczących wad, - konsekwentne egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych od Wykonawców oraz potwierdzenie usuwania usterek, - składanie Zamawiającemu raportów po każdym przeglądzie gwarancyjnym. - Rozliczenie rzeczowe i finansowe inwestycji zgodnie wytycznymi projektu w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój wraz z terminowym przygotowaniem i złożeniem wniosku o płatność do instytucji finansującej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Komplet Inwest s.j. Tomasz Granops, Elżbieta Prażanowska- Nieboj, Al. 11-go Listopada 91 K, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57810,00

  • Oferta z najniższą ceną: 57810,00 / Oferta z najwyższą ceną: 253380,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.