Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-06
Pabianice: Dostawa wyposażenia instalacji przeciwpożarowej oraz sprzętu przeciwpożarowego dla Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55-61
Numer ogłoszenia: 302381 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Pabianicach , ul. Wiejska 55/61, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2137551, faks 042 2137640.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pabianice-dps.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia instalacji przeciwpożarowej oraz sprzętu przeciwpożarowego dla Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55-61.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia instalacji przeciwpożarowej w modernizowanej części Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55-61 oraz dostawa sprzętu przeciwpożarowego dla Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55-61 w części rozbudowywanej w ramach zadania inwestycyjnego:Rozbudowa i modernizacja Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wiejskiej 55-61 w Pabianicach. W zakres zamówienia wchodzi dostawa i montaż dostarczonego wyposażenia instalacji przeciwpożarowej wraz z włączeniem urządzeń do istniejącego okablowania, rozruchem i regulacją całej instalacji, dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń i całego systemu. Miejsce i sposób montażu jest określony w załączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumentacji technicznej. W rozbudowywanej części Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55-61 w zakres dostawy wchodzi również montaż dostarczonego sprzętu w miejscach wskazanych przez zamawiającego oraz zamontowanie oznakowania ewakuacyjnego, oznakowania ochrony ppoż oraz instrukcji postępowania na wypadek pożaru z telefonami alarmowymi. Wykaz wyposażenia oraz sprzętu , który ma być dostarczony w ramach realizacji zamówienia jest zamieszczony w formularzu cenowym - załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające 35.11.13.20 - Gaśnice przenośne 35.11.13.00 - Gaśnice .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki zawarte w art.22 prawa zamówieńpublicznych, oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 tej ustawy. Potwierdzeniem tego faktu jest podpisanie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do oferty. 2. Ze względu na konieczność włączenia całości wyposażenia do istniejącego okablowania, dokonania rozruchu i regulacji całego układu sygnalizacji pożaru po zamontowaniu osprzętu wykonawca winien zatrudniać w swojej firmie osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie instalacji elektrycznych , która jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa . Na potwierdzenie tego faktu do załącznika nr 2 należy dołączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie odpowiedniej decyzji i zaświadczenia. Zamawiający dopuszcza zgodnie z art.22 prawa zamówień publicznych sytuację, że wykonawca będzie korzystał z osób zatrudnionych w innych podmiotach, które posiadają wymienione wyżej przygotowanie zawodowe oraz przynależą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób wykonawcy powinno stanowić załącznik do załącznika nr 2 tak jak i potwierdzone za zgodność kserokopie decyzji i zaświadczenia potwierdzających posiadane prze te osoby kwalifikacje i przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Wykonawca zaakceptuje termin płatności - do 30 dni od dnia realizacji robót i przedłożenia faktury wraz z protokółem odbioru potwierdzonym przez przedstawicieli zleceniodawcy. Spełnieniem tego warunku będzie podpis wykonawcy na formularzu ofertowym, akceptujący zawarte tam ustalenia 4. Udokumentowaniem, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. będzie wykaz co najmniej 3 prac o podobnym charakterze wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat. stanowiący załącznik nr 5 5. Zgodnie z art.36 .5 prawa zamówień publicznych zamawiający zastrzega sobie, że część zamówienia dotycząca dostawy wyposażenia instalacji przeciwpożarowej w modernizowanej części Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ,zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale 3 specyfikacji, nie może być powierzona podwykonawcom..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi załączyc do oferty wszystkie załączniki i dokumenty wymagane w opisie warunkow udzialu w postępowaniu, a ponadto żąda aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pabianice-dps,pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Pabianicach 95-200 Pabianice ul. Wiejska 55/61 pokój nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Pabianicach 95-200 Pabianice ul. Wiejska 55/61 pokoj nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Rozbudowa drogi w Świątnikach tzw. Małych
- Zakup i dostawa wieży artroskopowej na potrzeby PCM Sp. z o. o.
- Rozbudowa systemu LIS o moduł obsługi zakładu serologii wraz z bankiem krwi z uwzględnieniem przedłużenia serwisu z nadzorem autorskim na cały system
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia żłobka
- Dostawa gaśnic
- Dostawa materiałów elektrycznych w ramach inwestycji pn Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim, cz 3: Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SP ZOZ w Sokółce
- Zakup i montaż systemów asekuracji dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Nowym Sączu (II)
- Dostawa i naprawy latach 2006-2008 elementów do elektromechanicznych i przekaźnikowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.