eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krempna › sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Zbiornik Wodny Kąty - Myscowa wraz z otoczeniem" obejmującego tereny położone w miejscowościach Myscowa, Polany, Krempna w gminie Krempna oraz w miejscowości Kąty w gminie Nowy Żmi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-28

POZYCJA 30223

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Krempna: sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Zbiornik Wodny Kąty - Myscowa wraz z otoczeniem" obejmującego tereny położone w miejscowościach Myscowa, Polany, Krempna w gminie Krempna oraz w miejscowości Kąty w gminie Nowy Żmigród wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą finansową skutków uchwalenia planu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Krempna, do kontaktów: Zbigniew Szweda, Krempna 85, 38-232 Krempna, woj. podkarpackie, tel. 013 441 40 44, fax 013 441 40 45, e-mail: ugkrempna@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip-podkarpackie.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Zbiornik Wodny Kąty - Myscowa wraz z otoczeniem" obejmującego tereny położone w miejscowościach Myscowa, Polany, Krempna w gminie Krempna oraz w miejscowości Kąty w gminie Nowy Żmigród wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą finansową skutków uchwalenia planu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Gmina Krempna, Gmina Nowy Żmigród. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Zbiornik Wodny Kąty- Myscowa wraz z otoczeniem" obejmującego tereny położone w miejscowościach Myscowa, Polany, Krempna w gminie Krempna oraz w miejscowości Kąty w gminie Nowy Żmigród wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą finansową skutków uchwalenia planu. Projekt planu miejscowego należy wykonać zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) i innymi obowiązującymi przepisami ustaw wraz z ich aktami wykonawczymi oraz zasadami techniki prawodawczej; prognoza oddziaływania na środowisko - zgodnie z przepisami o ochronie środowiska, a prognoza finansowa skutków uchwalenia planu - zgodnie z przepisami o finansach publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) przedmiotowe zamówienie obejmuje wydzielony obszar położony w miejscowościach Myscowa, Polany, Krempna w gminie Krempna o powierzchni około 1245 ha oraz w miejscowości Kąty w gminie Nowy Żmigród o powierzchni około 33 ha. Obszar i przedmiot opracowania określa uchwała Rady Gminy Krempna z dnia 25 października 2006 roku Nr XXXIV/281 w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, stanowiąca załącznik nr 1a do SIWZ; obszar opracowania położony w granicach gminy Nowy Żmigród objęty uchwałą Rady Gminy w Nowy Żmigrodzie NR XI/84/03 z dnia 28 sierpnia 2003 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego został wskazany na załączniku nr 1b. 1) zakres zamówienia określają: dane charakteryzujące przedmiot zamówienia - załącznik nr 2, projekt umowy - załącznik nr 3, harmonogram prac - załącznik nr 4. 2) Forma opracowania planu: Wymagane jest opracowanie planu miejscowego w postaci tradycyjnej i w postaci zapisu komputerowego na nośniku CD. a) opracowanie tradycyjne obejmuje 7 kompletów egzemplarzy (za 1 egzemplarz rozumie się: uchwałę stanowiącą ustalenia planu miejscowego i załączniki do uchwały, tj.: rysunek planu, rozstrzygnięcie o sposobie rozpatrzenia uwag wniesionych do projektu planu w okresie jego wyłożenia do publicznego wglądu i rozstrzygnięcie o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania, rysunek i tekst prognozy oddziaływania na środowisko). a) zapis komputerowy powinien zawierać 3 komplety opracowania na nośniku CD. b) w skład zamówienia wchodzi również: - opracowanie treści wszystkich pism, ogłoszeń, wykazów, załączników itp. w ilości wystarczającej do przekazania do uzgodnień i opiniowania oraz przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu, przed uchwaleniem planów, dokumentacji procesów planistycznych powstałych w toku ich sporządzania; Zamawiający jedynie wysyła i przyjmuje korespondencję, organizuje materiały i spotkania, - analiza wydanych, po dniu 11 lipca 2003 r., decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego, dla których nie została wydana ostateczna decyzja o pozwoleniu na budowę oraz sprzecznych z ustaleniami sporządzanego planu miejscowego, a także przygotowanie projektów decyzji stwierdzających ich wygaśnięcie. 3) Zamawiający dostarczy Wykonawcy: a) mapę zasadniczą w skali 1: 2000, b) opracowanie ekofizjograficzne podstawowe obejmujące tereny planu miejscowego, c) inne materiały będące w posiadaniu Zamawiającego, a niezbędne do wykonania powyższego zamówienia. 5) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu autorskie prawa majątkowe do wykonanego w ramach Umowy, na polach eksploatacji, określone poniżej: a. prawo do utrwalania i zwielokrotniania całości lub części opracowania techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, wprowadzenia do pamięci komputera; b. prawa do udostępniania osobom trzecim; c. prawa wprowadzania do obrotu; d. prawa do wykorzystania poszczególnych elementów lub całości pracy; e. prawa do publicznego udostępniania, w szczególności w formie makiet, szkiców itp. 6) Wykonawca udzieli nieodpłatnie Zamawiającemu licencji na czas nieokreślony do nieodpłatnego korzystania z wykonanego w ramach Umowy, na polach eksploatacyjnych, o których mowa w pkt 5. 7) Wynagrodzenie z tytułu przekazania autorskich praw majątkowych mieści się w kwocie umówionego wynagrodzenia za wykonanie całości opracowania. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje wydzielony obszar położony w miejscowościach Myscowa, Polany, Krempna w gminie Krempna o powierzchni około 1245 ha oraz w miejscowości Kąty w gminie Nowy Żmigród o powierzchni około 33 ha. Obszar i przedmiot opracowania określa uchwała Rady Gminy Krempna z dnia 25 października 2006 roku Nr XXXIV/281 w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, stanowiąca załącznik nr 1a do SIWZ; obszar opracowania położony w granicach gminy Nowy Żmigród objęty uchwałą Rady Gminy w Nowy Żmigrodzie NR XI/84/03 z dnia 28 sierpnia 2003 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego został wskazany na załączniku nr 1b. 1) zakres zamówienia określają: dane charakteryzujące przedmiot zamówienia - załącznik nr 2, projekt umowy - załącznik nr 3, harmonogram prac - załącznik nr 4. 2) forma opracowania planu: Wymagane jest opracowanie planu miejscowego w postaci tradycyjnej i w postaci zapisu komputerowego na nośniku CD. a) opracowanie tradycyjne obejmuje 7 kompletów egzemplarzy (za 1 egzemplarz rozumie się: uchwałę stanowiącą ustalenia planu miejscowego i załączniki do uchwały, tj.: rysunek planu, rozstrzygnięcie o sposobie rozpatrzenia uwag wniesionych do projektu planu w okresie jego wyłożenia do publicznego wglądu i rozstrzygnięcie o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania, rysunek i tekst prognozy oddziaływania na środowisko). b) zapis komputerowy powinien zawierać 3 komplety opracowania na nośniku CD. c) w skład zamówienia wchodzi również: - opracowanie treści wszystkich pism, ogłoszeń, wykazów, załączników itp. w ilości wystarczającej do przekazania do uzgodnień i opiniowania oraz przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu, przed uchwaleniem planów, dokumentacji procesów planistycznych powstałych w toku ich sporządzania; Zamawiający jedynie wysyła i przyjmuje korespondencję, organizuje materiały i spotkania, - analiza wydanych, po dniu 11 lipca 2003 r., decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego, dla których nie została wydana ostateczna decyzja o pozwoleniu na budowę oraz sprzecznych z ustaleniami sporządzanego planu miejscowego, a także przygotowanie projektów decyzji stwierdzających ich wygaśnięcie. 3) Zamawiający dostarczy Wykonawcy: a) mapę zasadniczą w skali 1: 2000, b) opracowanie ekofizjograficzne podstawowe obejmujące tereny planu miejscowego, c) inne materiały będące w posiadaniu Zamawiającego, a niezbędne do wykonania powyższego zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 7 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Przez spełnienie warunków określonych w pkt. 2 rozumie się: 1) Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi udowodnić zrealizowane w charakterze samodzielnego wykonawcy lub jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, że główny projektant zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie ) co najmniej: minimum dwa Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego o powierzchni po 200 ha każdy. Wymagane jest równocześnie, by plany te były ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Województwa. Dołączyć należy dokumenty potwierdzające powyższe tj. wykaz opracowań z podaniem obszaru, nazwy opracowania i terminu opracowania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie oraz kopie. Dziennika Urzędowego Województwa z publikacją Miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - spis treści. 2) Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia stanowisk niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Główny projektant musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Urbanistów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferty sprawdzane będą pod względem formalnym - zgodnie z wymaganiami podanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz na druku oferty. Ocena ofert zostanie dokonana wg następujących kryteriów: cena - 100 %. Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych / Dz. U. Nr 164 z 2006 r. , poz. 1163 / i w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz została uznana za najkorzystniejszą , tzn. uzyskała największą ilość punktów w oparciu o podane kryteria wyboru ofert Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykaz dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, spółki cywilne załączają umowy spółki - dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty, 2) wykaz wykonanych przez głównego projektanta w okresie ostatnich 3 lat usług ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty, 3) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (doświadczenia) niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty. Do oferty należy dołączyć także kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Urbanistów Głównego projektanta planu. 4) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te będą stanowić załączniki do oferty, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp - dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty, 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp odnośnie podmiotów zbiorowych - dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1. 6.I.1, 5 i 6 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2. pkt 6.I. 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 pkt 4-8 ustawy. III. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6. II zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. IV. Dokumenty takie jak wypis z rejestru sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej i informacja z Krajowego Rejestru Karnego, powinny posiadać aktualną datę ważności, co najmniej do dnia złożenia ofert, a w przypadku jej braku data wystawienia lub aktualizacji dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy od daty składania ofert określonej w niniejszej SIWZ. W przypadku zaświadczenia z Urzędu Skarbowego, zaświadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego i Informacja Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo- Kredytowej - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, określonego w pkt 11 SIWZ. V. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (dokument nie podpisany lub kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty. Oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych musi spełniać następujące warunki: 1) zawierać pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i ewentualnie w czynnościach zawarcia umowy. Z pełnomocnictwa powinna wynikać wola Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno być zgodne z przepisami Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o opłacie skarbowej z dnia 16.11.2006 r. (Dz. U. z 08.12.2006 r. Nr 225, poz. 1635). 2) zawierać oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp złożone przez każdego wykonawcę oddzielnie. 3) zawierać dokumenty wymienione w pkcie 6.I. ppkt 1, 4, 5 i 6 od każdego podmiotu, natomiast dokumenty wymienione w pkcie 6.I. ppkt 2, 3, które to winien złożyć, co najmniej jeden z podmiotów, 4) Zamawiający przy ocenie spełniania warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie, 5) musi być podpisana tak, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony, 6) podmioty gospodarcze występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 7) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, to przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, należy przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-podkarpacie.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Wpłata w banku w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.06.2007, godzina 10:00, 38-232 Krempna Urząd Gminy Krempna pokój nr 6.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.