eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Świadczenie usługi dostępu do internetu dla Regionalnego Węzła Łączności w Bydgoszczy w rejonie odpowiedzialności

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-02

Bydgoszcz: Świadczenie usługi dostępu do internetu dla Regionalnego Węzła Łączności w Bydgoszczy w rejonie odpowiedzialności
Numer ogłoszenia: 301776 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Węzeł Łączności w Bydgoszczy , ul. Dwernickiego 1, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3782555, faks 052 3784304.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi dostępu do internetu dla Regionalnego Węzła Łączności w Bydgoszczy w rejonie odpowiedzialności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi dostepu do internetu dla RWŁ Bydgoszcz w następujących lokalizacjach - punktach udostępnienia usługi: RWŁ Bydgoszcz, IWSZ RP Bydgoszcz, Odział Zabezpieczenie JFTC Bydgoszcz, Amerykański Element Wsparcia Bydgoszcz, GWŁ Toruń, GWŁ Inowrocław, GWŁ Słupsk, GWŁ Tczew, GWŁ Chełmno, GWŁ Gdańsk, GWŁ Pruszcz Gdański, GWŁ Łębork, GWŁ Brodnica, GWŁ Grudziądz, WKU Włocławek, WKU Starogard Gdański, WKU 1 Gdańsk, RZI Gdynia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający, na podstawie art. 45 ust. 4 i 5 ustawy Pzp, tytułem zabezpieczenia oferty wymaga wniesienia wadium dla każdej części. Zamawiający określił kwotę wadium dla każdej z n/w części w wysokości: 1) Część 1 - 1600,00 zł. (słownie: tysiąc sześćset złotych 00/100) 2) Część 2 -1600,00 zł. (słownie: tysiąc sześćset złotych 00/100) 3) Część 3 - 2300,00 zł. (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100) 4) Część 4 - 900,00 zł. (słownie: dziewięćset złotych 00/100) 5) Część 5 - 1200,00 zł. (słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100) 6) Część 6 - 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych 00/100) 7) Część 7 - 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych 00/100) 8) Część 8 - 170,00 zł. (słownie: sto siedemdziesiąt złotych 00/100) 9) Część 9 - 170,00 zł. (słownie: sto siedemdziesiąt złotych 00/100) 10) Część 10 - 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych 00/100) 11) Część 11 - 290,00 zł. (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt złotych 00/100) 12) Część 12 - 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych 00/100) 13) Część 13 - 170,00 zł. (słownie: sto siedemdziesiąt złotych 00/100) 14) Część 14 - 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych 00/100) 15) Część 15 - 170,00 zł. (słownie: sto siedemdziesiąt złotych 00/100) 16) Część 16 - 170,00 zł. (słownie: sto siedemdziesiąt złotych 00/100) 17) Część 17 - 170,00 zł. (słownie: sto siedemdziesiąt złotych 00/100) 18) Część 18 - 280,00 zł. (słownie: dwieście osiemdziesiąt złotych 00/100) 2. Wykonawca wnosi wadium zgodnie z art.45 ustawy Pzp w następujących formach : 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w gwarancjach bankowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na niżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego NBP OO Bydgoszcz 47 1010 1078 0079 2413 9120 0000 Polecenie przelewu, poręczenie bankowe, gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa lub poręczenie zgodne z Ustawą o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinny wskazywać, iż stanowią wadium w przetargu nieograniczonym na: Świadczenie usługi dostępu do internetu dla Regionalnego Węzła Łączności w Bydgoszczy w rejonie odpowiedzialności. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie uznane zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w oddzielnej kopercie, opisanej w następujący sposób: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usługi dostępu do internetu dla Regionalnego Węzła Łączności w Bydgoszczy w rejonie odpowiedzialności z dopiskiem WADIUM. 7. Kopię dokumentu wadialnego lub kopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty. 8. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do terminu składania ofert. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa a art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia publicznego, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz udokumentują to poprzez wykazanie realizacji przynajmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie, tj. wykonaniem co najmniej trzech usług świadczenia dostępu do internetu w trzech rożnych przedsiębiorstwach, o wartości nie mniejszej niż 395 000,00 zł. brutto każde. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz udokumentują to poprzez przedstawienie polisy a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 395 000,00 zł. brutto na czas wykonania przedmiotu zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp oraz udokumentują to poprzez złożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających na dzień składania ofert, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ, 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą Specyfikacją. 2. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt VIII niniejszej Specyfikacji Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warun-ków udziału w postępowaniu, metodą spełnia-nie spełnia. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 6. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki stanowiące jej integralną część: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (wzór formularza stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (wzór formularza stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. 3) Formularz Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (wzór formularza stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ). 4) Postanowienia umowy zawarte w Projekcie umowy - parafowane przez Wykonawcę (projekt umowy stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 6) Oświadczenie, że posiadają uprawnienia wynikające z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne i §11 ust.1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 12 października 2005 r. w sprawie szczegółowych warunków wykonywania działalności telekomunikacyjnej (Dz.U. 2005.207.1736) oraz z art. 6 ustawy z dnia 23 sierpnia 2001r. o organizowaniu zadań na rzecz obronności państwa realizowanych przez przedsiębiorców (Dz.U. 2001.12.1320) i Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2007r. w sprawie wykazu przedsiębiorców o szczególnym znaczeniu gospodarczoobronnym (Dz.U. 2007.214.1571). 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, tj. wykonaniem co najmniej trzech usług świadczenia dostępu do internetu w trzech rożnych przedsiębiorstwach, o wartości nie mniejszej niż 395 00,00 zł. brutto każde. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 395 000,00 zł. brutto na czas wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 1) wszystkie dokumenty Wykonawcy składają w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 2) Zamawiający nie dopuszcza składania elektronicznych kopii dokumentów, 3) postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert w innym języku, 4) oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji zamawiającego, 5) oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa, 6) jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przed tawiciela Wykonawcy, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę, 7) Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności musza zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania. Nie dopuszcza się składania alternatywnych, co do treści i formy, dokumentów, 8) złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania. 6. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja - spółki cywilnej): 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, 2) jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prawidłowym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, 3) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo - upoważnienie do pełnienia takiej funkcji zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być dołączone do oferty, 4) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punktach: a) 1 ppkt 3, b) 2 ppkt 1,2,3,4,5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarna odpowiedzialność za wykonanie umowy. 7. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych przez Wykonawcę: 1) wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę, 2) dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie, Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób, 3) po dokonaniu czynności otwarcia ofert Komisja przetargowa Zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę, 4) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, 5) Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz.U. z 2003 r. nr 153, poz. 1503 z póz. zm.) poprzez tajemnice przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne, przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wl.pow.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Węzeł Łączności w Bydgoszczy, ul. Powstańców Warszawy 1, 85-915 Bydgoszcz, pok. nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 09:45, miejsce: Regionalny Węzeł Łączności w Bydgoszczy, ul. Powstańców Warszawy 1, 85-915 Bydgoszcz, pok. nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.