eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont i wyposażenie meblowe laboratorium Oddziału Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 174/176

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-25

Warszawa: Remont i wyposażenie meblowe laboratorium Oddziału Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 174/176
Numer ogłoszenia: 300839 - 2010; data zamieszczenia: 25.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej , ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, faks 22 5694415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i wyposażenie meblowe laboratorium Oddziału Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 174/176.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części: część A obejmującą prace remontowe w laboratorium oraz część B obejmującą dostawę wyposażenia meblowego do wyremontowanych pomieszczeń. Prace remontowe będą wykonywane na obiekcie czynnym. Z uwagi na pracę laboratorium pomieszczenia będą remontowane wg kolejności: pomieszczenie nr 9 i 11 oraz wyposażenie w nowy sprzęt. Po urządzeniu pomieszczeń i przygotowaniu do pracy będzie remontowane pomieszczenie nr 12 i wyposażone w nowy sprzęt. CZĘŚĆ A Część architektoniczna: REMONTOWANE POMIESZCZENIA Pomieszczenie 9 - Projektowane zmiany: - zmycie starej farby na ścianach i suficie, - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu pod malowanie, - wewnętrzne gładzie gipsowe na ścianach i suficie, - gruntowanie powierzchni ścian i sufitów preparatem ATLAS UNIGRUNT, - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi - kolor do uzgodnienia z inwestorem, - okładziny z płyt gipsowo-kartonowych na filarach okiennych, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi do wysokości 2,0m, - rozebranie posadzki z płytek, - skucie postumentu betonowego, - wyrównanie posadzki z zaprawy cementowej, - ułożenie płytek ceramicznych na posadzce, - demontaż parapetów z lastryko, - obsadzenie nowych parapetów okiennych, - demontaż stalowego stelażu wiszącego na ścianie, - wymiana instalacji elektrycznej (gniazda, włączniki, oprawy, okablowanie), - wymiana instalacji wod-kan - wykonanie instalacji wentylacyjnej Pomieszczenie 11 - Projektowane zmiany: - demontaż paneli ściennych, - zmycie starej farby na ścianach i suficie, - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu pod malowanie, - wewnętrzne gładzie gipsowe na ścianach i suficie, - gruntowanie powierzchni ścian i sufitów preparatem ATLAS UNIGRUNT, - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi - kolor do uzgodnienia z inwestorem, - okładziny z płyt gipsowo-kartonowych na filarach okiennych, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi do wysokości 2,0m, - rozebranie posadzki z tworzyw sztucznych, - demontaż listew przyściennych z PCW, - wyrównanie posadzki z zaprawy cementowej, - ułożenie płytek ceramicznych na posadzce, - demontaż parapetów z lastryko, - obsadzenie nowych parapetów okiennych, - demontaż ścianki działowej, - montaż ścianki działowej z płyt gipsowo-kartonowych, - wymiana instalacji elektrycznej (gniazda, włączniki, oprawy, okablowanie), - wymiana instalacji wod-kan - wykonanie instalacji wentylacyjnej Pomieszczenie 12 Projektowane zmiany: - rozebranie okładziny ściennej z płytek, - zmycie starej farby na ścianach i suficie, - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu pod malowanie, - wewnętrzne gładzie gipsowe na ścianach i suficie, - gruntowanie powierzchni ścian i sufitów preparatem ATLAS UNIGRUNT, - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi - kolor do uzgodnienia z inwestorem, - okładziny z płyt gipsowo-kartonowych na filarach okiennych, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi do wysokości 2,0m, - rozebranie posadzki z tworzyw sztucznych, - demontaż listew przyściennych z PCW, - wyrównanie posadzki z zaprawy cementowej, - ułożenie płytek ceramicznych na posadzce, - demontaż parapetów z lastryko, - obsadzenie nowych parapetów okiennych, - demontaż haków montażowych rur instalacyjnych, - wymiana instalacji elektrycznej (gniazda, włączniki, oprawy, okablowanie), - wymiana instalacji wod-kan - wykonanie instalacji wentylacyjnej Część B zamówienia obejmuje wyposażenie kolejnych pomieszczeń w następujące meble: - dygestoria, - szafy laboratoryjne, - stoły przyścienne, - stoły wyspowe, - zmywarka laboratoryjna, - szafki pod zlewozmywak, - szafy chłodnicze, - stół wagowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 39.18.10.00-4, 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.30.00.00-3, 45.31.00.00-3, 45.31.12.00-2, 45.30.00.00-0, 45.33.12.10-1, 45.33.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku będzie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą na część A wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający minimum 1 robotę budowlaną o wartości minimum 110 000 zł brutto, odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania zamówienia wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (maksymalnie 3 dokumenty); natomiast dla części B wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający minimum 2 dostawy o wartości minimum 170 000 zł brutto każda, odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (maksymalnie 3 dokumenty).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku będzie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, która jest wpisana na aktualną listę właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby imiennie. Wykonawcy składający ofertę wyłącznie na część B nie składają tego załącznika.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku będzie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 110 000 zł w przypadku Wykonawców składających ofertę na część A lub na kwotę min. 170 000 zł w przypadku Wykonawców składających ofertę na część B.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy składający ofertę na część A załączą do oferty kosztorys. Wykonawcy składający ofertę na część B załączą do oferty formularz cenowy przygotowany zgodnie z załączonym do specyfiakcji wzorem. Wykonawcy załączą do oferty zaakceptowany wzór umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych poniżej: - w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej terminowe wykonanie przedmiotu umowy, - w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, - w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, jakie poniósł Wykonawca, - w przypadku wydłużenia okresu gwarancji i rękojmi, - w przypadku konieczności zmiany osób wymienionych w § 7 umowy ze strony Wykonawcy lub Zamawiającego, - w przypadku wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie jej zawarcia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 174/176, 60-594 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 174/176, 60-594 Poznań, I piętro, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont laboratorium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części: część A obejmującą prace remontowe w laboratorium oraz część B obejmującą dostawę wyposażenia meblowego do wyremontowanych pomieszczeń. Prace remontowe będą wykonywane na obiekcie czynnym. Z uwagi na pracę laboratorium pomieszczenia będą remontowane wg kolejności: pomieszczenie nr 9 i 11 oraz wyposażenie w nowy sprzęt. Po urządzeniu pomieszczeń i przygotowaniu do pracy będzie remontowane pomieszczenie nr 12 i wyposażone w nowy sprzęt. CZĘŚĆ A Część architektoniczna: REMONTOWANE POMIESZCZENIA Pomieszczenie 9 - Projektowane zmiany: - zmycie starej farby na ścianach i suficie, - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu pod malowanie, - wewnętrzne gładzie gipsowe na ścianach i suficie, - gruntowanie powierzchni ścian i sufitów preparatem ATLAS UNIGRUNT, - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi - kolor do uzgodnienia z inwestorem, - okładziny z płyt gipsowo-kartonowych na filarach okiennych, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi do wysokości 2,0m, - rozebranie posadzki z płytek, - skucie postumentu betonowego, - wyrównanie posadzki z zaprawy cementowej, - ułożenie płytek ceramicznych na posadzce, - demontaż parapetów z lastryko, - obsadzenie nowych parapetów okiennych, - demontaż stalowego stelażu wiszącego na ścianie, - wymiana instalacji elektrycznej (gniazda, włączniki, oprawy, okablowanie), - wymiana instalacji wod-kan - wykonanie instalacji wentylacyjnej Pomieszczenie 11 - Projektowane zmiany: - demontaż paneli ściennych, - zmycie starej farby na ścianach i suficie, - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu pod malowanie, - wewnętrzne gładzie gipsowe na ścianach i suficie, - gruntowanie powierzchni ścian i sufitów preparatem ATLAS UNIGRUNT, - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi - kolor do uzgodnienia z inwestorem, - okładziny z płyt gipsowo-kartonowych na filarach okiennych, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi do wysokości 2,0m, - rozebranie posadzki z tworzyw sztucznych, - demontaż listew przyściennych z PCW, - wyrównanie posadzki z zaprawy cementowej, - ułożenie płytek ceramicznych na posadzce, - demontaż parapetów z lastryko, - obsadzenie nowych parapetów okiennych, - demontaż ścianki działowej, - montaż ścianki działowej z płyt gipsowo-kartonowych, - wymiana instalacji elektrycznej (gniazda, włączniki, oprawy, okablowanie), - wymiana instalacji wod-kan - wykonanie instalacji wentylacyjnej Pomieszczenie 12 - Projektowane zmiany: - rozebranie okładziny ściennej z płytek, - zmycie starej farby na ścianach i suficie, - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu pod malowanie, - wewnętrzne gładzie gipsowe na ścianach i suficie, - gruntowanie powierzchni ścian i sufitów preparatem ATLAS UNIGRUNT, - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi - kolor do uzgodnienia z inwestorem, - okładziny z płyt gipsowo-kartonowych na filarach okiennych, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi do wysokości 2,0m, - rozebranie posadzki z tworzyw sztucznych, - demontaż listew przyściennych z PCW, - wyrównanie posadzki z zaprawy cementowej, - ułożenie płytek ceramicznych na posadzce, - demontaż parapetów z lastryko, - obsadzenie nowych parapetów okiennych, - demontaż haków montażowych rur instalacyjnych, - wymiana instalacji elektrycznej (gniazda, włączniki, oprawy, okablowanie), - wymiana instalacji wod-kan - wykonanie instalacji wentylacyjnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.30.00.00-3, 45.31.00.00-3, 45.31.12.00-2, 45.30.00.00-0, 45.33.12.10-1, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie meblowe laboratorium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części: część A obejmującą prace remontowe w laboratorium oraz część B obejmującą dostawę wyposażenia meblowego do wyremontowanych pomieszczeń. Prace remontowe będą wykonywane na obiekcie czynnym. Z uwagi na pracę laboratorium pomieszczenia będą remontowane wg kolejności: pomieszczenie nr 9 i 11 oraz wyposażenie w nowy sprzęt. Po urządzeniu pomieszczeń i przygotowaniu do pracy będzie remontowane pomieszczenie nr 12 i wyposażone w nowy sprzęt. Część B obejmuje wyposażenie laboratorium w następujące meble laboratoryjne: - dygestoria, - szafy laboratoryjne, - stoły przyścienne, - stoły wyspowe, - zmywarka laboratoryjna, - szafy chłodnicze, - szafki pod zlewozmywak, - stół wagowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 39.18.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.