eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelin › Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach zimowych 2014/2015 i 2015/2016 administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-09

Strzelin: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach zimowych 2014/2015 i 2015/2016 administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie
Numer ogłoszenia: 299480 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236690 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie, ul. Kamienna 3, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. 71 3921278, faks 71 7351124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach zimowych 2014/2015 i 2015/2016 administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są prace obejmujące zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie polegające na utrzymaniu w przejezdności wyznaczonych dróg wojewódzkich poprzez odśnieżanie pługami, zmniejszaniu śliskości poprzez posypywanie środkami chemicznymi i materiałami uszorstniającymi. 2. Zamówienie dotyczy dróg wojewódzkich administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie w podziale na cztery zadania: zadanie nr 1 obszar A1, zadanie nr 2 obszar A2, zadanie nr 3 obszar B1, zadanie nr 4 obszar B2. 3. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia określa Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 11 do SIWZ 4. Łączna długość dróg wojewódzkich do utrzymania wynosi 65,771 km, w tym: Zadanie nr 1 - obszar A1 - długość dróg objętych usługą - 21, 609 km, Zadanie nr 2 - obszar A2 - długość dróg objętych usługą - 11,405 km + 14,343 km = 25,748 km Zadanie nr 3 - obszar B1 - długość dróg objętych usługą - 9,686 km, Zadanie nr 4 - obszar B2 - długość dróg objętych usługą - 8,728 km 5. Wykaz dróg wyznaczonych do posypywania i odśnieżania dla każdego z zadań: Zadanie nr 1 obszar A1 - droga wojewódzka nr 395 w km 14+440 do 36+049 (zjazd na autostradę A4 - rondo w Strzelinie) Zadanie nr 2 obszar A2: - droga wojewódzka nr 396 w km 44+895 do 59+238 (od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 395 do zjazdu na autostradę A4) - droga wojewódzka nr 378 w km 0+000 do 11+405 (od skrzyżowania z drogą krajową nr 39 do granicy województwa dolnośląskiego) Zadanie nr 3 obszar B1- droga wojewódzka nr 395 w km 36+049 do 45+735 (od ronda w m. Strzelin do skrzyżowania z drogą powiatową nr 3079D) Zadanie nr 4 obszar B2- droga wojewódzka nr 385 w km 64+882 do 73+610 (Mników granica powiatu strzelińskiego do granicy województwa dolnośląskiego). 6. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na jedno, dwa, trzy lub cztery zadania (obszary A1, A2, B1, B2). Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadania. 7. Zamawiający rozstrzygnie postępowanie w którejkolwiek części, gdy wpłynie co najmniej jedna nie podlegająca odrzuceniu oferta. 8. Zamawiający przyjmuje następujące ilości kilometrów i godzin pracy sprzętu przez jeden sezon zimowy, które posłużą do obliczenia wartości zamówienia. 1) Zadanie nr 1 obszar A1 Odśnieżanie i posypywanie- 90,23 km Odśnieżanie -222,86 km Posypywanie -136,01 km Patrolowanie - 36,40 km Ładowarka o pojemności łyżki 1,25 - 2,5 m3 - 20,17 h Ładowarka o pojemności łyżki 2,5 m3 - 10,41 h 2) Zadanie nr 2 obszar A2 Odśnieżanie i posypywanie- 83,76 km Odśnieżanie - 215,73 km Posypywanie - 131,30 km Patrolowanie - 39,76 km Ładowarka o pojemności łyżki 1,25 - 2,5 m3 - 18,03 h Ładowarka o pojemności łyżki 2,5 m3 - 9,90 h 3) Zadanie nr 3 obszar B1 Odśnieżanie i posypywanie- 40,72 km Odśnieżanie - 102,54 km Posypywanie - 60,68 km Patrolowanie - 12,32 km Ładowarka o pojemności łyżki 1,25 - 2,5 m3 - 9,15 h Ładowarka o pojemności łyżki 2,5 m3 - 4,76 h 4) Zadanie nr 4 obszar B2 Odśnieżanie i posypywanie- 32,60 km Odśnieżanie - 83,73 km Posypywanie - 47,69 km Patrolowanie - 11,69 km Ładowarka o pojemności łyżki 1,25 - 2,5 m3 - 7,0 h Ładowarka o pojemności łyżki 2,5 m3 - 3,90 h 9. Wytyczne dla Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy, 2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wszelkich materiałów niezbędnych do zimowego utrzymania dróg. Materiały winny być składowane w taki sposób aby były właściwie przygotowane do użytku, niezależnie od panujących warunków pogodowych. Materiały należy stosować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz. U. Z 2005 r. nr 230 poz. 1960) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. 3) Wykonawca musi dysponować służbami dyżurnymi - całodobowo, które będą odpowiedzialne za przyjmowanie zleceń i przekazywanie meldunków o przejezdności dróg oraz musi zapewnić łączność telefoniczną z jednostkami sprzętowymi. 4) Wykonawca, który wygra przetarg zobowiązany będzie w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy przedstawić deklarowany sprzęt do kontroli. 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane zaniechaniem robót wynikającym z własnego zaniedbania lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami, warunkami umowy wykonanie robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - obszar A1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DREVECO Mariusz Niedojad, Lubomierz 409, 34-736 Lubomierz, kraj/woj. małopolskie.
  • Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa DREWNEX Andrzej Niedojad, Lubomierz 409, 34-736 Lubomierz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200454,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93448,72

  • Oferta z najniższą ceną: 93448,72 / Oferta z najwyższą ceną: 129065,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 obszar A2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa DREWNEX Andrzej Niedojad, Lubomierz 409, 34-736 Lubomierz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165834,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89487,80

  • Oferta z najniższą ceną: 89487,80 / Oferta z najwyższą ceną: 111700,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 obszar B1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa DREWNEX Andrzej Niedojad, Lubomierz 409, 34-736 Lubomierz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92242,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42303,52

  • Oferta z najniższą ceną: 42303,52 / Oferta z najwyższą ceną: 52826,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 4 obszar B2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Waldemar Ginter, ul. Polna 6, 57-130 Przeworno, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71697,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49541,40

  • Oferta z najniższą ceną: 49541,40 / Oferta z najwyższą ceną: 49541,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.