eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Przegląd kamerą TV ok. 3.800 mb miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Wałbrzycha.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-21

Wałbrzych: Przegląd kamerą TV ok. 3.800 mb miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Wałbrzycha.
Numer ogłoszenia: 299252 - 2011; data zamieszczenia: 21.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta , ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6414400, 6414408, faks (074) 6414404.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdkium.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd kamerą TV ok. 3.800 mb miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Wałbrzycha..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd kamerą TV ok.3.800 mb miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Wałbrzycha. Zamówienie obejmie m.in. ulice 11 Listopada, Kopernika, Kątową, Kusocińskiego, Legnicką, Kościelną, Straży Pożarnej, Garbarską, Św. Jadwigi. Opis przedmiotu zamówienia: Przegląd wraz z wymaganym czyszczeniem oraz oceną stanu technicznego sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Wałbrzycha. W zakres usługi wchodzi: niezbędne czyszczenie umożliwiające przegląd kamerą, przegląd kamerą TV sieci kanalizacji deszczowej z pomiarem spadków, odczytem odległości pokonanej przez kamerę , ocena stanu technicznego sieci kanalizacji deszczowej na podstawie przeglądu kamerą TV, określenie sposobu ewentualnej naprawy sieci kanalizacji deszczowej. sporządzenie dokumentacji z przeglądu w wersji papierowej i na nośniku DVD w 2 egz. Przegląd głównych kolektorów należy dokonać kamerą TV z obrotową głowicą. Przez sieć kanalizacji deszczowej rozumie się główne kolektory i przykanaliki wraz z urządzeniami towarzyszącymi (studnie). Zestawienie długości sieci kanalizacji deszczowej w ulicach przewidywanych do przeglądu w ramach całego zamówienia: poniżej O 200 mm - ok. 173 mb O 200 - O 250 mm - ok. 534 mb O 300 - O 350 mm - ok. 1393 mb, O 400 mm - ok. 1149 mb, O 500 mm - ok. 313 mb, O 600 mm - ok. 69 mb, O 700 mm - ok. 194 mb, Ze względu na możliwość wystąpienia błędów inwentaryzacyjnych sieci kanalizacji deszczowej na posiadanych przez Zamawiającego mapach, przewidywany zakres rzeczowy (zestawienie długości sieci kanalizacji deszczowej) wytypowany do przeglądu może ulec zmianie. Posiadane przez Zamawiającego mapy sytuacyjno-wysokościowe dostępne są w jego siedzibie i w wersji elektronicznej na stronie internetowej. Wykonawca zapewni transport i składowanie wydobytego z sieci kanalizacji deszczowej osadu i ujmie te zadania w cenach jednostkowych usługi. Transport i składowanie musi się odbywać z poszanowaniem wszystkich obowiązujących w tym zakresie przepisów, tj.: ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zm.), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm.). Zamawiający zalicza odpady z kanalizacji deszczowej do odpadów komunalnych i zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów klasyfikuje je w grupie 20 - odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie, podgrupie 03 - inne odpady komunalne, rodzaju 06 - odpady ze studzienek kanalizacyjnych. W cenach jednostkowych należy ująć wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w tym również koszty opracowań: oceny stanu technicznego sieci kanalizacji deszczowej wraz z określeniem sposobu jej ewentualnej naprawy, koszty dojazdu Wykonawcy do Wałbrzycha i jego pobytu w mieście oraz oznakowanie robót. Oceny i sprawdzenia stanu technicznego monitorowanej sieci kanalizacji deszczowej ma dokonać osoba posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 30% zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów 90.51.37.00 - Usługi transportu osadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (prace polegające na przeglądzie sieci kanalizacji deszczowej kamerą TV wraz z jej czyszczeniem i oceną stanu technicznego) o wartości co najmniej 20 000 zł brutto. Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów określonych w pkt 6 i 7 SIWZ, potwierdzających spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) dysponuje lub ma możliwość dysponowania niezbędnymi do realizacji zamówienia narzędziami i urządzeniami (niezbędnym minimum sprzętowym i transportowym): kamerą TV z obrotową głowicą - 1 szt., samochodem wielofunkcyjnym (np. typ WUKO) przeznaczonym do udrażniania kanałów wodą pod ciśnieniem z możliwością jednoczesnego odsysania nieczystości do zbiornika osadu - 1 szt., robot do usuwania korzeni drzew - 1 szt. Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów określonych w pkt 6 i 7 SIWZ, potwierdzających spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej 3 pracownikami, w tym: a) 1 osobą do nadzorowania prac posiadającą - uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83 poz. 83 poz. 578 z późn. zm.), - doświadczenie przy wykonywaniu opinii technicznych, ekspertyz stanu technicznego kanalizacji, - trzyletnie doświadczenie w kierowaniu i nadzorowaniu tego typu robotami, liczone od dnia uzyskania uprawnień - będącą członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (posiadająca aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB), b) 2 pracownikami na stanowiskach robotniczych, Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów określonych w pkt 6 i 7 SIWZ, potwierdzających spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca, który przetarg wygra przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedstawić: a) oryginał umowy z właściwym składowiskiem odpadów lub oświadczenie właściciela/zarządcy składowiska o przyjęciu osadów, lub oryginał umowy z firmą, która wywiezie i będzie składować w imieniu Wykonawcy przedmiotowe osady, b) oświadczenie Wykonawcy, o zapewnieniu właściwego transportu i składowania osadów wydobytych z czyszczonej kanalizacji deszczowej, a po zakończeniu prac przedstawienie Zamawiającemu stosownych dokumentów (załącznik nr 9). c) dokumenty ubezpieczeniowe (polisy), zgodnie z § 9 umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących istotnych postanowień umownych: a) zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, np. zaistnienie warunków faktycznych wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, b) terminu realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy (w tym niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi), c) osób wymienionych w ofercie Wykonawcy pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, oraz że osoby te będą spełniały warunki opisane w Specyfikacji, d) innych postanowień umownych w zakresie wynikającym z uregulowań prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, e) innych - mogących mieć wpływ na niezakończenie przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od stron f) w przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdkium.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, 58-302 Wałbrzych, ul. Armii Krajowej 35 w sekretariacie, pokój nr 108.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.