To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-08
Wągrowiec: Organizacja i przeprowadzenie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego z elementami nauki niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością dla osób niepełnosprawnych będących beneficjentami projektu partnerskiego systemowego pn. Rozwój i upowszechnianie form aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych i pomoc osobom usamodzielnianym
Numer ogłoszenia: 297642 - 2014; data zamieszczenia: 08.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 268984 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Wierzbowa 1, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 67 26 27 614, faks 67 26 27 614.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego z elementami nauki niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością dla osób niepełnosprawnych będących beneficjentami projektu partnerskiego systemowego pn. Rozwój i upowszechnianie form aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych i pomoc osobom usamodzielnianym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego z elementami nauki niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów - beneficjentów projektu partnerskiego systemowego pn. Rozwój i upowszechnianie form aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych i pomoc osobom usamodzielnianym realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wągrowcu, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wymagania szczegółowe dotyczące Ośrodka: Organizator i Ośrodek, w którym będzie odbywał się turnus musi spełniać wymogi określone z Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych w szczególności w § 8 ust. 1 rozporządzenia. Zawiadomienie o wpisie do rejestru powinno zawierać informację o rodzajach realizowanych turnusów rehabilitacyjnych w którym będą uczestniczyć osoby z następującymi dysfunkcjami lub schorzeniami: z upośledzeniem umysłowym, z chorobą psychiczną, z zaburzeniami głosu i mowy, z dysfunkcją narządu słuchu, z dysfunkcją narządu wzroku, z dysfunkcją narządu ruchu, poruszających się na wózkach inwalidzkich, z dysfunkcją narządu ruchu, z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, z epilepsją, ze schorzeniami układu oddechowego, ze schorzeniami układu krążenia, z chorobami układu pokarmowego, z chorobami układu moczowo-płciowego, ze schorzeniami kręgosłupa, z chorobami neurologicznymi, ze schorzeniami endokrynologicznymi, ze schorzeniami metabolicznymi, z chorobami układu krwiotwórczego, z cukrzycą, dla kobiet po mastektomii. Każdy pokój w ośrodku winien posiadać pełny węzeł sanitarny (umywalkę, prysznic lub wannę, wc). Każdy pokój winien być wyposażony w TV i oddzielne łóżka. Na terenie ośrodka winna znajdować się baza zabiegowa, minimum gabinet fizykoterapii, hydroterapii, laseroterapii, rehabilitacji dla kobiet po mastektomii. Minimum dwa pokoje 2 osobowe winny być dostosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Ośrodek na swoim terenie winien posiadać stołówkę. Na terenie ośrodka winno znajdować się miejsce do zorganizowania zajęć sportowo - rekreacyjnych. Ośrodek winien posiadać na swoim terenie basen kryty z podgrzewaną wodą, Przy ośrodku winno znajdować się wyznaczone miejsce do zorganizowania ogniska, posiadające miejsce do siedzenia dla każdego uczestnika wyjazdu. Ośrodek winien zapewnić uczestnikom w trakcie pobytu opiekę lekarską i pielęgniarską oraz opiekę ratownika na basenie. Ośrodek winien zapewnić obsługę sprzątająco - porządkową dla utrzymania czystości w pokojach i węzłach sanitarnych oraz innych pomieszczeniach, z których będą korzystać uczestnicy. Ośrodek winien być dostosowany do osób niepełnosprawnych, w tym do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wymogi co do wyżywienia: Całodzienne wyżywienie ( śniadanie - szwedzki bufert, obiad dwudaniowy z deserem, napojem, kolacja - szwedzki bufet, nieograniczony dostęp do wody mineralnej). Wyżywienie musi uwzględniać konieczność zastosowania diety w przypadku zgłoszenia jej przez uczestnika turnusu najpóźniej w dniu przyjazdu do Ośrodka. Wymogi co do noclegu: Nocleg w pokojach maksymalnie 2-osobowych z odrębnymi łóżkami. Pokoje typu komfort z łazienką i WC. Minimum 2 pokoje 2 osobowe winny być dostosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone w nim. dwa ręczniki dla każdej osoby, wymiana ręczników przez okres trwania turnusu. Atrakcje dodatkowe: Organizator zapewni zabiegi rehabilitacyjne, zajęcia specjalistyczne związane z rodzajem turnusu i uwzględnieniem rodzaju niepełnosprawności osób biorących w nim udział. Organizator powinien zorganizować uczestnikom na terenie ośrodka minimum jeden wieczór grillowy, z co najmniej jednym daniem gorącym i gorącymi napojami. Organizator zapewni łączny czas zorganizowanych zajęć indywidualnych i grupowych w wymiarze nie mniejszym niż 6 godzin dziennie. W ramach 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego Organizator zapewni: Opiekuna dla grupy przez cały czas trwania turnusu,minimum trzy wieczorki integracyjne w okresie pobytu na turnusie z zapewnieniem poczęstunku: ciasto, kawa, herbata, napoje, jednodniową wycieczkę do miejscowości atrakcyjnej turystycznie zapewniając transport, bilety wstępu w cenie nie niższej niż 80 zł/od osoby. Do dyspozycji uczestników turnusu należy udostępnić nieodpłatnie: salę szkoleniową dla 24 osób niepełnosprawnych, wyposażoną w niezbędne meble, urządzenia w tym sprzęt multimedialny, codziennie w godz. od 10.00 - 22.00 basen z zapewnioną opieką ratownika w wymiarze min 1,5h dziennie - codziennie. miejsce do prowadzenia zajęć sportowych - sala sportowa wyposażona w sprzęt do ćwiczeń - min 2 razy w tygodniu, Warsztaty kompetencji i umiejętności społecznych Wykonawca przeprowadzi warsztaty kompetencji i umiejętności społecznych dla 24 osób niepełnosprawnych w wymiarze co najmniej 20h zegarowych ( godzina zegarowa obejmuje 45 minut zajęć i 15 minut przerwy). Program warsztatów powinien obejmować między innymi zagadnienia: kontakty interpersonalne, integracja, bariery;zmiana nawyków, radzenie sobie w trudnych sytuacjach; niesprawny - sprawny, relacje, oczekiwania, problemy, mocne strony;asertywność - sztuka bycia sobą;twórcza aktywność i wyrażanie siebie.Warsztaty powinny być zorganizowane w terminach, kiedy nie są prowadzone zabiegi rehabilitacyjne lub inne zajęcia przewidziane dla beneficjentów w trakcie pobytu na turnusie rehabilitacyjnym. Ponadto Wykonawca zapewni: specjalistę - psycholog z wykształceniem wyższym psychologicznym,materiały szkoleniowe: notatnik A-4 + długopis opatrzone w logo UE oraz POKL, niezbędne wzory logotypów dostarczy Zamawiający,zaświadczenia ukończenia warsztatu, zaświadczenia winny być opatrzone logotypami UE oraz POKL,przeprowadzenie badania ankietowego na zakończenie uczestnictwa w turnusie, ankieta winna dotyczyć wszystkich punktów programu turnusu, w tym dojazdu na turnus. Wzór ankiety opracowany zostanie przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego;dokumentację fotograficzną z przeprowadzonego turnus na płycie DVD, uwzględniającą co najmniej jedno zdjęcie dla każdego uczestnika turnusu z zabiegów rehabilitacyjnych, co najmniej 20 zdjęć grupowych, w tym na terenie Ośrodka, w trakcie transportu, z udziału w warsztatach kompetencji, udziału w spotkaniach integracyjnych, wieczorkach, dodatkowych atrakcjach. Dokumentacja fotograficzna musi potwierdzać realizację każdego punktu programu pobytu na turnusie. Uczestnicy turnusu: Uczestnikami turnusu będą 24 osoby niepełnosprawne, w tym 2 osoby poruszające się na wózku inwalidzkim oraz 9 opiekunów osób niepełnosprawnych. Łącznie 33 osoby. Liczba uczestników i opiekunów może ulec zmianie. Transport Wykonawca zapewni transport autokarem o podwyższonym standardzie dla 33 osób, w tym 24 osób niepełnosprawnych i 9 opiekunów, w tym dwie osoby poruszające się na wózku inwalidzkim. Transport musi uwzględniać pojazd dostosowany do przewozu osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Transport dotyczy dowozu beneficjentów na turnus rehabilitacyjny na trasie Wągrowiec, ul. Wierzbowa 1 - siedziba Ośrodka, siedziba Ośrodka - Wągrowiec, ul. Wierzbowa 1.Termin i miejsce wyjazdu - 8.09.2014r. siedziba PCPR ul. Wierzbowa 1. Wykonawca zapewni opiekuna grupy od dnia wyjazdu na turnus rehabilitacyjny do dnia powrotu z turnusu rehabilitacyjnego. Ubezpieczenie uczestników: Wykonawca pokryje koszty ubezpieczenia uczestników turnusów od pierwszego dnia pobytu na turnusie rehabilitacyjnym, na kwotę nie mniejszą niż 10 tyś. zł na każdą osobę biorącą udział w turnusie. Polisa zostanie dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia turnusu. W razie wystąpienia wypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego z uczestnictwem w turnusie. Ponadto Wykonawca pokryje koszt opłaty klimatycznej.Obowiązki i czynności związane z realizacją turnusu rehabilitacyjnego: Wykonawca niezwłocznie zawiadomi zamawiającego o każdym przypadku przerwania turnusu rehabilitacyjnego przez jego uczestnika, Wykonawca przeprowadzi badanie lekarskie dla 24 osób niepełnosprawnych - uczestników turnusu, zakończone wskazaniem zabiegów leczniczych, Wykonawca zapewni przeprowadzenie minimum trzech zabiegów fizjoterapeutycznych dziennie dla jednej osoby niepełnosprawnej będącej uczestnikiem turnusu, wg zaleceń lekarza ośrodka, w każdym dniu turnusu rehabilitacyjnego, Wykonawca wystawi na Zamawiającego w terminie do 30 dni po zakończeniu turnusu rehabilitacyjnego imienną fakturę na każdego uczestnika turnusu, określającą kwotę dofinansowaną ze środków PFRON (faktura 1), jedną zbiorczą fakturę wystawioną na Zamawiającego określającą wysokość środków EFS (faktura 2) Przesłanie Zamawiającemu w terminie do 30 dni od zakończenia turnusu faktur, Karty informacyjnej o przebiegu turnusu rehabilitacyjnego, zaświadczeń o uczestnictwie w warsztatach kompetencji społecznej, dokumentacji fotograficznej z przebiegu turnusu na płycie DVD. Wykonawca określi po przebytym turnusie u każdej osoby niepełnosprawnej będącej uczestnikiem turnusu, efekt (rezultat) podwyższenia poziomu funkcjonowania jej w życiu codziennym i integracji. Informację taką należy zawrzeć w Karcie informacyjnej o przebiegu turnusu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.2.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Leszek Haratyk Health Resort&Medical SPA PANORAMA MORSKA, ul. Uzdrowiskowa 15, 76-107 Jarosławiec, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70320,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70320,00
Oferta z najniższą ceną: 69600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70320,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Rewitalizacja plaży miejskiej, kąpieliska oraz istniejącego parku wraz z przebudową amfiteatru w Wągrowcu - etap II
- Odławianie i transport oraz utrzymanie i sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Wągrowiec
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dotyczących funkcjonowania biogazowni rolniczych dla uczniów szkół rolniczych
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
- Kompleksowa usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia z zakresu spec. I stopnia w zawodzie pracownik socjalny w ramach projektu "Koordynacja polityki społecznej w województwie świętokrzyskim"
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia sześciu jednodniowych szkoleń dla włodarzy oraz kadry zarządzającej Centrów Usług Społecznych, Ośrodków Pomocy Społecznej oraz Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie
- Kompleksowa organizacja turnusów terapeutycznych realizowanych dla dzieci w ramach projektu pn.: Deinstytucjonalizacja i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Pracownik ds. sprzedaży w branży odnawialnych źródeł energii z egzaminem ECDL"
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.