eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Organizacja i przeprowadzenie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego z elementami nauki niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością dla osób niepełnosprawnych będących beneficjentami projektu partnerskiego systemowego pn.Rozwój i upowszechnianie form aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych i pomoc osobom usamodzielnianym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-12

Wągrowiec: Organizacja i przeprowadzenie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego z elementami nauki niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością dla osób niepełnosprawnych będących beneficjentami projektu partnerskiego systemowego pn.Rozwój i upowszechnianie form aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych i pomoc osobom usamodzielnianym
Numer ogłoszenia: 268984 - 2014; data zamieszczenia: 12.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Wierzbowa 1, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 67 26 27 614, faks 67 26 27 614.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.wagrowiec.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pcpr.wagrowiec.pl ; www.bip.wagrowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego z elementami nauki niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością dla osób niepełnosprawnych będących beneficjentami projektu partnerskiego systemowego pn.Rozwój i upowszechnianie form aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych i pomoc osobom usamodzielnianym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego z elementami nauki niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów - beneficjentów projektu partnerskiego systemowego pn. Rozwój i upowszechnianie form aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych i pomoc osobom usamodzielnianym realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wągrowcu, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Wymagania szczegółowe dotyczące Ośrodka: Organizator i Ośrodek, w którym będzie odbywał się turnus musi spełniać wymogi określone z Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych w szczególności w § 8 ust. 1 rozporządzenia. Zawiadomienie o wpisie do rejestru powinno zawierać informację o rodzajach realizowanych turnusów rehabilitacyjnych w którym będą uczestniczyć osoby z następującymi dysfunkcjami lub schorzeniami: z upośledzeniem umysłowym, z chorobą psychiczną, z zaburzeniami głosu i mowy, z dysfunkcją narządu słuchu, z dysfunkcją narządu wzroku, z dysfunkcją narządu ruchu, poruszających się na wózkach inwalidzkich, z dysfunkcją narządu ruchu, z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, z epilepsją, ze schorzeniami układu oddechowego, ze schorzeniami układu krążenia, z chorobami układu pokarmowego, z chorobami układu moczowo-płciowego, ze schorzeniami kręgosłupa,z chorobami neurologicznymi, ze schorzeniami endokrynologicznymi, ze schorzeniami metabolicznymi, z chorobami układu krwiotwórczego, z cukrzycą, dla kobiet po mastektomii. Każdy pokój w ośrodku winien posiadać pełny węzeł sanitarny (umywalkę, prysznic lub wannę, wc). Każdy pokój winien być wyposażony w TV i oddzielne łóżka. Na terenie ośrodka winna znajdować się baza zabiegowa, minimum gabinet fizykoterapii, hydroterapii, laseroterapii, rehabilitacji dla kobiet po mastektomii. Minimum dwa pokoje 2 osobowe winny być dostosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Ośrodek na swoim terenie winien posiadać stołówkę. Na terenie ośrodka winno znajdować się miejsce do zorganizowania zajęć sportowo - rekreacyjnych. Ośrodek winien posiadać na swoim terenie basen kryty z podgrzewaną wodą, Przy ośrodku winno znajdować się wyznaczone miejsce do zorganizowania ogniska, posiadające miejsce do siedzenia dla każdego uczestnika wyjazdu. Ośrodek winien zapewnić uczestnikom w trakcie pobytu opiekę lekarską i pielęgniarską oraz opiekę ratownika na basenie. Ośrodek winien zapewnić obsługę sprzątająco - porządkową dla utrzymania czystości w pokojach i węzłach sanitarnych oraz innych pomieszczeniach, z których będą korzystać uczestnicy. Ośrodek winien być dostosowany do osób niepełnosprawnych, w tym do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wymogi co do wyżywienia: Całodzienne wyżywienie ( śniadanie - szwedzki bufert, obiad dwudaniowy z deserem, napojem, kolacja - szwedzki bufet, nieograniczony dostęp do wody mineralnej). Wyżywienie musi uwzględniać konieczność zastosowania diety w przypadku zgłoszenia jej przez uczestnika turnusu najpóźniej w dniu przyjazdu do Ośrodka. Wymogi co do noclegu: Nocleg w pokojach maksymalnie 2-osobowych z odrębnymi łóżkami. Pokoje typu komfort z łazienką i WC. Minimum 2 pokoje 2 osobowe winny być dostosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone w nim. dwa ręczniki dla każdej osoby, wymiana ręczników przez okres trwania turnusu. Atrakcje dodatkowe: Organizator zapewni zabiegi rehabilitacyjne, zajęcia specjalistyczne związane z rodzajem turnusu i uwzględnieniem rodzaju niepełnosprawności osób biorących w nim udział. Organizator powinien zorganizować uczestnikom na terenie ośrodka minimum jeden wieczór grillowy, z co najmniej jednym daniem gorącym i gorącymi napojami.Organizator zapewni łączny czas zorganizowanych zajęć indywidualnych i grupowych w wymiarze nie mniejszym niż 6 godzin dziennie. W ramach 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego Organizator zapewni: Opiekuna dla grupy przez cały czas trwania turnusu, minimum trzy wieczorki integracyjne w okresie pobytu na turnusie z zapewnieniem poczęstunku: ciasto, kawa, herbata, napoje. jednodniową wycieczkę do miejscowości atrakcyjnej turystycznie zapewniając transport, bilety wstępu w cenie nie niższej niż 80 zł od osoby Do dyspozycji uczestników turnusu należy udostępnić nieodpłatnie: salę szkoleniową dla 24 osób niepełnosprawnych, wyposażoną w niezbędne meble, urządzenia w tym sprzęt multimedialny, codziennie w godz. od 10.00 - 22.00 basen z zapewnioną opieką ratownika w wymiarze min 1,5h dziennie - codziennie. miejsce do prowadzenia zajęć sportowych - sala sportowa wyposażona w sprzęt do ćwiczeń - min 2 razy w tygodniu, Warsztaty kompetencji i umiejętności społecznych Wykonawca przeprowadzi warsztaty kompetencji i umiejętności społecznych dla 24 osób niepełnosprawnych w wymiarze co najmniej 20h zegarowych ( godzina zegarowa obejmuje 45 minut zajęć i 15 minut przerwy). Program warsztatów powinien obejmować między innymi zagadnienia: kontakty interpersonalne, integracja, bariery zmiana nawyków, radzenie sobie w trudnych sytuacjach niesprawny - sprawny, relacje, oczekiwania, problemy, mocne strony asertywność - sztuka bycia sobą twórcza aktywność i wyrażanie siebie. Warsztaty powinny być zorganizowane w terminach, kiedy nie są prowadzone zabiegi rehabilitacyjne lub inne zajęcia przewidziane dla beneficjentów w trakcie pobytu na turnusie rehabilitacyjnym. Ponadto Wykonawca zapewni specjalistę - psycholog z wykształceniem wyższym psychologicznym, materiały szkoleniowe: notatnik A-4 + długopis opatrzone w logo UE oraz POKL, niezbędne wzory logotypów dostarczy Zamawiający, zaświadczenia ukończenia warsztatu, zaświadczenia winny być opatrzone logotypami UE oraz POKL, przeprowadzenie badania ankietowego na zakończenie uczestnictwa w turnusie, ankieta winna dotyczyć wszystkich punktów programu turnusu, w tym dojazdu na turnus. Wzór ankiety opracowany zostanie przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego dokumentację fotograficzną z przeprowadzonego turnus na płycie DVD, uwzględniającą co najmniej jedno zdjęcie dla każdego uczestnika turnusu z zabiegów rehabilitacyjnych, co najmniej 20 zdjęć grupowych, w tym na terenie Ośrodka, w trakcie transportu, z udziału w warsztatach kompetencji, udziału w spotkaniach integracyjnych, wieczorkach, dodatkowych atrakcjach. Dokumentacja fotograficzna musi potwierdzać realizację każdego punktu programu pobytu na turnusie. Uczestnicy turnusu: Uczestnikami turnusu będą 24 osoby niepełnosprawne, w tym 2 osoby poruszające się na wózku inwalidzkim oraz 9 opiekunów osób niepełnosprawnych. Łącznie 33 osoby. Liczba uczestników i opiekunów może ulec zmianie. Transport: Wykonawca zapewni transport autokarem o podwyższonym standardzie dla 33 osób, w tym 24 osób niepełnosprawnych i 9 opiekunów, w tym dwie osoby poruszające się na wózku inwalidzkim. Transport musi uwzględniać pojazd dostosowany do przewozu osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Transport dotyczy dowozu beneficjentów na turnus rehabilitacyjny na trasie Wągrowiec, ul. Wierzbowa 1 - siedziba Ośrodka, siedziba Ośrodka - Wągrowiec, ul. Wierzbowa 1. Termin i miejsce wyjazdu - 8.09.2014r. siedziba PCPR ul. Wierzbowa 1. Wykonawca zapewni opiekuna grupy od dnia wyjazdu na turnus rehabilitacyjny do dnia powrotu z turnusu rehabilitacyjnego. Ubezpieczenie uczestników: Wykonawca pokryje koszty ubezpieczenia uczestników turnusów od pierwszego dnia pobytu na turnusie rehabilitacyjnym, na kwotę nie mniejszą niż 10 tyś. zł na każdą osobę biorącą udział w turnusie. Polisa zostanie dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia turnusu. W razie wystąpienia wypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego z uczestnictwem w turnusie. Ponadto Wykonawca pokryje koszt opłaty klimatycznej. Obowiązki i czynności związane z realizacją turnusu rehabilitacyjnego: Wykonawca niezwłocznie zawiadomi zamawiającego o każdym przypadku przerwania turnusu rehabilitacyjnego przez jego uczestnika, Wykonawca przeprowadzi badanie lekarskie dla 24 osób niepełnosprawnych - uczestników turnusu, zakończone wskazaniem zabiegów leczniczych, Wykonawca zapewni przeprowadzenie minimum trzech zabiegów fizjoterapeutycznych dziennie dla jednej osoby niepełnosprawnej będącej uczestnikiem turnusu, wg zaleceń lekarza ośrodka, w każdym dniu turnusu rehabilitacyjnego, Wykonawca wystawi na Zamawiającego w terminie do 30 dni po zakończeniu turnusu rehabilitacyjnego imienną fakturę na każdego uczestnika turnusu, określającą kwotę dofinansowaną ze środków PFRON (faktura 1), jedną zbiorczą fakturę wystawioną na Zamawiającego określającą wysokość środków EFS (faktura 2) Przesłanie Zamawiającemu w terminie do 30 dni od zakończenia turnusu faktur, Karty informacyjnej o przebiegu turnusu rehabilitacyjnego, zaświadczeń o uczestnictwie w warsztatach kompetencji społecznej, dokumentacji fotograficznej z przebiegu turnusu na płycie DVD Wykonawca określi po przebytym turnusie u każdej osoby niepełnosprawnej będącej uczestnikiem turnusu, efekt (rezultat) podwyższenia poziomu funkcjonowania jej w życiu codziennym i integracji. Informację taką należy zawrzeć w Karcie informacyjnej o przebiegu turnusu Zamawiający w trosce o należyte wykonanie zamówienia, zastrzega sobie prawo do kontroli realizacji przedmiotu zamówienia w miejscu prowadzenia turnusu rehabilitacyjnego, z zapewnieniem noclegu i wyżywienia na poziomie określonym jak dla uczestników turnusu rehabilitacyjnego, dla co najmniej 2 osób przez dwie doby..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 08.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Organizator i Ośrodek, w którym będzie odbywał się turnus musi spełniać wymogi określone z Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych w szczególności w § 8 ust. 1 rozporządzenia. Posiadanie aktualnych wpisów do rejestrów organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, w których mogą uczestniczyć osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków PFRON oraz rejestru ośrodków. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia - zgodnie z SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia -Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie, co najmniej dwóch usług o tożsamej tematyce o wartości nie mniejszej niż 30 tysięcy złotych brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia - zgodnie z SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pisemne oświadczenie Wykonawcy podpisane przez osoby upoważnione, że posiada potencjał techniczny do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pisemne oświadczenie Wykonawcy podpisane przez osoby upoważnione, że posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie aktualnego opłaconego w całości ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 100 tysięcy zł. oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie potwierdzające zgodność wymagań wobec ośrodka, jakich spełnienia oczekuje Zamawiający - załącznik nr 5 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru w sytuacji gdy: a) konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) zmiany te są korzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.wagrowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Wierzbowa 1, 62-100 Wągrowiec, pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Wierzbowa 1, 62-100 Wągrowiec, pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS POKL, Działanie 7.1 rozwój i upowszechnianie form aktywnej integracji, poddziałanie 7.1.2 rozwój i upowszechnianie form aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.