eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Somonino › Wykonanie otworu studziennego wraz z montażem termoizolacyjnej obudowy studni głębinowej nr 3, oraz budowa rurociągu tłocznego na terenie ujęcia wody w miejscowości Somonino

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-05

Somonino: Wykonanie otworu studziennego wraz z montażem termoizolacyjnej obudowy studni głębinowej nr 3, oraz budowa rurociągu tłocznego na terenie ujęcia wody w miejscowości Somonino
Numer ogłoszenia: 297628 - 2015; data zamieszczenia: 05.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267162 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Przedsiębiorstwo Remontowo-Usługowe Sp. z o.o., Sławki 1a, 83-314 Somonino, woj. pomorskie, tel. 58 684 12 26, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie otworu studziennego wraz z montażem termoizolacyjnej obudowy studni głębinowej nr 3, oraz budowa rurociągu tłocznego na terenie ujęcia wody w miejscowości Somonino.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację zadania pn. Wykonanie otworu studziennego wraz z montażem termoizolacyjnej obudowy studni głębinowej nr 3, oraz budowa rurociągu tłocznego na terenie ujęcia wody w miejscowości Somonino. 1. Opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Przedmiar robót - Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) Projekt robót geologicznych - Załącznik Nr 3 do SIWZ, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik Nr 4 do SIWZ 2. Przedstawione w dokumentacji projektowej urządzenia techniczne, wyroby i materiały ze wskazaniem producenta lub nazw własnych należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tzn. ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych takich samych lub nie gorszych niż określone w dokumentacji. Zastosowane materiały i urządzenia równoważne nie mogą zmienić funkcjonalności czy standardu, zaprojektowanych rozwiązań oraz umożliwić uzyskanie efektu zamierzonego przez Zamawiającego (technicznego, ekonomicznego i ekologicznego). 3. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wzór oświadczenia zamieszczono w pkt 6 formularza ofertowego stanowiącego - Załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia objęty będzie gwarancją jakości na wykonane roboty na okres co najmniej 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 6. Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. 7. Podstawą do przygotowania oferty powinna być dokumentacja projektowa która jest materiałem wyjściowym dla danej inwestycji, przedmiar natomiast jest tylko dokumentem pomocniczym ułatwiającym wyliczenia ostatecznej wartości składanej oferty. 8. Wykonawca ma obowiązek wykonać zamówienie z najwyższą starannością przy zachowaniu wszelkich mających zastosowanie przepisów prawa oraz obowiązujących w Polsce norm. Wykonawca gwarantuje, iż będzie zawsze zatrudniał wystarczającą liczbę odpowiednio wykwalifikowanego personelu na placu budowy w celu wykonania przedmiotu zamówienia. Wszelkie materiały i urządzenia powinny być dostarczone przez Wykonawcę wraz z wszelkimi atestami, certyfikatami i zatwierdzeniami wymaganymi przepisami prawa, takimi jak: deklaracjami zgodności, certyfikatami dopuszczenia do użytku lub obrotu, atestami, itp. zaakceptowanymi przez Zamawiającego. Wszelkie takie urządzenia i materiały winny być w pełni zgodne z mającymi zastosowanie przepisami prawa, licencjami, zezwoleniami, pozwoleniami i instrukcjami właściwych organów i instytucji. Wszelkie urządzenia winny być dostarczone z katalogami, instrukcjami obsługi, użytkowania i konserwacji w języku polskim. Wykonawca zapewni na swój koszt odpowiednie szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania, obsługi i konserwacji urządzeń. Wykonawca przeprowadzi wszelkie konieczne testy wszelkich instalacji i urządzeń oraz dostarczy wszelkie odnośne zatwierdzenia i certyfikaty dla urządzeń i materiałów oraz protokoły z rozruchu lub prób. Jakość urządzeń, materiałów i wszelkich części robót powinna być badana i kontrolowana na bieżąco w trakcie wykonywania robót i po zakończeniu. Koszt wykonania badań i kontroli będzie ponoszony przez Wykonawcę. 9. Ze względu na głębokość wiercenia przekraczającą 100m, przed rozpoczęciem robót Zamawiający winien uzyskać w odpowiednim Urzędzie Górniczym decyzję zatwierdzającą Plan Ruchu. Plan ruchu sporządzony przez Wykonawcę będzie zawierać opis szczegółowych przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych zapewniających bezpieczeństwo i ochronę środowiska podczas prowadzenia prac..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hydrotrest Sp. z o. o., Ul. Abrahama 26/5, 81-366 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230089,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 271830,00

  • Oferta z najniższą ceną: 271830,00 / Oferta z najwyższą ceną: 328361,55

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.