eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Usługa wymiany windy osobowo towarowej oraz montaż platformy przyschodowej przystosowanej do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-03

Gdynia: Usługa wymiany windy osobowo towarowej oraz montaż platformy przyschodowej przystosowanej do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.
Numer ogłoszenia: 297273 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademickie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Akademii Medycznej w Gdańsku , ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6224871, faks 058 6224871.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.acmmit.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wymiany windy osobowo towarowej oraz montaż platformy przyschodowej przystosowanej do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wymiany windy osobowo towarowej na nową oraz montaż platformy przyschodowej przystosowanej do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich w Klinice Medycyny Hiperbarycznej i Ratownictwa Morskiego ACMMiT SPSK AMG..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind 42.41.61.00 - Windy 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 6 391, 30zł (słownie: sześć tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt jeden zł. i trzydzieści groszy). 1) Wykonawca wnosi wadium (koniecznie z określeniem numeru postępowania tylko w jednej z poniższych form: w pieniądzu wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w PKO BP S.A. I/O Centrum Gdynia, ul. Świętojańska 17, nr 43 1020 1853 0000 9602 0014 7496 , w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5, pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2007, Nr 42, poz.275) 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i musi być udzielone do końca terminu związania ofertą. 3) Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że: (na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, wypłacamy bez jakichkolwiek zastrzeżeń). Dokument w formie poręczenia lub gwarancji należy składać w Dziale Zamówień Publicznych (Pok. 137, IIp. w siedzibie zamawiającego) w godzinach od 9:00 do 13:00.od poniedziałku do piątku.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie wyrażające się wykonaniem co najmniej 2 usług wymiany dźwigów z demontażem zużytej i montażem nowej windy wraz z zabudową i wykonaniem robót przystosowawczych istniejącego szybu dźwigowego do zabudowy na wartość min. 250 000 zł. każda, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy - koordynatora prac - posiadającą wiedzę popartą kwalifikacjami i doświadczenie poparte oświadczeniem o kierowaniu pracami tego rodzaju i o takiej wartości, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia, wraz z załącznikami o posiadanych kwalifikacjach i doświadczeniu jak określono wyżej. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają, wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wymagania stawiane wykonawcom ubiegającym się o zamówienie wspólnie, na zasadach określonych w art. 23 obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych: 1) warunki uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne (warunki formalne muszą być spełnione/potwierdzone oddzielnie przez każdego z wykonawców składających wniosek i ofertę wspólnie; 2) warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia mogą być spełnione/potwierdzone łącznie (sumarycznie) przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art. 22, ust.1, pkt.2 i 3 obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych); 3) w przypadku składania oferty wspólnie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, ppkt 1a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr 63/ACMMiT/AW/08 - ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie: dostarczenie wymienionego w pkt XIII. SIWZ dokumentu/oświadczenia-SPEŁNIA, nie dostarczenie (z zastrzeżeniem zawartym w art. 26, ust.3 i 4 obowiązującego prawa zamówień publicznych) -NIE SPEŁNIA. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną wykonawcy, o których mowa w art. 24 Ustawy z 29 stycznia Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 i Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz 1058). Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu wykonawcy dostarczą: 1.Aktualny (zgodny ze stanem faktycznym) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. 2. Aktualną decyzję Urzędu Dozoru Technicznego uprawniająca do wytwarzania w zakresie montażu dźwigów, modernizacji lub napraw dźwigów zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (Dz.U. z 2000r. Nr 122, poz. 1321 z późn. zm.). 3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4.Dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie - wzór załącznik nr 4 do SIWZ, 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 6. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt c, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 7. Oświadczenie z art. 22 Pzp - wzór załącznik nr 5 do SIWZ, 8.Kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, że wykonawca jest ubezpieczony na czas wykonania zamówienia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000zł. 9. Oświadczenie - - wzór załącznik nr 5 do SIWZ, 10.Oświadczenie - wzór załącznik nr 6 do SIWZ,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.acmmit.gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademickie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Akademii Medycznej w Gdańsku, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, pok. 137..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Akademickie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Akademii Medycznej w Gdańsku, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, pok. 30- Kancelaria..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.