eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Modernizacja dróg - ulicGabriela Narutowicza i ks. Szczepana Rembowskiego w ramach projektu Rewitalizacja i rozwój historycznego kompleksu architektury drewnianej miasta Zgierza

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-12

Zgierz: Modernizacja dróg - ulic: Gabriela Narutowicza i ks. Szczepana Rembowskiego w ramach projektu Rewitalizacja i rozwój historycznego kompleksu architektury drewnianej miasta Zgierza
Numer ogłoszenia: 29711 - 2010; data zamieszczenia: 12.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247489 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg - ulic: Gabriela Narutowicza i ks. Szczepana Rembowskiego w ramach projektu Rewitalizacja i rozwój historycznego kompleksu architektury drewnianej miasta Zgierza.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane- modernizacja dróg o łącznej długości ok. 480m- ulic: Gabriela Narutowicza na odcinku od ul. Długiej do ul. Henryka Dąbrowskiego i ul. Ks. Szczepana Rembowskiego na odcinku od ul. Gabriela Narutowicza do ul. 1- Maja w ramach projektu Rewitalizacja i rozwój historycznego kompleksu architektury drewnianej miasta Zgierza współfinansowanego z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, stanowiącą Załącznik nr 1, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą Załącznik nr 2. Dokumentacja projektowa składa się z Projektu budowlano- wykonawczego Biura Projektowego TRASA (kwiecień 2007 rok) i Projektu budowlano- wykonawczego zamiennego Biura Projektowego TRASA (wrzesień 2009 rok). Projekt budowlano- wykonawczy zamienny dotyczy zmiany przekroju drogi poprzez wbudowanie w brukowaną jezdnię drogi obustronnie płyt kamiennych granitowych dla rowerzystów o szerokości 60 cm każda. Inwestycja jest realizowana na terenie Parku Kulturowego Miasto Tkaczy. Modernizacja dróg polega, w szczególności na: 1. Wymianie nawierzchni chodników na płyty betonowe z nawierzchnią granitową płukaną i krawężników na granitowe. 2. Wykonaniu zjazdów, przejść dla pieszych i cieków z kostki granitowej rzędowej. 3. Wykonaniu nowej nawierzchni jezdni o łącznej szerokości 6 m z brukowca z rozbiórki istniejącej nawierzchni, płyt granitowych dla rowerzystów o szerokości 60 cm /grubości 10 cm/ i ścieków z kostki granitowej rzędowej. 4. Wykonaniu opasek chodników i miejsc nasadzeń drzew z brukowca drobnego 8/10. 5. Wycince i karczowaniu istniejących drzew. I. Zakres robót i prac obejmuje, w szczególności: 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: 1) Rozebranie krawężników betonowych 15 x 30 o długości ok. 996 mb, 2) Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych i kostki brukowej o powierzchni ok. 280 m2, 3) Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych o powierzchni ok. 2.340 m2, 4) Rozebranie nawierzchni z brukowca o powierzchni ok. 3325 m2, 5) Rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 o powierzchni ok. 1925 m2, 6) Ścinanie, karczowanie drzew i wywóz dłużyc i gałęzi o średnicy od 26 do 55 cm, szt. 22, 7) Zdejmowanie tablic znaków drogowych szt. 11 i słupków do znaków, szt. 9. 2. Roboty ziemne- korytowanie, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża. 3. Montaż krawężników kamiennych- granitowych prostych o wymiarach 15x25x100: 1) Wykonanie ław pod krawężniki granitowe z oporem, ilość: ok. 55 m3, 2) Montaż krawężników, ilość: ok. 1000 mb . 4. Wykonanie zjazdów, przejść dla pieszych i opaski z płyt kamiennych- granitowych: 1) Wykonanie nawierzchni z płyt kamiennych-granitowych groszkowanych szerokości 60 cm o grubości 10 cm na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem grubości 20 cm, ilość: ok. 600 m2, 2) Wykonanie ścieków, nawierzchni zjazdów, przejść dla pieszych z kostki kamiennej rzędowej 15/20 cm na gruncie stabilizowanym cementem grubości 15 cm o pow. ok. 645 m2, 3) Wykonanie cieków od rynien na podsypce żwirowej o pow. ok. 45 m2. 5. Wykonanie chodników: 1) Wykonanie chodników z płyt drogowych betonowych płukanych 50x50x8 lub 40x40x8 z posypką granitową z otoczaka 4-8 mm, w kolorze żółtobrązowym na zaprawie cementowo- piaskowej o powierzchni ok. 1830 m2, 2) Wykonanie opasek z brukowca drobnego 8/10 na podsypce piaskowej gr. 10 cm o powierzchni ok. 580 m2. 6. Wykonanie nawierzchni z brukowca 16-20 cm- brukowiec z rozbiórki- na podsypce piaskowej gr. 30 cm z wypełnieniem spoin klińcem o powierzchni ok. 2060 m2. 7. Roboty wykończeniowe: montaż słupków do znaków drogowych, mocowanie tablic, wykonanie trawników, regulacja studni i zaworów i inwentaryzacja powykonawcza. II. Harmonogram wykonania robót i prac. 1. Wykonanie modernizacji ulicy Gabriela Narutowicza od dnia 1 maja do dnia 31 lipca 2010 r. 2. Wykonanie modernizacji ulicy ks. Szczepana Rembowskiego od dnia 1 sierpnia do dnia 30 września 2010 r. III. Wymagania i uwagi. 1. W trakcie budowy, przed i po jej zakończeniu na terenie budowy prowadzone będą badania naukowe i nadzór naukowy przez pracowników instytucji naukowej wyłonionej w drodze postępowania przetargowego. Wyniki tych badań i opinie naukowców będą stanowić materiał pomocniczy dla Zamawiającego. Pracownicy naukowi mają prawo uczestniczyć we wszystkich naradach odbywających się w związku z przedmiotową inwestycją z głosem doradczym dla inwestora. Pracownicy naukowi nie mają prawa do wydawania poleceń Wykonawcy. Pracownicy naukowi mają prawo przebywać na placu budowy w każdym czasie. 2. Kierownik budowy ma obowiązek uczestniczenia w posiedzeniach kolegium budowy, w skład którego wchodzą: kierownik budowy, przedstawiciel inwestora, inspektor nadzoru inwestorskiego, przedstawiciel instytucji prowadzącej badania naukowe i inni zaproszeni w razie potrzeby specjaliści. Posiedzenia te odbywać się będą raz w tygodniu we wtorki w siedzibie inwestora lub na terenie budowy. W sprawach nagłych posiedzenia kolegium budowy mogą się odbywać również w innych terminach. Obowiązek uczestnictwa w takich przypadkach stosuje się odpowiednio. 3. Zamawiający monitoruje teren budowy kamerami internetowymi on- line i zamieszcza obraz na stronie internetowej powstałej dla projektu Rewitalizacja i rozwój historycznego kompleksu architektury drewnianej miasta Zgierza. Kamery służą wyłącznie celom promocyjnym i nie są elementem miejskiego systemu wizyjnego, służącego celom zabezpieczenia obiektów. 4. Przedmiary robót zawarte w dokumentacji projektowej należy traktować jako materiał pomocniczy, nie będący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. 5. Przed rozpoczęciem modernizacji ulic, na odcinkach ulic objętych przedmiotem zamówienia przeprowadzone będą prace infrastrukturalne. Wybudowany zostanie gazociąg średniego ciśnienia w ulicy G. Narutowicza i gazociąg niskiego ciśnienia w ulicach G. Narutowicza i ks. Sz. Rembowskiego do zasilania oświetlenia ulic lampami gazowymi. Wybudowana zostanie linia kablowa nN na odcinku ul. G. Narutowicza od ul. Dąbrowskiego do posesji nr 10 i ul. Ks. Sz. Rembowskiego na odcinku od ul. G. Narutowicza do posesji nr 3. Części nawierzchni dróg, po wykonaniu ww prac infrastrukturalnych przez wykonawców prac, nie będą odtwarzane do stanu pierwotnego, ale pozostawione w stanie podsypki piaskowej do poziomu nawierzchni, zagęszczonej mechanicznie. 6. Zamawiający przed przekazaniem Wykonawcy placu budowy dostarczy Wykonawcy uprawomocnione zgłoszenie wykonania prac budowlanych przedmiotowej inwestycji i uprawomocnioną decyzję na wycinkę drzew. 7. Zamawiający zastrzega możliwość wskazania miejsca na terenie miasta Zgierza, w odległości nie większej niż 3 km od terenu budowy, na który Wykonawca zobowiązany będzie przewieźć krawężniki i betonowe płyty chodnikowe po ich demontażu do powtórnego ich wykorzystania przez Gminę Miasto Zgierz. 8. Nazwy własne użyte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia są przykładowymi. Dopuszczalne jest zastosowanie środków równoważnych pod względem jakości i trwałości. Za równoważne Zamawiający uzna materiały, urządzenia i technologie o takich samych lub wyższych charakterystykach technicznych i funkcjonalnych i o takich samych lub wyższych parametrach jakościowych. 9. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.22.33.30 - 45.22.33.30 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dofinansowanie w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego i Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego: Priorytet 3 - Ochrona kulturowego dziedzictwa europejskiego, w tym transport publiczny i odnowa miast, projekt nr PL 0393.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlamo-Produkcyjne TRAKT Bobrzak, Tecław sp. jawna, Woźniaków 110, 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2334163,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 997156,31

  • Oferta z najniższą ceną: 997156,31 / Oferta z najwyższą ceną: 1865100,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.