eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad projektem - Przebudowa dróg powiatowych wSolnicy - Orlińcu; Łaszce - Sztutowie, jako kompleksowe zwiększenie atrakcyjności gospodarczej i turystycznej powiatu nowodworskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-06

Nowy Dwór Gdański: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad projektem - Przebudowa dróg powiatowych w: Solnicy - Orlińcu; Łaszce - Sztutowie, jako kompleksowe zwiększenie atrakcyjności gospodarczej i turystycznej powiatu nowodworskiego.
Numer ogłoszenia: 29661 - 2012; data zamieszczenia: 06.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowodworski , ul. gen.Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 55 2473668, faks 55 2473670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nowydworgdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad projektem - Przebudowa dróg powiatowych w: Solnicy - Orlińcu; Łaszce - Sztutowie, jako kompleksowe zwiększenie atrakcyjności gospodarczej i turystycznej powiatu nowodworskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi Inżyniera Kontraktu -w ramach nadzoru inwestorskiego- nad projektem: Przebudowa dróg powiatowych w Solnicy - Orlińcu, Łaszce - Sztutowie jako kompleksowe zwiększenie atrakcyjności gospodarczej i turystycznej powiatu nowodworskiego. 2.Poprzez świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu należy rozumieć wykonywanie czynności -wynikających z ustawy Prawo Budowlane- dotyczących zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia robót budowlanych oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przez Wykonawcę dysponującego zespołem wykwalifikowanych osób, posiadających stosowne uprawnienia, umiejętności i doświadczenie zapewniające zarządzanie i nadzorowanie inwestycji od jej początkowego stadium -przekazanie placu budowy-, poprzez kompleksowe prowadzenie nadzoru robót, monitoring i rozliczenie całej inwestycji do uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji na wykonane roboty budowlane. 3.Zamówienie obejmuje czynności nadzoru nad robotami budowlanymi, prowadzony przez ustanowionych inspektorów nadzoru budowlanego we wszystkich wymaganych prawem branżach dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego. 4.Szczegółowe czynności Inżyniera kontraktu zawarte są w dziale XVI SIWZ - Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Wykonywanie w imieniu zamawiającego -inwestora, beneficjenta- wszelkich czynności związanych z prowadzeniem i rozliczeniem projektu zgodnie z dokumentem -Umowa z dnia 29.12.2011r. nr UDA-RPPM.08.01.01-00-005-08-00 o dofinansowanie Projektu -Przebudowa dróg powiatowych w: Solnicy - Orlińcu; Łaszce - Sztutowie, jako kompleksowe zwiększenie atrakcyjności gospodarczej i turystycznej powiatu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 8, Poddziałania 8.1.1 Lokalna infrastruktura drogowa, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 6.Zamawiający jest w trakcie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wybór wykonawcy robót budowlanych. 7.Szczegółowy rodzaj prac -branże-, objętych zamówieniem jest zawarty w projekcie budowlanym, wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót przedmiotowej inwestycji i obejmuje nadzór inwestorski nad pracami: 7.1. Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi -Solnica - Orliniec: długość - 3.971,92 mb-, które polega na: - poprawie parametrów geometrycznych drogi; - wykonaniu poszerzenia jezdni o 0,50 m; - wykonaniu poszerzeń na łukach; - wymianie zniszczonych barier betonowych na bariery stalowe o łącznej długości ok. 411 mb; - wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni; - zmianie klasyfikacji drogi na klasę Z; - wykonaniu zjazdów na posesje z zastosowaniem nawierzchni z kostki betonowej oraz zjazdów na pola o nawierzchni bitumicznej; - wykonaniu i wyprofilowaniu poboczy, - wykonaniu innych prac zawartych w projekcie. 7.2. Zadanie nr 2 - Przebudowa drogi -Sztutowo - Łaszka: długość - 3.529,43 mb-, które polega na: - poprawie parametrów geometrycznych drogi; - wykonaniu poszerzenia jezdni o 0,50 m; - wykonaniu poszerzeń na łukach; - wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni; - zmianie klasyfikacji drogi na klasę Z; - wykonaniu zjazdów na posesje z zastosowaniem nawierzchni z kostki betonowej oraz zjazdów na pola o nawierzchni bitumicznej; - wykonaniu miejsc postojowych w obrębie miejscowości Sztutowo; - wykonaniu ciągu pieszego w obrębie miejscowości Sztutowo; - wymianie betonowych barier ochronnych na bariery stalowe; - wykonaniu i wyprofilowaniu poboczy, - wykonaniu innych prac zawartych w projekcie. 8. Z uwagi na fakt, że w liniach rozgraniczających pas drogowy przebudowywanych dróg powiatowych znajdują się: sieć wodociągowa; sieć energetyczna; sieć teletechniczna oraz drzewa i bariery ochronne, Wykonawca musi przewidzieć dysponowanie osobami które będą w stanie zrealizować nadzór we wszystkich branżach występujących przy realizacji projektu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga posiadania doświadczenia z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażającego się wykonaniem przynajmniej 2 zamówień nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami o wartości nie mniejszej niż 2 mln. zł brutto każda, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia - należy przez to rozumieć nadzór nad budową, przebudową, remontem drogi o nawierzchni asfaltowej. Zamówienie musi obejmować przynajmniej nadzór nad robotami: drogowymi - nawierzchniowymi -kładzenie nawierzchni asfaltowych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga dysponowaniem inspektorem nadzoru w specjalności drogowej - posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające co do zakresu rzeczowego przedmiotowego postępowania; co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym minimum 5-letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót w branży drogowej,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określając następujące warunki dokonywania zmian: 1.1. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby ze stanowiska Inżyniera Kontraktu oraz inspektorów nadzoru w przypadku wystąpienia okoliczności nie możliwych do przewidzenia (np. śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych), na osoby posiadające uprawnienia, wykształcenie oraz wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego. Zmianę należy zgłosić Zamawiającemu wraz z podaniem informacji na temat uprawnień, doświadczenia i wykształcenia nowej osoby. 1.2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie robót budowlanych. 1.3.Zamawiający dopuszcza zmianę terminu trwania umowy w przypadku: a. wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących konieczność przerwania nadzorowanych robót przez Wykonawcę, a także w przypadku wystąpienia siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania robót, b. w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych robót -np. robót dodatkowych, mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, c. wstrzymania prac przez Służby Nadzoru Budowlanego, mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, d. powstania potrzeby przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, warunkujących terminowe wykonanie niniejszej umowy, e. zaistnienia innych okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia i mających wpływ na termin realizacji zadania. W przedstawionych powyżej przypadkach strony ustalą nowe terminy realizacji z tym, że okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju z wymienionych przyczyn. 2.Dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot zamówienia na skutek zmiany stawki podatku VAT, które podlegać będzie automatycznej zmianie odpowiednio o kwotę wzrostu lub obniżenia podatku VAT, a wynikającej ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego bez konieczności zawierania aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nowydworgdanski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim 82-100 Nowy Dwór Gdański ul. gen. Władysława Sikorskiego 23. pok. nr 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim 82-100 Nowy Dwór Gdański ul. gen. Władysława Sikorskiego 23. pok. nr 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany zgodnie z dokumentem -Umowa z dnia 29.12.2011r. nr UDA-RPPM.08.01.01-00-005-08-00 o dofinansowanie Projektu -Przebudowa dróg powiatowych w: Solnicy - Orlińcu; Łaszce - Sztutowie, jako kompleksowe zwiększenie atrakcyjności gospodarczej i turystycznej powiatu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 8, Poddziałania 8.1.1 Lokalna infrastruktura drogowa, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.