eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach Projektu Aktywni w pracy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-17

Warszawa: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach Projektu Aktywni w pracy
Numer ogłoszenia: 296214 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy , ul. Żurawia 43, 00-680 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6280712, faks 022 6269132.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-srodmiescie.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach Projektu Aktywni w pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla Uczestników realizowanego przez Zamawiającego Projektu Aktywni w pracy (zwanego dalej Projektem), współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Wykonawca załącza do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 7 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Wykonawca załącza do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 7 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Wykonawca załącza do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 7 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Wykonawca załącza do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 7 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Wykonawca załącza do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 7 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-srodmiescie.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Żurawia 43, 00-680 Warszawa, pok 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2010 godzina 09:00, miejsce: ul. Żurawia 43, 00-680 Warszawa, pok 113.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Aktywni w pracy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie: grafik komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie zostanie przeprowadzone dla 1 osoby, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, przy czym ukończenie szkolenia musi nastąpić do dnia 20 grudnia 2010 roku. Czas trwania szkolenia wynosi co najmniej 120 godzin. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia materiałów szkoleniowych niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia. Program szkolenia obejmuje w szczególności następującą tematykę: Wprowadzenie do grafiki komputerowej, Wprowadzenie i zastosowanie w grafice komputerowej programu Adobe Photoshop, Wprowadzenie i zastosowanie w grafice komputerowej programu CorelDRAW, Moduł obsługi komputera - moduł doszkalający w zakresie obsługi komputera przygotowujący do nauki grafiki komputerowej (m. in. MS Word, MS Excel, Internet)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie: specjalista ds. marketingu i reklamy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie zostanie przeprowadzone dla 1 osoby, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, przy czym ukończenie szkolenia musi nastąpić do dnia 20 grudnia 2010 roku. Czas trwania szkolenia wynosi co najmniej 120 godzin. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia materiałów szkoleniowych niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia. Program szkolenia obejmuje w szczególności następującą tematykę: Wprowadzenie do zagadnień związanych z marketingiem Podstawowe pojęcia z zakresu marketingu, Miejsce marketingu w działalności firmy, Podstawowe narzędzia marketingu (m. in. produkt, cena, dystrybucja, promocja), Marketing internetowy, Marketing w obszarze usług, Podstawy organizacji i zarządzania, Marketing a współpraca z klientami, Wprowadzenie do zagadnień związanych z reklamą Podstawowe pojęcia z zakresu reklamy (m. in. rodzaje reklam, funkcje i efekty reklamy, oddziaływanie reklamy na konsumentów, promocja, reklama a PR firmy), Wykorzystanie narzędzi komputerowych w tworzeniu oferty i reklamy oraz budowaniu strategii marketingowej (podstawy grafiki komputerowej, Photoshop, CorelDRAW, Microsoft Power Point), Moduł komputerowy - moduł doszkalający w zakresie obsługi komputera przygotowujący do nauki wykorzystywania narzędzi komputerowych w marketingu (m. in. MS Word, MS Excel, Internet)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie: opiekunka osób starszych i dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie zostanie przeprowadzone dla 1 osoby, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, przy czym ukończenie szkolenia musi nastąpić do dnia 20 grudnia 2010 roku. Czas trwania szkolenia wynosi co najmniej 80 godzin. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia materiałów szkoleniowych niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia. Program szkolenia obejmuje w szczególności następującą tematykę: Warsztaty psychologiczne, Psychologia rozwoju wieku dziecięcego, Psychologiczne aspekty opieki nad dzieckiem upośledzonym, chorym, nadpobudliwym i zahamowanym, Psychologia wychowawcza, Twórcze wychowywanie dziecka, Gry i zabawy ruchowe, Profilaktyka zdrowotna, Dieta dziecka w różnym wieku, Struktura organizacyjna i zasady działania instytucji pomocowych, Regulamin i obowiązki opiekunki osób starszych, Cechy opiekunki osób starszych i współpraca ze środowiskiem, Postępowanie w przypadku choroby i w okresie zdrowienia, Higiena chorego i zabiegi pielęgnacyjne na zlecenie lekarza, Zasady żywienia - rodzaje diet, postępowanie w przypadku schorzeń poszczególnych układów człowieka, Udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie: operator maszyn budowlanych i drogowych - koparko - ładowarka i koparka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie zostanie przeprowadzone dla 2 osób, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, przy czym ukończenie szkolenia musi nastąpić do dnia 20 grudnia 2010 roku. Czas trwania szkolenia wynosi co najmniej 120 godzin. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić maszyny oraz materiały szkoleniowe niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Program szkolenia obejmuje w szczególności następującą tematykę: Użytkowanie eksploatacyjne w zakresie maszyn: koparka i koparko - ładowarka, Dokumentacja techniczna w zakresie maszyn: koparka i koparko - ładowarka, Zasady BHP w użytkowaniu i pracy maszynami: koparka i koparko - ładowarka, Podstawy elektromechaniki w zakresie maszyn: koparka i koparko - ładowarka, Silniki spalinowe w zakresie maszyn: koparka i koparko - ładowarka, Elementy hydrauliki w zakresie maszyn: koparka i koparko - ładowarka, Budowa maszyn: koparka i koparko - ładowarka, Technologia robót w zakresie maszyn: koparka i koparko - ładowarka, Pracownia napędów w zakresie maszyn: koparka i koparko - ładowarka, Zajęcia praktyczne z obsługi maszyn: koparka i koparko - ładowarka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie: kucharz o specjalności Sushi Master.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie zostanie przeprowadzone dla 1 osoby, po ukończeniu szkolenia kucharz, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, przy czym ukończenie szkolenia musi nastąpić do dnia 20 grudnia 2010 roku. Czas trwania szkolenia wynosi co najmniej 120 godzin. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia materiałów szkoleniowych niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia, w tym produktów żywnościowych. Program szkolenia obejmuje w szczególności następującą tematykę: Zajęcia teoretyczno - praktyczne obejmujące w szczególności: historia sushi; sushi w Polsce, noże i przyrządy potrzebne do sushi i sashimi, gatunki i rodzaje ryżu - omówienie i przygotowanie, składniki do sushi i sashimi, nauka jedzenia pałeczkami; organizacja i przygotowanie do pracy jako Sushi Master; zamówienia, zakupy i przechowywanie produktów, Oryginalne nazewnictwo japońskie składników wykorzystywanych w sushi. Rodzaje sushi i nauka zwijania, Aranżacja talerza w tym: krojenie, układanie, komponowanie zestawu wraz z dekoracją; dodatki do sushi i sashimi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkolenie: kurs podnoszący kwalifikacje w zakresie obsługi komputera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie zostanie przeprowadzone dla 20 osób, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, przy czym ukończenie szkolenia musi nastąpić do dnia 20 grudnia 2010 roku. Czas trwania szkolenia wynosi co najmniej 50 godzin. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia materiałów szkoleniowych i sprzętu komputerowego niezbędnego do przeprowadzenia szkolenia. Program szkolenia obejmuje w szczególności następującą tematykę: Podstawowe pojęcia związane z obsługą komputera, Systemy operacyjne, Edytor tekstu MS Word jako edytor, Arkusz kalkulacyjny MS Excel jako arkusz kalkulacyjny, Poczta elektroniczna, Internet..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.