eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Przeprowadzenie badania i opracowanie raportu z badania MMŚP wielkopolskiego sektora komunalnego oceniającego stan przedsiębiorstw, ich potencjał organizacyjny i rozwojowy oraz stan kapitału ludzkiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-10

Ostrów Wielkopolski: Przeprowadzenie badania i opracowanie raportu z badania MMŚP wielkopolskiego sektora komunalnego oceniającego stan przedsiębiorstw, ich potencjał organizacyjny i rozwojowy oraz stan kapitału ludzkiego
Numer ogłoszenia: 295878 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Holdikom Spółka Akcyjna , ul. Partyzancka 27, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 735 25 60, faks 62 7350100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.holdikom.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie badania i opracowanie raportu z badania MMŚP wielkopolskiego sektora komunalnego oceniającego stan przedsiębiorstw, ich potencjał organizacyjny i rozwojowy oraz stan kapitału ludzkiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: MMŚP wielkopolskiego sektora komunalnego nie został dostatecznie zbadany. W zakresie potencjału organizacyjnego i zasobów ludzkich, Należy przewidywać, że sektor usług komunalnych poddany zostanie w najbliższym czasie nieustannej transformacji związanej z koniecznością podnoszenia standardów życia mieszkańców, realizacją polityki ochrony środowiska i ochrony klimatu. Duże znaczenie będą miały również zmiany z zakresu stosowania technik teleinformatycznych i internetowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz w związku z wykorzystaniem tych technik do wzmocnienia kontaktów ze społecznością lokalną. MMŚP wielkopolskiego sektora komunalnego powinny również aktywniej uczestniczyć w ponadregionalnej i ponadnarodowej wymianie wiedzy i informacji dla wykorzystania dobrych praktyk opracowanych i zrealizowanych z powodzeniem w innych krajach. 1. Cel badania. Celem badania jest poznanie stanu, potencjału organizacyjnego i rozwojowego oraz stanu zasobów ludzkich MMŚP wielkopolskiego sektora komunalnego, co pozwoli na określenie zdolności tych przedsiębiorstw do aktywnego uczestnictwa w obecnych i przyszłych zmianach gospodarczych. Zakres badania: Zamówienie przewiduje: opracowanie formularza ankietowego przeprowadzenie badania sporządzenie raportu z badania ankietowego Formularz ankiety: 1) W formularzu ankiety powinny zostać zawarte pytania pozwalające określić: zasoby finansowe, zasoby fizyczne, zasoby ludzkie, zasoby organizacyjne, zasoby technologiczne. 2) Formularz ankietowy powinien zawierać maksimum 25 pytań ankietowych Przeprowadzenie badania: 1) Badanie ankietowe powinno być przeprowadzone wśród co najmniej 150 wielkopolskich MMŚP świadczących usługi komunalne o charakterze technicznym. 2) Wykonawca Zamówienia otrzyma, po podpisaniu Umowy, bazę wielkopolskich przedsiębiorstw komunalnych przewidzianych do badania. 3) Badanie uzna się za wykonane jeżeli w przypadku niedostępności badanego przedsiębiorstwa zostaną podjęte trzy próby dotarcia do respondenta. Próby dotarcia do respondenta powinny być realizowane o różnych porach dnia, powinny również uwzględniać ewentualne święta i dni wolne od pracy. Raport z przeprowadzonego badania ankietowego: 1) Raport powinien zawierać pełny opis przeprowadzonego badania ankietowego wraz z wnioskami końcowymi, w których zawarte będą odpowiedzi na postawione pytania. 2) Do raportu powinny zostać dołączone wypełnione ankiety uzyskane od respondentów oraz sporządzony wykaz respondentów z adnotacjami o ilości rezultatach prób dotarcia Przez MMŚP wielkopolskiego sektora komunalnego Zamawiający określa MMŚP w rozumieniu definicji obowiązującej w Unii Europejskiej Przez usługi komunalne o charakterze technicznym należy rozumieć następujące usługi: Zbiorowy transport miejski Dostawa wody i odbiór ścieków Gospodarka odpadami Dostawa ciepła komunalnego Gospodarka komunalnymi zasobami mieszkaniowymi 2. Problemy i pytania do analizy: Badanie ma odpowiedzieć na zasadnicze pytania: a) czy zasoby finansowe MMŚP wielkopolskiego sektora komunalnego gwarantują jego rozwój?, b) czy zasoby fizyczne, a w szczególności posiadane maszyny i urządzenia odpowiadają potrzebom sektora i wspierają (lub są barierą) w rozwoju przedsiębiorstwa?, c) czy zasoby organizacyjne, a w szczególności systemy zarządzania i systemy komunikacji są wystarczające oraz czy wykorzystywane są techniki teleinformatyczne i internetowe?, d) czy zasoby technologiczne przedsiębiorstwa wykorzystują innowacyjne rozwiązania w świadczeniu usług? 3. Wymagania wobec wykonawcy: a) dokładna i sprawna realizacja badania oraz współpraca z Zamawiającym, b) zachowanie najwyższej staranności, c) umieszczenie na wszystkich dokumentach obowiązujących znaków i napisów promocyjnych dla projektów współfinansowanych przez UE. 4. Zastrzeżenia: a) wszelkie przekazane przez Zamawiającego dane Wykonawca ma obowiązek traktować jako poufne zarówno w trakcie realizacji Umowy, jak i po jej ustaniu, b) wykonawca zachowa poufność odnośnie jakichkolwiek informacji, czy dokumentów ujawnionych, odkrytych, zgromadzonych lub opracowanych w trakcie sporządzania analizy, c) wykonawca zobowiązuje się, że informacje te będą wykorzystane jedynie do celów badania i sporządzenia raportu i nie zostaną ujawnione osobom trzecim oraz, że zostaną zniszczone/usunięte po wykonaniu analizy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. za spełnioy jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonali minimum jedną usługę polegającą na wykonaniu biznesplanu i propozycji montażu finansowego dla realizacji inwestycji komunalnych na rzecz przedsiębiorstwa komunalnego wykonującego usługi komunalne o charakterze technicznym

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jedną osobą , która świadczyła usługi doradcze dla sektora komunalnego w którego skład wchodziły przedsiębiorstwa komunalne wykonujące usługi komunalne o charakterze technicznym

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - druk w załączeniu, 2. sporządzona na piśmie koncepcja sporządzenia badania oraz raportu, ze szczególnym uwzględnieniem opisu badania, użytego medium, w tym opisu sposobu dotarcia do respondentów, budowa formularza ankietowego, w tym merytoryczna zawartość pytań - dane zawarte w tym dokumencie służyć będą do oceny oferty w ramach kryterium: Koncepcja realizacji zamówienia, 3. oświadczenie Wykonawcy wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcom - zgodnie z zapisami pkt. Q SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 45
  • 2 - Koncepcja realizacji zamówienia - 55

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany dotyczące zawartej umowy polegające na zmianie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, o których mowa w pkt D.I.6 SIWZ, wyłącznie w przypadkach wystąpienia obiektywnych i niezawinionych przez Wykonawcę okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia zgodnie z ofertą i jedynie za zgodą Zamawiającego. Zgoda może zostać wyrażona pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę nowej/ych osoby/osób, która/-re posiadać będą doświadczenie i kwalifikacje zawodowe co najmniej takie samo jak osoby wskazane w ofercie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.holdikom.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: HOLDIKOM S.A.ul. Partyzancka 27, 63-400 Ostrów Wielkopolski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2012 godzina 09:00, miejsce: HOLDIKOM S.A.ul. Partyzancka 27, 63-400 Ostrów Wielkopolski - bezwzględnie sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PI-PWP. System monitoringu dla MMŚP wielkopolskiego sektora komunalnego, nr POKL. 08.01.01-30-009/11 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.