To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-10
Koczała: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego jednostki samorządu terytorialnego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Numer ogłoszenia: 295874 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249408 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Koczale, ul. Człuchowska 27, 77-220 Koczała, woj. pomorskie, tel. 059 8574258, faks 059 8574201.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego jednostki samorządu terytorialnego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 993 200,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego, występującego w związku ze spłatą wcześniej zaciągniętych kredytów oraz realizacji zadań inwestycyjnych ujętych w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Koczała na lata 2012-2019 1. Okresy kredytowania do naliczania odsetek kredytu od dnia 14 sierpnia 2012 roku do dnia 30 listopada 2019 roku. 2. Zabezpieczenie kredytu - weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji. 3. Dopuszcza się możliwość niewykorzystania kredytu w 100%. Kredyt uruchamiany transzami na wniosek Wójta Gminy Koczała. Przewidywane terminy i wysokości uruchamianych transz kredytu: - 14.08.2012r. - 545.000,00 zł. , - 01.10.2012r. - 300.000,00 zł. , - 27.11.2012r. - 148.200,00 zł. , 4. Warunki ustala się dla kwoty 993 200,00 złotych. 5. Splata rat kapitałowych: 31.03. 2013r. - 25.088,00 zł 31.05. 2013r. - 25.000,00 zł 31.05. 2014r. - 5.000,00 zł 30.09. 2014r. - 5.900,00 zł 31.03. 2015r. - 35.000,00 zł 31.05. 2015r. - 35.000,00 zł 30.09. 2015r. - 35.000,00 zł 30.11. 2015r. - 35.000,00 zł 31.03. 2016r. - 35.000,00 zł 31.05. 2016r. - 35.000,00 zł 30.09. 2016r. - 35.000,00 zł 30.11. 2016r. - 35.000,00 zł 31.03. 2017r. - 35.000,00 zł 31.05. 2017r. - 35.000,00 zł 30.09. 2017r. - 35.000,00 zł 30.11. 2017r. - 35.000,00 zł 31.03. 2018r. - 50.000,00 zł 31.05. 2018r. - 50.000,00 zł 30.09. 2018r. - 50.000,00 zł 30.11. 2018r. - 50.000,00 zł 31.03. 2019r. - 75.000,00 zł 31.05. 2019r. - 75.000,00 zł 30.09. 2019r. - 75.000,00 zł 30.11. 2019r. - 87.212,00 zł Spłata odsetek - miesięcznie naliczana od aktualnego stanu zadłużenia. W przypadku dokonania przez Gminę wcześniejszych spłat rat zaciągniętego kredytu Bank naliczać i pobierać będzie odsetki za okres dnia faktycznej spłaty i aktualnego zadłużenia, Gmina nie poniesie kosztów prowizyjnych i dodatkowych opłat od wcześniejszej spłaty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna Regionalny Oddział Korporacyjny w Gdańsku Centrum Korporacyjne w Słupsku, ul. 11 Listopada 2, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 367680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 319534,50
Oferta z najniższą ceną: 319534,50 / Oferta z najwyższą ceną: 319534,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI KOCZAŁA
więcej: przetargi KOCZAŁA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.