eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Opracowanie/zaprojektowanie graficzne, wykonanie i dostawa materiałów drukowanych, grawerowanych i oznaczanych metodą sitodruku w ramach promocji projektu pod tytułemProjekty planów ochrony obszarów Natura 2000 w rejonie Zatoki Gdańskiej i Zalewu Wiślanego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-25

Gdynia: Opracowanie/zaprojektowanie graficzne, wykonanie i dostawa materiałów drukowanych, grawerowanych i oznaczanych metodą sitodruku w ramach promocji projektu pod tytułem: Projekty planów ochrony obszarów Natura 2000 w rejonie Zatoki Gdańskiej i Zalewu Wiślanego
Numer ogłoszenia: 29565 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni , ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (58) 355 33 33, faks (58) 620 67 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie/zaprojektowanie graficzne, wykonanie i dostawa materiałów drukowanych, grawerowanych i oznaczanych metodą sitodruku w ramach promocji projektu pod tytułem: Projekty planów ochrony obszarów Natura 2000 w rejonie Zatoki Gdańskiej i Zalewu Wiślanego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są następujące materiały reklamowe, zgodnie z OPZ: 1) 1 000 szt. plakatów formatu A1 drukowany na papierze kreda błysk 150 - 170gr/m2 - zadruk jednostronny barwny CMYK 4+0, 2) 3 000 szt. ulotek formatu A4 łamanych na 3 do DL. Typ Papieru: Kreda błysk 150-170gr/m2. Druk dwustronnie barwny CMYK 4+4. W tym 2000szt. jednego rodzaju ulotek (dotyczące Zatoki Puckiej i Ujścia Wisły) oraz 1000szt. drugiego rodzaju (dotyczące Zalewu Wiślanego); 3) 6 szt. roll-upów. Wymiary: 85 x 200 cm (z tolerancją do 2 cm), wydruk w pełnym kolorze CMYK 4 + 0 w rozdzielczości min. 720 dpi. Roll-up chowany do kasety ze stelażem o konstrukcji aluminiowej, kaseta z mechanizmem samonawijającym, dwie stopki rozsuwane, składany maszt; 4) 1220 szt. notatnik A5 gładki, 50 kartek. Nadruk na każdej kartce w 4 kolorach. Papier offsetowy 80g/m2, grzbiet bloku klejony, plecy wzmocnione kartonikiem. 5) 1220 szt. długopisów metalowych z mechanizmem teleskopowym, długość min. 13 cm, średnica od 8 mm do 1 cm. Kolor: srebrny , dopuszcza się drobne wstawki w kolorze granatowym. 6) 100 szt. Pamięci Flash. Pojemność pamięci - min. 8GB. Interfejs pamięci - USB 2.0. Szybkość zapisu - min. 15 MB/s. Szybkość odczytu - min. 27 MB/s. Dodatkowe cechy: obudowa metalowa, z uchwytem na smycz i metalową, w formie okrągłego łańcuszka, smyczą w zestawie. 7) 1 000 sz. teczek kartonowych na dokumenty A4 składanych z trzech elementów, wymiary po złożeniu: 23 x 31 cm, po złożeniu w dolnej prawej części powstaje kieszeń na dokumenty, materiał: karton, gramatura: 200 - 400 gr/m2, barwny nadruk wg. projektu 8) 50 szt. plecaków. Wymiary: 30x25x40 cm z tolerancją do 5 cm przy każdym wymiarze. Materiał: tkanina typu ribstop (lub oxford) i nylon, odporny na warunki atmosferyczne. Dodatkowe cechy: dwie duże kieszenie (tylnia ze wzmocnieniem na laptop) oraz mniejsza kieszeń przednia - wszystkie zapinane na zamki błyskawiczne wodoszczelne, po bokach kieszonki siatkowe lub zapinane na zamki, wzmocnione i wykładane plecy, wykładane paski na ramiona, pas biodrowy. Dostawa do siedziby Urzędu Morskiego w Gdyni ul. Chrzanowskiego 10; 81-338 Gdynia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do projektu umowy (część II SIWZ). Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) dot. III.4.2) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 u.p.z.p., wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów określonych w Sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem (wystawionym nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert); 3) Formularz cenowy (wg Załącznika nr 5 do IDW); 4) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 ze zm.) lub informacja, o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (wg Załącznika nr 4 do IDW)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec przesunięciu w przypadku opóźnień wynikających z działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenie poza kontrolą którejkolwiek ze stron i których żadna ze stron nie może pokonać przy należytych staraniach, jak również w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. 2) W przypadkach, o których mowa w ust. 2 powyżej strony ustalają nowe terminy realizacji z tym, ze maksymalny czas przesunięcia terminu równy będzie okresowi przerwy w ich prowadzeniu. 3) Ponadto zmawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w przypadku zmiany przepisów w tym podatkowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Gdyni ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, pok.44, po przesłaniu zgłoszenia: fax.+48 58 620 67 43, e-mail: zam_pub@umgdy.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2013 godzina 09:50, miejsce: Urząd Morski w Gdyni ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, pok. 8 (Kancelaria Ogólna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. dot. Sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: do dnia 30.09.2013r. zgodnie z harmonogramem dostaw: a) plakaty - 18 marca 2013r. b) 4x roll-upy, ulotki dot. Zatoki Puckiej i ujścia Wisły (szt. 2000) - 22 marca 2013r. c) bloki-notatniki, teczki ofertowe, długopisy - 15 kwietnia 2013 r. d) 2x roll-upy, ulotki dot. dot. Zalewu Wiślanego (szt.1000), pendrivy USB, plecaki - 30 września 2013 r. 2. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.