eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Bolesławieckiego oraz jednostek organizacyjnych w latach 2014 - 2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-05

Bolesławiec: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Bolesławieckiego oraz jednostek organizacyjnych w latach 2014 - 2017
Numer ogłoszenia: 295572 - 2014; data zamieszczenia: 05.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bolesławiecki , pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 75 732 3258, faks 75 732 3250.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Bolesławieckiego oraz jednostek organizacyjnych w latach 2014 - 2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Bolesławieckiego oraz jednostek organizacyjnych w latach 2014 - 2017: a. Starostwa Powiatowego w Bolesławcu, b. Innych jednostek organizacyjnych Powiatu Bolesławieckiego: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Bolesławcu, II Liceum Ogólnokształcące im. Janusza Korczaka w Bolesławcu, Zespół Szkół Budowlanych w Bolesławcu, Zespół Szkół Elektronicznych im. Ignacego Domeyki w Bolesławcu, Zespół Szkół Handlowych i Usługowych im. Jana Kochanowskiego w Bolesławcu, Zespół Szkół Mechanicznych im. Ludwika Waryńskiego w Bolesławcu, Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. mjra Henryka Sucharskiego w Bolesławcu, Powiatowy Zespół Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu, Młodzieżowy Dom Kultury im. Stanisława Wyspiańskiego w Bolesławcu, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu, Zarząd Dróg Powiatowych w Bolesławcu, Zespół Resocjalizacyjny w Iwinach, Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu, Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr w Bolesławcu, c. Powiatowych służb, inspekcji i straży: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bolesławcu, Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bolesławcu, obejmująca: 1. Zakładanie i prowadzenie rachunków bankowych budżetu Powiatu, przez które rozumie się rachunki podstawowe i pomocnicze jednostek wyżej wymienionych, w tym m.in. rachunki związane z realizacją zadań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi, prowadzonych w PLN lub walutach wymienialnych, a także rachunki Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, sum depozytowych i na zlecenie. 2. Możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych dla jednostek organizacyjnych Powiatu w trakcie obowiązywania umowy na obsługę bankową Powiatu Bolesławieckiego, na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 3. W przypadku tworzenia, łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub przejęcia jednostek organizacyjnych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 4. Prowadzenie obsługi kasowej za Zamawiającego w placówkach banku i punkcie kasowym, w tym: przyjmowanie wpłat gotówkowych, dokonywanie wypłat gotówkowych, przechowywanie depozytów, obsługa kart płatniczych, wydawanie czeków gotówkowych. 5. Prowadzenie obsługi budżetu za pomocą elektronicznego systemu obsługi bankowej, poprzez: realizację poleceń przelewu w formie elektronicznej (w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej lub wystąpieniu innej sytuacji, za którą winę ponosi Wykonawca, uniemożliwiającej dokonanie przelewów w formie elektronicznej realizacja przelewów złożonych w formie papierowej dokonywana będzie wg stawki przewidzianej dla przelewów w formie elektronicznej) ; dostarczanie wyciągów bankowych w formie elektronicznej na wskazaną skrzynkę poczty email kodowanym minimum 128 bitowym kluczem szyfrującym; wyciąg bankowy drukowany z systemu bankowości elektronicznej winien spełniać wszystkie wymogi formalne stawiane dowodom księgowym, zgodnie z art. 21 ustawy o rachunkowości (tekst jednolity Dz. U. 2013.330.j.t. ze zm.). 6. Lokowanie wolnych środków pieniężnych: na rachunkach lokat krótkoterminowych, automatyczne zakładanie lokaty over night lub weekendowej na kwotę sald rachunków Zamawiającego, w przypadku gdy oprocentowanie lokaty będzie korzystniejsze od oprocentowania rachunku, lokowanie środków na innych lokatach krótkoterminowych (z wyjątkiem over night i weekendowych) i długoterminowych dostępnych w ofercie banku, na warunkach każdorazowo ustalanych w wyniku indywidualnych negocjacji. Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach, zgodnie z art. 264 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. 2013.885 j.t.) 7. Udzielanie kredytu w rachunku bieżącym na cel określony w art. 89 ust.1 pkt 1 w związku z art.89 ust.2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. 2013.885 j.t.), z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 wyżej wymienionej ustawy: wysokość kredytu będzie określana w każdym roku budżetowym przez radę powiatu; od salda niewykorzystanej części kredytu w rachunku bieżącym bank nie będzie pobierał prowizji i opłat. Zamawiający nie przewiduje zastosowania innych opłat i prowizji dotyczących kredytu w rachunku bieżącym; Zamawiający każdorazowo będzie składał odrębny wniosek o udzielenie w/w kredytu, do wysokości określonej w Uchwale Rady Powiatu w sprawie budżetu powiatu na dany rok budżetowy; spłata zadłużenia następować będzie najpóźniej w ostatnim dniu każdego roku budżetowego w okresie kredytowania, w ostatnim roku związania umową na prowadzenie kompleksowej obsługi budżetu powiatu spłata zadłużenia nastąpi do 30 listopada danego roku, tj. 30 listopada 2017 r.; każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu; Zamawiający wymaga stosowania jako zabezpieczenia kredytu tylko i wyłącznie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający informuje, że w okresie trwania poprzednich umów na obsługę bankową został mu udzielony kredyt w rachunku bieżącym w wysokości 3.500.000,00 zł. 8. Obsługę i rozliczanie płatności dokonywanych przez kontrahentów przy pomocy kart płatniczych w wyznaczonych stanowiskach do przyjmowania wpłat bezgotówkowych w Starostwie Powiatowym: wpłaty dokonane przy pomocy kart płatniczych, winny być potwierdzone wydrukiem z terminala z adnotacją akcept zawierającym kwotę do rozliczenia; wydruk z terminala winien być przekazywany do banku automatycznie w dniu dokonania transakcji w godzinach ustalonych w umowach szczegółowych; kwota do rozliczenia winna być przekazywana przez bank na rachunki zamawiającego (posiadacza rachunku) w kwocie brutto, pierwszą sesją systemu elixir następnego dnia roboczego. W przypadku opóźnień w przekazywaniu środków bank zobowiązany jest do ich przekazania wraz z ustawowymi odsetkami za zwłokę; Wykonawca wyposaży Zamawiającego (posiadacza rachunku) w materiały i urządzenia niezbędne do akceptacji kart oraz będzie dokonywał serwisu eksploatacyjnego; Wykonawca nieodpłatnie przeszkoli pracowników Zamawiającego (posiadacza rachunku) w zakresie przeprowadzania operacji przy użyciu kart płatniczych oraz sposobu ich rozliczania; 9. Wykonawca zapewni ciągłość dostarczania obsługiwanym jednostkom bezpłatnych druków obowiązujących w banku (bankowy dowód wpłaty) w ramach bieżącej obsługi. 10. Wykonawca zapewni korzystanie przez Zamawiającego z systemu bankowości elektronicznej dla wszystkich obsługiwanych jednostek, w ilości: 12 stanowisk w siedzibie Starostwa Powiatowego w Bolesławcu, traktowane jako jedna jednostka oraz po 1 stanowisku w pozostałych jednostkach organizacyjnych Powiatu. 11. Bank zapewni dostęp do usług bankowych przez internet poprzez przeglądarkę internetową, obsługującą klucz szyfrowania minimum SSL-3 128 bit. W ramach jednego logowania użytkownik ma mieć możliwość co najmniej: sprawdzenia salda, przeglądu i filtrowania historii operacji, wydruku wyciągów, realizacji przelewów krajowych i zagranicznych, platformę wymiany walut i zawierania lokat.Obsługa systemu nie może wymagać instalacji dedykowanego dodatkowego oprogramowania poza przeglądarką internetową (np. sterowniki urządzeń itp.). 12. System bankowości elektronicznej powinien umożliwiać, w szczególności: uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach oraz o liczbie rachunków bankowych Starostwa Powiatowego; uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o saldach i rachunkach pozostałych jednostek organizacyjnych Powiatu; przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji na wszystkich rachunkach jednostek organizacyjnych Powiatu co najmniej według rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, rachunku kontrahenta, daty, okresu, kwoty; wywoływanie dowolnej operacji według wyżej wymienionych kryteriów; możliwość grupowania zleceń (według rodzaju zlecenia, operacji, osoby wystawiającej); realizację poleceń przelewu w formie elektronicznej ze wszystkich rachunków; składanie poleceń przelewu na lokaty terminowe dostępne w ofercie publicznej banku; archiwizowanie wszystkich wprowadzonych danych, wykonanych operacji i sald na rachunkach, przez cały okres korzystania z systemu. 13. Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat od wpłat gotówkowych, dokonanych na wszystkie rachunki bankowe Zamawiającego przez osoby fizyczne, prawne i nie posiadające osobowości prawnej, w punktach kasowych, oddziałach i filiach banku: stanowiących dochód publiczny w rozumieniu art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. 2013.885 j.t.) dotyczy to również opłat ewidencyjnych wymienionych w § 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 maja 2013 roku w sprawie opłaty ewidencyjnej stanowiącej przychód Funduszu Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców (Dz. U. z 2013 r. poz. 617). Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania wpłat gotówkowych stanowiących dochód publiczny, dokonywanych na wszystkie rachunki Zamawiającego przez podmioty inne niż Zamawiający, na tzw. Zlecenie dyspozycję ustną. W przypadku wnoszenia opłaty ewidencyjnej na dowodzie wpłaty należy wyodrębnić kwoty poszczególnych opłat (§ 3 ust. 3 wyżej wymienionego Rozporządzenia); od operacji bezgotówkowych wewnątrz bankowych na rachunkach Zamawiającego; od wydawania opinii bankowej, zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych; od wydawania i obsługi kart płatniczych; od wydawanych czeków gotówkowych. 14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie operacji niezgodnych z dyspozycją posiadacza rachunku. 15. Naliczanie odsetek od środków na rachunkach bankowych będzie dokonywane w okresach miesięcznych. 16. Wykonawca zapewni kompleksową obsługę rachunku przez wytypowanego pracownika banku, jak również zapewni jego zastępcę. 17. Wykonawca zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w ofercie, ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Powiatu Bolesławieckiego. 18. Wykonawca zobowiązuje się dysponować na czas realizacji przedmiotu umowy placówką (oddziałem lub filią) banku na terenie Bolesławca na czas realizacji przedmiotu umowy. 19. Po zakończeniu okresu trwania umowy bank jest zobowiązany do zamknięcia wszystkich rachunków bankowych. 20. Wykonawca udostępni dane archiwalne w systemie bankowości elektronicznej, również w okresie co najmniej 5 lat po zakończeniu umowy, odnośnie prowadzonych rachunków i dokonanych na nich operacji bankowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł. (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ S.A. 02 2030 0045 1110 0000 0159 6980 tytułem Wadium - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Bolesławieckiego oraz jednostek organizacyjnych w latach 2014 - 2017. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, oznaczenie postępowania, określenie przedmiotu postępowania, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji. 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie opisanej WADIUM wraz z ofertą. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą. 9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. 11. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy. 13. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony,jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz.U.2012.1376 j.t.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy - Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy - Prawo bankowe.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) należycie co najmniej dwie usługi o podobnym charakterze w zakresie obsługi budżetów jednostek samorządu terytorialnego, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (okres obsługi nie może być krótszy niż 1 rok budżetowy).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w niżej wymienionych przypadkach: a) zmian w przepisach prawnych, b) zmian organizacyjnych zarówno po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego, c wprowadzenia zmiany korzystnej dla Zamawiającego. Warunki dokonywania zmian: a) zmiana może być inicjowana na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, a strona wnioskująca zobowiązana jest do jej szczegółowego uzasadnienia lub/i wskazania postawy prawnej i umownej, b) zmiana musi uzyskać aprobatę obu stron umowy, c) zmiana musi być zgodna z SIWZ oraz ustawą Prawo Zamówień Publicznych, d) zmiana musi być wprowadzona w formie pisemnej w postaci aneksów pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu, ul. Zwycięstwa 9, 59-700 Bolesławiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu, pl. Marsz. J. Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec, pok nr 1 (biuro podawcze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.