eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Usługi przewozowe w komunikacji miejskiej w Milanówku autobusami Przewoźnika

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-27

Milanówek: Usługi przewozowe w komunikacji miejskiej w Milanówku autobusami Przewoźnika
Numer ogłoszenia: 295412 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Milanówku , ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 022 7248039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przewozowe w komunikacji miejskiej w Milanówku autobusami Przewoźnika.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej w Milanówku autobusami będącymi własnością Przewoźnika. W ramach realizacji zamówienia Przewoźnik będzie świadczył usługi przewozu osób autobusem z 15 lub więcej miejscami siedzącymi. Przewoźnik obsługiwał będzie jedną linię w granicach administracyjnych miasta i jednocześnie linię do szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim przy ulicy Dalekiej. Długość trasy w granicach miasta wynosi ok. 12 km. Długość trasy do szpitala w Grodzisku Mazowieckim z centrum miasta wynosi ok. 6 km. Przewiduje się 8 kursów po terenie miasta Milanówka i 5 kursów z Milanówka do szpitala w Grodzisku Maz. dziennie. Pierwszy kurs rozpocznie się ok. 6.00, ostatni ok. godz. 16.00 . Za kurs Zamawiający uznaje przejazd z przystanku początkowego do przystanku końcowego. Usługi świadczone będą w dni robocze, od poniedziałku do piątku. Wykaz tras Zamawiający poda przed podpisaniem umowy z Przewoźnikiem. Rozkład jazdy autobusów z godzinami kursów ustalony zostanie z wyłonionym w postępowaniu Przewoźnikiem przed zawarciem umowy na świadczenie usług. Zaproponowane przez Zamawiającego trasy mogą ulec zmianom, zachowując liczbę wozokilometrów w rozliczeniu tygodniowym bez dodatkowego wynagrodzenia dla Przewoźnika. W przypadku większego zapotrzebowania na przewozy, podane ilości kursów mogą ulec zwiększeniu. Zwiększenie ilości kursów uprawnia Przewoźnika do dodatkowego wynagrodzenia. Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia nowej dodatkowej umowy z Przewoźnikiem na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na przejazdy komunikacją miejską Przewoźnik sprzedawać będzie bilety zgodnie z taryfą określoną przez Radę Miasta Milanówka w uchwale nr 292/XXVII/09 z dnia 26 czerwca 2009r. stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. Przychody ze sprzedaży biletów stanowią przychody Przewoźnika. Przewoźnik odpowiada za stan techniczny i estetykę pojazdu- pojazd używany do przewozu musi posiadać ważne badania techniczne, ważne ubezpieczenie komunikacyjne, musi być czysty wewnątrz i na zewnątrz, nie powodujący zabrudzeń pasażerów i nie wydzielać nieprzyjemnych zapachów. Pojazdy, które będą używane do przewozu osób muszą posiadać jednoznaczne oznakowanie, w postaci poziomego pasa na bokach i przedzie autobusu w barwach flagi Milanówka oraz napis: KOMUNIKACJA MIEJSKA. Ponadto, na przedzie pojazdu musi być umieszczona tablica z nazwą początkowego i końcowego przystanku. W przypadku awarii pojazdu Przewoźnik jest zobowiązany do podstawienia autobusu zastępczego. Usługi składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z przepisami prawa oraz zasadami norm obowiązujących przy realizacji usług transportowych, przestrzegając jakości i terminowości wykonanych usług. Kierujący pojazdami obowiązani są do wzorowego zachowania i uprzejmości oraz schludnego ubrania. Przewoźnik musi zapewnić łączność telefoniczną z kierowcą, podając Zamawiającemu numer telefonu komórkowego. Wynagrodzenie Przewoźnika za wykonane usługi przewozowe płatne będzie za okresy miesięczne na koniec każdego miesiąca..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Przewoźnika wadium w wysokości 2.000,00 PLN. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wpłaty wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 04.09.2009 roku do godziny 10.00 . Wadium może być wniesione: -przelewem na konto bankowe Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Białej Rawskiej Filia Milanówek numer rachunku 62 9291 0001 0086 8336 2000 0050 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć:Usługi przewozowe w komunikacji miejskiej w Milanówku autobusami Przewoźnika lub -w formach wymienionych w art. 45 pkt.2-5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Wadium wnoszone przelewem do Banku Spółdzielczego w Białej Rawskiej musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert, a potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginały dokumentów należy załączyć do oferty lub zdeponować w kasie Urzędu Miasta w Milanówku ul. Kościuszki 45, a ich poświadczone kopie dołączyć do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)posiadają licencję, o której mowa w art. 5 ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125 poz. 874 ze zm.) udzieloną na okres obejmujący termin wykonania zamówienia określony w SIWZ. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a)w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności był krótszy to w tym okresie, wykonywali usługi przewozowe w komunikacji miejskiej przez okres minimum 4 miesięcy dla minimum dwóch Zamawiających i posiadają dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, b)dysponują lub będą dysponować minimum dwoma autobusami umożliwiającymi świadczenie zamawianej usługi: autobusy o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 15, c)dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. co najmniej: 1 kierowcą posiadającym uprawnienia do kierowania autobusami. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. b)posiadają środki finansowe na utrzymanie pojazdów, kierowców i materiałów eksploatacyjnych. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy, ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy. 6)Spółka cywilna nie jest przedsiębiorcą natomiast wspólnicy spółki cywilnej w ramach wykonywanej przez nich działalności gospodarczej uznawani są za przedsiębiorców i to wspólnicy są podmiotem praw i obowiązków z tytułu prowadzonej działalności. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca powinien dostarczyć niżej wymienione dokumenty: 1.Licencję, o której mowa w art. 5 ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125 poz. 874 ze zm.) udzieloną na okres obejmujący termin wykonania zamówienia. 2.Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony lub potwierdzony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem składania ofert, 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem składania ofert, 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem składania ofert, 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem wymaganych składek lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert 7.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia deliktowego potwierdzający, że Przewoźnik jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważną/y na dzień składania ofert 8.Oświadczenie Przewoźnika, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 9.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie, usług przewozowych w komunikacji miejskiej, z podaniem okresu ich świadczenia, oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3. 10.Wykaz posiadanych lub będących w dyspozycji środków transportu służących do realizacji niniejszego zamówienia - załącznik nr 4. 11.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonywania zamówienia środków transportu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 10 Przewoźnik wskazał środki transportu, którymi będzie dysponował - załącznik nr 4a 12.Dokument potwierdzający uprawnienie osoby do występowania w imieniu Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, uchwała wspólników spółki, konsorcjum) o ile nie wynika to z załączonych dokumentów Dokumenty wymagane w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Wobec Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się przepisy określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert -zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 Ustawy - Prawo zamówień Publicznych, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o likwidacji, upadłości Wykonawcy, uiszczeniu podatków i składek na ubezpieczenie oraz czy nie orzeczono zakazu ubiegania się o zamówienie przez Wykonawcę, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo orogenem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, złożone odpowiednio w terminie wymaganym dla danego dokumentu. W przypadku Wykonawców działających wspólnie (konsorcjum) dokumenty, dotyczące własnej firmy muszą być złożone przez każdego z członków konsorcjum. Dokumenty, dotyczące doświadczenia, personelu, potencjału technicznego bądź pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia personelu lub potencjału technicznego - muszą łącznie potwierdzać, że zostały spełnione warunki udziału w postępowaniu przez podmioty występujące wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milanowek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na wniosek Zainteresowanego, w referacie Technicznej Obsługi Miasta w Urzędzie Miasta Milanówka ulica Kościuszki 45 w godzinach pracy Urzędu.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie Urzędu Miasta w Milanówku ul. Kościuszki 45 budynek A I piętro, bądź wysłać pocztą na adres siedziby Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.