eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Dostawa aparatu ultrasonograficznego do Szpitala Powiatowego w Mikołowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-03

Mikołów: Dostawa aparatu ultrasonograficznego do Szpitala Powiatowego w Mikołowie
Numer ogłoszenia: 295327 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3257639, faks 032 2260860.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmikolow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatu ultrasonograficznego do Szpitala Powiatowego w Mikołowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa aparatu ultrasonograficznego zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ - montaż i uruchomienie - jednorazowe przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi aparatu Aparat ultrasonograficzny musi posiadać wszelkie dokumenty wynikające z zapisów ustawy o wyrobach medycznych tj. wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych - jeżeli dotyczy, deklarację zgodności, certyfikat CE. Wraz z dostawą aparatu dostarczona zostanie instrukcja obsługi w języku polskim w dwóch egzemplarzach. oznaczenie wg CPV - 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 2. Miejscem dostawy aparatu jest Oddział Chorób Wewnętrznych w Szpitalu Powiatowym w Mikołowie. 3. Warunki gwarancji: - co najmniej 24 miesiące licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru na cały system ultrasonograficzny (aparat, głowice, osprzęt) - serwis aparatu przeprowadzany będzie przez autoryzowanego przedstawiciela producenta - serwis gwarancyjny i wymagane przez producenta okresowe przeglądy techniczne będą przeprowadzane w okresie gwarancji bezpłatnie, z zastrzeżeniem, że ostatni przegląd techniczny nastąpi w ostatnim miesiącu kończącym okres gwarancji - czas reakcji serwisu na zgłoszenie usterki - nie dłuższy niż 24 godziny - czas usunięcia awarii - nie dłuższy niż 3 dni robocze liczone od przybycia przedstawicieli serwisu, w przypadku braku możliwości dokonania naprawy u Zamawiającego, wszelkie koszty np. transportu pozostają po stronie Wykonawcy, dodatkowo Wykonawca zapewnia aparat zamienny o parametrach nie gorszych niż naprawiany - w przypadku 3-krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu, bądź podzespołu Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany na nową część wolną od wad 4. Termin płatności - 30 dni od daty wystawienia faktury.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy łącznie spełniają następujące warunki : 1. spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 3. spełniają zapisy ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zmianami 4. wykonali w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. dostawa aparatu ultrasonograficznego wraz z montażem i przeszkoleniem personelu, o wartości nie niższej niż zaoferowana wartość brutto za przedmiot zamówienia. Dostawy te muszą być potwierdzone dokumentami (referencje, protokoły odbioru), że zamówienie zostało wykonane należycie - (co najmniej 2 dokumenty) 5. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż oferowana wartość brutto za przedmiot zamówienia Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w pkt. V SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty 2. Parametry graniczne aparatu ultrasonograficznego zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 3. Pozostałe dokumenty składające się na ofertę a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy - zał. nr 2 c) wykaz dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. dostawa aparatu ultrasonograficznego wraz z montażem i przeszkoleniem personelu o wartości nie niższej niż zaoferowana wartość brutto za przedmiot zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 3 d) dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w pkt. 3 c) zostały należycie wykonane e) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż oferowana wartość brutto za przedmiot zamówienia f) firmowe materiały, katalogi, informacje z parametrami technicznymi urządzenia w języku polskim, g) zgłoszenie /wpis do rejestru wyrobów medycznych bądź oświadczenie, iż aparat nie podlega wpisowi do rejestru, deklaracja zgodności, CE Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w ppkt. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - warunki gwarancji - 20
  • 3 - parametry techniczne - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmikolow.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Mikołowie ul. Waryńskiego 2 43-190 Mikołów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT Zespołu Opieki Zdrowotnej w Mikołowie ul. Waryńskiego 2 43-190 Mikołów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.