Ogłoszenie z dnia 2011-11-10
Nasielsk: Wykonanie usługi w zakresie Kierownika Projektu (część I), Specjalistów ds. rekrutacji i szkoleń (część II i III) w ramach projektu KURS NA NASIELSK
Numer ogłoszenia: 294689 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nasielsk, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6933000, faks 023 6912470.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie Kierownika Projektu (część I), Specjalistów ds. rekrutacji i szkoleń (część II i III) w ramach projektu KURS NA NASIELSK.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia Wyłonienie trzech wykonawców usług w zakresie 1.Kierownika Projektu (część I zamówienia) 2. Specjalisty ds. rekrutacji i szkoleń 1 (część II zamówienia) Zakres wykonywanych zadań przez Kierownika Projektu (część I zamówienia) obejmuje: - koordynację działań zaplanowanych w projekcie, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i unijnymi, - prowadzenie nadzoru nad pracą kadry zatrudnionej w ramach obsługi projektu, - monitorowanie prawidłowości realizacji projektu zgodnie z podpisaną umową o dofinansowanie, obowiązującymi regulacjami prawnymi, - monitorowanie prawidłowości realizacji postępowań przetargowych zgodnie z obowiązującą Ustawą Prawo Zamówień Publicznych, - utrzymywanie stałych kontaktów z Instytucją Pośredniczącą, informowanie na bieżąco o zaistniałych problemach w trakcie realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, - reprezentowanie Zamawiającego wobec osób trzecich w zakresie powierzonych spraw, - nadzór nad wszystkimi działaniami podejmowanymi w projekcie, - nadzór nad wydatkami, - podejmowanie decyzji związanych z modyfikacją projektu, - czuwanie na prawidłowym przebiegiem realizacji projektu zgodnym z budżetem i harmonogramem, - terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z przygotowaniem wszystkich załączników, - sporządzanie wniosków sprawozdawczych projektu, - aktualizacja Harmonogramu rzeczowo finansowego, planu finansowania projektu, - przygotowywanie dokumentów niezbędnych do aneksowania umowy o dofinansowanie, - przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej, - przekazywanie Zamawiającemu obowiązujących sprawozdań z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy, - monitorowanie osiąganych wskaźników oraz prawidłowości realizacji projektu, - pełna dyspozycyjność na potrzeby projektu, Wykonawca powinien się stawiać w miejscu realizacji projektu na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego, - zapewnienie prawidłowej promocji. Zakres wykonywanych zadań Specjalisty ds. rekrutacji i szkoleń 1 (część II zamówienia) obejmuje: - nadzorowanie działań projektowych w zakresie ustalonym przez Kierownika projektu, - koordynacja projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej, - utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów - nadzorowanie nad prawidłowością przeprowadzenia zamówień publicznych, - monitorowanie prawidłowości wykonywania szkoleń i kursów, kontaktowanie się z wykonawcami usług. Zakres wykonywanych zadań Specjalisty ds. rekrutacji i szkoleń 2 (część III zamówienia) obejmuje: - nadzorowanie działań projektowych w zakresie ustalonym przez Kierownika projektu, - koordynacja projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej, - utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów - opracowania listy podstawowej i rezerwowej BO, informowanie BO o zakwalifikowaniu do projektu, wskazywanie miejsc szkoleń, uzupełnianie szkolących się BO z listy rezerwowej, kompletowanie dokumentów BO - monitorowanie prawidłowości wykonywania szkoleń i kursów, kontaktowanie się z wykonawcami usług..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VIII dz.8.1 poddz. 8.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie usług w zakresie Kierownika Projektu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JadwigA PopielskA, ul.Modlińska 13 m 3, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15424,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9800,00
Oferta z najniższą ceną: 9800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Specjalista I ds. rekrutacji i szkoleń
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Róża Pepłońska, ul. Obwodowa 341/28, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10980,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7000,00
Oferta z najniższą ceną: 7000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Specjalista II ds. rekrutacji i szkoleń
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bogdan Ruszkowski, Mazewo Dworskie B 66A, 05-190 Nasielsk, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13840,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7000,00
Oferta z najniższą ceną: 7000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W trakcie realizacji projektu KURS NA NASIELSK powstały oszczędności, które Gmina Nasielsk postanowiła przeznaczyć na dodatkowe szkolenia. Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych wyraziła zgodę na zmianę wniosku o dofinansowanie projektu i wykorzystanie tych pieniędzy na przeszkolenie dodatkowo 30 beneficjentów ostatecznych . Termin realizacji przedłużono o dwa miesiące tj. do 31 12.2011r. Zastosowanie wnioskowanego trybu zamówienia z wolnej ręki umożliwi terminowe wykonanie zadania jakim jest realizacja projektu oraz zapewni zachowanie zasad celowego , oszczędnego i efektywnego dokonania wydatków związanych z realizacją zadania. Zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować uniemożliwieniem terminowej realizacji zadania (krótki okres ) jakie zostało nałożone na Gminę Nasielsk w związku z przedłużeniem realizacji tego projektu oraz groziłoby naruszeniem zasad celowego dokonania wydatków, oszczędnego gospodarowania finansami publicznymi i efektywnej realizacji głównego zadania jakim jest realizacja zadań wskazanych w projekcie. Okolicznością o której mowa w art. 67 umożliwiającym zastosowanie trybu z wolnej ręki jest ust. 1 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie zaistniała wyjątkowa sytuacja, niewynikająca z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia i w związku z tym nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
INNE PRZETARGI NASIELSK
- Przeprowadzenie prac konserwatorskich i robót budowlanych w budynku dawnego domu modlitwy
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Stefana Starzyńskiego w Nasielsku powt.
więcej: przetargi NASIELSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź Cmentarzem Komunalnym w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku"
- Pełnienie funkcji koordynatora projektu unijnego pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu wraz z budową nowych wystaw stałych..."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.:"Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie"
- Instytucja kultury Gminy Klukowo - replika średniowiecznej siedziby rycerskiej w Gródku.
więcej: Usługi związane z zarządzaniem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.