eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na terenie miasta Bytów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-20

Bytów: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na terenie miasta Bytów
Numer ogłoszenia: 294181 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytów , ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 59 822 20 11, faks 59 822 25 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na terenie miasta Bytów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odśnieżana i zwalczania śliskości zimowej oraz załadunek i wywóz śniegu w celu utrzymania przejezdności dróg, chodników, parkingów i placów będących w zarządzie gminy Bytów w sezonie zimowym 2010/2011. Wykonawca będzie realizował zamówienie zgodnie z potrzebami Zamawiającego we wszystkie dni tygodnia łącznie z niedzielami, świętami, całodobowo. Rozpoczęcie wykonywania usługi powinno nastąpić 1 godzinę od chwili stwierdzenia przez Wykonawcę wystąpienia śliskości lub konieczności odśnieżania. Strony umowy będą prowadzić książkę zapisów istotnymi danymi przekazywanych i odbieranych zleceń telefonicznych (data, godzina, osoby nadające, przedmiot zamówienia). Przedstawiciel Zamawiającego każdorazowo potwierdza na kartach pracy wykonanie usługi. W wyjątkowych sytuacjach (zawieja, zamieć śnieżna, gołoledź ) wymagających natychmiastowej interwencji Zamawiający może składać zamówienia poza wyżej wymienionymi godzinami. W przypadku występowania sprzyjających warunków atmosferycznych zamawiający może wstrzymać realizację zamówienia do odwołania. Odśnieżanie należy rozpocząć od osi jezdni. Pług powinien nie tylko zgarniać śnieg z nawierzchni jezdni lub pobocza, lecz także jak najdalej poza krawędź oczyszczanego pasa. W przypadku zespołu składającego się z dwóch lub więcej pługów należy zachować bezpieczną odległość min. 50m, przesunięcie między lemieszami powinno być takie, aby nie pozostawał śnieg na jezdni. Na odcinkach dróg w terenach zabudowanych z chodnikami dla pieszych prędkość odśnieżania należy zmniejszyć. Niedopuszczalne jest zsypywanie śniegu na przejścia, drogi boczne i prywatne mienie. Przed skrzyżowaniami z drogami śnieg powinien być usunięty na pobocza. Prace powinny być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami ruch drogowego. Kruszywo stosowane do produkcji mieszanek ze środkami chemicznymi do zwalczania śliskości zimowej nie powinno zawierać zanieczyszczeń mogących wzmagać korozję pojazdów i konstrukcji stalowych. W trakcie posypywania piaskarki powinny mieć tak ustawione urządzenia rozsypujące, aby posypywać jezdnie równomiernie na całej szerokości. Materiał uszorstniający lub środki chemiczne potrzebne do likwidacji gołoledzi i śliskości pośniegowej wykonawca zapewnia w własnym zakresie i dolicza do ceny za świadczoną usługę. Zamawiający będzie rozliczał usługę na podstawie faktur, według cen jednostkowych podanych w ofercie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • c) Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6, stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień opisanych poprzez kody CPV.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponyje co najmniej następującym sprzętem : a) Ciągnik lekki z pługiem odśnieżnym i piaskarką do odśnieżania chodników - min 2szt. b) Ciągnik z pługiem odśnieżnym - min 2szt. c) Samochód ciężarowy (o ładowności powyżej 5t) z możliwością montażu piaskarki - min 2 szt. d) Ładowarko - koparka - min 1szt.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów dotyczących stawki podatku VAT. Zmiana wysokości wynagrodzenia może ulec zmianie o procentowy wzrost wartości podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bytow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15, pok. nr 40.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2010 godzina 09:45, miejsce: sekretariat Urzędu Miejskiego w Bytowie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.