eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń strychowych na salę rehabilitacji społecznej w Środowiskowym Domu Samopomocy w Prudniku, ul. Parkowa 6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-05

POZYCJA 29394

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Prudnik: zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń strychowych na salę rehabilitacji społecznej w Środowiskowym Domu Samopomocy w Prudniku, ul. Parkowa 6

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Prudnik, do kontaktów: Zenon Kowalczyk, ul. Kościuszki 3, pok. 102, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4066200, fax 077 4066228, e-mail: um@prudnik.pl, www.prudnik.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Gmina Prudnik - Wydział Inwestycji Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Jolanta Szablowska, ul. Kościuszki 3, pok. 3, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4066210, fax 077 4066210, e-mail: szablowska@prudnik.pl, www.prudnik.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Gmina Prudnik - Wydział Inwestycji Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Jolanta Szablowska, ul. Kościuszki 3, pok. 3, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4066210, fax 077 4066210, e-mail: szablowska@prudnik.pl, www.prudnik.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń strychowych na salę rehabilitacji społecznej w Środowiskowym Domu Samopomocy w Prudniku, ul. Parkowa 6 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Roboty remontowe pokrycia dachówkowego i papowego, roboty blacharskie, remont attyk słupków ozdobnych i gzymsów, ocieplenia i obudowy z płyt GKF, wymiana posadzek, drzwi, schodów i balustrad. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Prudnik, ul. Parkowa 6. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.10 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej Oryginalny kod CPV: 45.26.19.00 - Usługi napraw i konserwacji dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów Oryginalny kod CPV: 45.26.13.10 - Kładzenie zaprawy Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.10 - Kładzenie zaprawy Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Pokrycie dachówkowe 600 m kw., pokrycie papowe 42 m kw., roboty blacharskie 351 m kw., okładziny GKF 811 m kw., posadzki 343 m kw. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2006.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 4000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1. dysponują kierownikiem budowy z uprawnieniami o specjalności ogólnobudowlanej. Kierownik budowy winien posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB; 2. posiadają doświadczenie z ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, wyrażające się tym, że jako główny wykonawca budowlany wykonali co najmniej jedno przedsięwzięcie budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; 3. posiadają środki finansowe własne lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. wykaz osób (kadra inżynieryjno-techniczna), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności (Formularz nr 4 ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie wykonywać zamówienie - kierownik budowy, posiada wymagane uprawnienia do wykonywania robót, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB, 8. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Formularz nr 5), 9. informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja winna być wystawiona według wzoru określonego w formularzu nr 6. W informacji ma być jednoznacznie, bez jakichkolwiek warunków i zastrzeżeń, potwierdzona wysokość środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy. Zamawiający nie będzie uznawał za prawidłowe informacje banku, w których podano saldo środków obrotowych.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 18.07.2006, cena - 21,20 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.07.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.07.2006, godzina 10:30, Urząd Miejski w Prudniku, ul. Kościuszki 3, pok. 116.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.