eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustronie Morskie › Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Ustronie Morskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-09

Ustronie Morskie: Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Ustronie Morskie
Numer ogłoszenia: 293710 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211202 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ustronie Morskie, ul. Rolna 2/1, 78-111 Ustronie Morskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3514190, faks 094 3515597.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Ustronie Morskie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Ustronie Morskie, dla obszaru w granicach administracyjnych gminy Ustronie Morskie o pow. ok. 5.690 ha - zawierającego część tekstową i graficzną (w skali 1:10000), zgodnie z Uchwałą Nr XXII/148/2012 Rady Gminy w Ustroniu Morskim z dnia 26 marca 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Ustronie Morskie. Granicami obszaru objętego zmianą studium są granice administracyjne gminy Ustronie Morskie (powierzchnia ok. 5.690 ha). Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Ustronie Morskie należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U. z 2004 r. Nr 118, poz, 1233) oraz innymi przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 2. Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na koszt własny podkłady mapowe - w skali 1: 10000, 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia sporządzi i przekaże Zamawiającemu: a) projekt ujednoliconego studium przeznaczony do uchwalenia - w części tekstowej i graficznej - 2 egzemplarze w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD; b)studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego - w części tekstowej i graficznej (w wersji kolorowej) - po uchwaleniu studium przez Radę Gminy - 2 egzemplarze w wersji papierowej i 1 egzemplarz na płycie CD/DVD oraz 1 egzemplarz części graficznej, studium w formacie A-4 w kolorze celem przedłożenia wojewodzie do oceny jej zgodności z przepisami prawa, c) przygotowania w ustawowym terminie ewentualnej skargi do sądu administracyjnego na rozstrzygniecie nadzorcze wojewody, stwierdzające nieważność uchwały w sprawie zmian studium; d) część graficzną studium - gmina w skali 1:10000 w wersji kolorowej, zalaminowanej i utwardzonej (do umieszczenia na ścianie) - 2 egzemplarze; e) opracowanie ekofizjograficzne (część graficzna - gmina w skali 1:10000) - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 2 egzemplarze na płytach CD/DVD; f)prognozę oddziaływania na środowisko- w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz na płycie CD/DVD; g)2 komplety w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej opracowań, prognoz, analiz uzupełniających niezbędnych do sporządzenia przedmiotu zamówienia, w tym wymaganych przepisami szczególnymi lub przez organy uzgadniające. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: Etap I a)skompletowanie podkładów mapowych - w skali 1: 10000, b)sporządzenie projektów ogłoszeń, obwieszczeń i zawiadomień o przystąpieniu do zmiany studium, c)opracowanie inwentaryzacji urbanistycznej dla obszaru gminy Ustronie Morskie, d)wykonanie opracowania ekofizjograficznego dla gminy Ustronie Morskie - część tekstowa i graficzna (w kolorze) - gmina w skali 1:10000 - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 2 egzemplarze w wersji elektronicznej na płytach CD/DVD, e)analiza złożonych wniosków do studium wraz z wykazami i wskazaniem na mapie - 1 egz., a także propozycją rozpatrzenia tych wniosków, z uzasadnieniem w przypadku nieuwzględnienia wniosku, f)sporządzenie koncepcji projektu studium - 1 egzemplarz koncepcji obejmującej tekst oraz rysunki w postaci wydruku kolorowego, g)uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań przed przystąpieniem do dalszych prac planistycznych, h)uzyskanie pozytywnej opinii o koncepcji studium od gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej. Etap II a)sporządzenie projektu studium (w części tekstowej i graficznej) - rysunek studium w skali 1:10000 - ilość egzemplarzy niezbędna do dokonania uzgodnień i opinii wymaganych przepisami w formie papierowej i cyfrowej, b)sporządzenie prognozy oddziaływania ustaleń studium na środowisko - 3 egzemplarze w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie cyfrowej, c)wdrożenie procedury opiniowania i uzgadniania projektu studium, zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - sporządzenie projektów pism, d)analiza otrzymanych opinii i uzgodnień, sporządzenie wykazów i rejestrów oraz wprowadzenie zmian wynikłych z uzyskanych opinii i uzgodnień i ewentualne wdrożenie ponownej procedury opiniowania i uzgadniania, e)sporządzenie projektu studium do wyłożenia do publicznego wglądu - 1 egzemplarz w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej (CD/DVD); udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami oraz prezentacja studium na dyskusji - przygotowanie projektów pism oraz protokołu z dyskusji publicznej, f)analiza złożonych uwag do wyłożonego projektu studium wraz z wykazem oraz propozycją stanowiska dotyczącego ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia - 1 komplet, g)wprowadzenie zmian do projektu studium wynikających z rozpatrzenia uwag i w razie konieczności ponowienie uzgodnień w niezbędnym zakresie, h)sporządzenie projektu studium do przedstawienia na komisjach oraz na sesji Rady Gminy - 1 egzemplarz (oraz 1 egzemplarz pomniejszeń rysunku) - projekty pism i uchwał w formie papierowej i cyfrowej, i)projekt ujednoliconego studium przeznaczony do uchwalenia - w części tekstowej i graficznej - 2 egzemplarze w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD. Etap III a)po uchwaleniu studium przygotowanie dokumentacji prac planistycznych do przedstawienia wojewodzie w celu oceny zgodności z przepisami prawnymi - tom w oprawie trwałej ze spisem i numeracja dokumentów oraz sporządzenie 2 egzemplarzy studium w wersji papierowej i 1 egzemplarz na płycie CD/DVD, a także 1 egzemplarz części graficznej studium formatu A-4 w kolorze, b)opracowania, analizy, rysunki oraz inne dokumenty powstałe w trakcie opracowania studium - 1 egzemplarz w wersji papierowej oraz w wersji cyfrowej; tekst zmiany studium w formacie doc zgodnym z programem MSWord i w formacie XML oraz z zapisanym czarno-białym i kolorowym rysunkiem planu w formacie bmp, jpg, tif, pdf przy rozdzielczości minimum 600 dpi i kolorze minimum 32 bit, a także treści rysunku zmiany studium w formacie cdr, dwg i dgn, c)rysunek studium obustronnie zafoliowany, usztywniony - do umieszczenia na ścianie - w skali 1:10000 - 2 egzemplarze..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Armageddon Biuro Projektowe, Kmieca 10 A, 61-654 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48462,00

  • Oferta z najniższą ceną: 48462,00 / Oferta z najwyższą ceną: 121770,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.