Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-20
Ustronie Morskie: Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Ustronie Morskie
Numer ogłoszenia: 211202 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ustronie Morskie , ul. Rolna 2/1, 78-111 Ustronie Morskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3514190, faks 094 3515597.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustronie-morskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Ustronie Morskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Ustronie Morskie, dla obszaru w granicach administracyjnych gminy Ustronie Morskie o pow. ok. 5.690 ha - zawierającego część tekstową i graficzną (w skali 1:10000), zgodnie z Uchwałą Nr XXII/148/2012 Rady Gminy w Ustroniu Morskim z dnia 26 marca 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Ustronie Morskie. Granicami obszaru objętego zmianą studium są granice administracyjne gminy Ustronie Morskie (powierzchnia ok. 5.690 ha). Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Ustronie Morskie należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U. z 2004 r. Nr 118, poz, 1233) oraz innymi przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 2. Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na koszt własny podkłady mapowe - w skali 1: 10000, 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia sporządzi i przekaże Zamawiającemu: a) projekt ujednoliconego studium przeznaczony do uchwalenia - w części tekstowej i graficznej - 2 egzemplarze w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD; b)studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego - w części tekstowej i graficznej (w wersji kolorowej) - po uchwaleniu studium przez Radę Gminy - 2 egzemplarze w wersji papierowej i 1 egzemplarz na płycie CD/DVD oraz 1 egzemplarz części graficznej, studium w formacie A-4 w kolorze celem przedłożenia wojewodzie do oceny jej zgodności z przepisami prawa, c) przygotowania w ustawowym terminie ewentualnej skargi do sądu administracyjnego na rozstrzygniecie nadzorcze wojewody, stwierdzające nieważność uchwały w sprawie zmian studium; d) część graficzną studium - gmina w skali 1:10000 w wersji kolorowej, zalaminowanej i utwardzonej (do umieszczenia na ścianie) - 2 egzemplarze; e) opracowanie ekofizjograficzne (część graficzna - gmina w skali 1:10000) - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 2 egzemplarze na płytach CD/DVD; f)prognozę oddziaływania na środowisko- w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz na płycie CD/DVD; g)2 komplety w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej opracowań, prognoz, analiz uzupełniających niezbędnych do sporządzenia przedmiotu zamówienia, w tym wymaganych przepisami szczególnymi lub przez organy uzgadniające. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: Etap I a)skompletowanie podkładów mapowych - w skali 1: 10000, b)sporządzenie projektów ogłoszeń, obwieszczeń i zawiadomień o przystąpieniu do zmiany studium, c)opracowanie inwentaryzacji urbanistycznej dla obszaru gminy Ustronie Morskie, d)wykonanie opracowania ekofizjograficznego dla gminy Ustronie Morskie - część tekstowa i graficzna (w kolorze) - gmina w skali 1:10000 - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 2 egzemplarze w wersji elektronicznej na płytach CD/DVD, e)analiza złożonych wniosków do studium wraz z wykazami i wskazaniem na mapie - 1 egz., a także propozycją rozpatrzenia tych wniosków, z uzasadnieniem w przypadku nieuwzględnienia wniosku, f)sporządzenie koncepcji projektu studium - 1 egzemplarz koncepcji obejmującej tekst oraz rysunki w postaci wydruku kolorowego, g)uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań przed przystąpieniem do dalszych prac planistycznych, h)uzyskanie pozytywnej opinii o koncepcji studium od gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej. Etap II a)sporządzenie projektu studium (w części tekstowej i graficznej) - rysunek studium w skali 1:10000 - ilość egzemplarzy niezbędna do dokonania uzgodnień i opinii wymaganych przepisami w formie papierowej i cyfrowej, b)sporządzenie prognozy oddziaływania ustaleń studium na środowisko - 3 egzemplarze w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie cyfrowej, c)wdrożenie procedury opiniowania i uzgadniania projektu studium, zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - sporządzenie projektów pism, d)analiza otrzymanych opinii i uzgodnień, sporządzenie wykazów i rejestrów oraz wprowadzenie zmian wynikłych z uzyskanych opinii i uzgodnień i ewentualne wdrożenie ponownej procedury opiniowania i uzgadniania, e)sporządzenie projektu studium do wyłożenia do publicznego wglądu - 1 egzemplarz w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej (CD/DVD); udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami oraz prezentacja studium na dyskusji - przygotowanie projektów pism oraz protokołu z dyskusji publicznej, f)analiza złożonych uwag do wyłożonego projektu studium wraz z wykazem oraz propozycją stanowiska dotyczącego ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia - 1 komplet, g)wprowadzenie zmian do projektu studium wynikających z rozpatrzenia uwag i w razie konieczności ponowienie uzgodnień w niezbędnym zakresie, h)sporządzenie projektu studium do przedstawienia na komisjach oraz na sesji Rady Gminy - 1 egzemplarz (oraz 1 egzemplarz pomniejszeń rysunku) - projekty pism i uchwał w formie papierowej i cyfrowej, i)projekt ujednoliconego studium przeznaczony do uchwalenia - w części tekstowej i graficznej - 2 egzemplarze w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD. Etap III a)po uchwaleniu studium przygotowanie dokumentacji prac planistycznych do przedstawienia wojewodzie w celu oceny zgodności z przepisami prawnymi - tom w oprawie trwałej ze spisem i numeracja dokumentów oraz sporządzenie 2 egzemplarzy studium w wersji papierowej i 1 egzemplarz na płycie CD/DVD, a także 1 egzemplarz części graficznej studium formatu A-4 w kolorze, b)opracowania, analizy, rysunki oraz inne dokumenty powstałe w trakcie opracowania studium - 1 egzemplarz w wersji papierowej oraz w wersji cyfrowej; tekst zmiany studium w formacie doc zgodnym z programem MSWord i w formacie XML oraz z zapisanym czarno-białym i kolorowym rysunkiem planu w formacie bmp, jpg, tif, pdf przy rozdzielczości minimum 600 dpi i kolorze minimum 32 bit, a także treści rysunku zmiany studium w formacie cdr, dwg i dgn, c)rysunek studium obustronnie zafoliowany, usztywniony - do umieszczenia na ścianie - w skali 1:10000 - 2 egzemplarze..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku posiadania uprawnień zamawiający informuje, że wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał, co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu studium lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego swoim zakresem powierzchnię, co najmniej całego miasta lub gminy. Zamawiający poprzez opracowanie rozumie uchwalone i obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego - od podjęcia uchwały o przystąpieniu do jego sporządzenia - do podjęcia uchwały o jego uchwaleniu - według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zamawiający informuje, że wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający jest spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania zawodu urbanisty na podstawie obowiązujących przepisów i jest wpisany na listę członków właściwej izby.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku sytuacja ekonomiczna i finansowa zamawiający informuje, że wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Podpisane oświadczenie z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- działania siły wyższej (np. protesty społeczne itp.) mającej bezpośredni wpływ na terminowość realizacji umowy, - działań organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji umowy, - zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść niniejszej umowy, - wystąpienia okoliczności niezawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć, - udokumentowanej niemożności uzyskania wymaganych przepisami uzgodnień i opinii.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustronie-morskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ustroniu Morskim
ul. Rolna 2
78-111 Ustronie Morskie
pok. 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Ustroniu Morskim ul. Rolna 2 78-111 Ustronie Morskie BIURO PODAWCZE.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI USTRONIE MORSKIE
- Usługi kompleksowego zarządzania i prowadzenia projektu pn. Przedszkole w Ustroniu Morskim - zwiększenie miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Ustronie Morskie.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY USTRONIE MORSKIE WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
więcej: przetargi USTRONIE MORSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie planu ogólnego gminy Środa Wielkopolska
- Sporządzenie projektu planu ogólnego gminy Jedlińsk
- Sporządzenie: Planu ogólnego miasta Płocka, opracowania ekofizjograficznego aktualizacja Strategii Zrównoważonego Rozwoju Miasta Płocka do 2030 r. wraz z elementami towarzyszącymi.
- Opracowanie projektu planu ogólnego dla Miasta i Gminy Olsztyn
- Opracowanie planu ogólnego dla gminy Borek Wlkp.
- Opracowanie projektu Planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Miasta i Gminy Pilawa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.