eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przeprowadzenie kampanii reklamowych Muzeum Śląskiego na nośnikach outdoor

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-08

Katowice: Przeprowadzenie kampanii reklamowych Muzeum Śląskiego na nośnikach outdoor
Numer ogłoszenia: 292128 - 2012; data zamieszczenia: 08.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212976 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Śląskie, Al. Korfantego 3, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2585661-3; 3503672, faks 032 2599804.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii reklamowych Muzeum Śląskiego na nośnikach outdoor.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest przeprowadzenie kampanii reklamowych Muzeum Śląskiego na nośnikach outdoor. Postępowanie jest organizowane z podziałem na 2 CZĘŚCI: Część 1 zamówienia: Outdoorowa kampania informacyjno-promocyjna Muzeum Śląskiego przeprowadzona przy wykorzystaniu nośników typu bilboard 12m2, tj. wynajem 120 nośników w odpowiednich lokalizacjach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia, wydruk plakatów w odpowiednich wymiarach i w odpowiedniej ilości dla nośników, wyklejenie plakatów na nośnikach oraz ich późniejsze usunięcie i zniszczenie. Sporządzenie i przesłanie Zamawiającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany do kontaktów w postanowieniach wzoru umowy adres e-mailowy lub dostarczenie osobiście do akceptacji, listy lokalizacji nośników, w terminie do 5 dni roboczych liczonych od dnia zawarcia Umowy. Lista musi zawierać dokładny adres umieszczenia każdego nośnika wraz z aktualnym zdjęciem, potwierdzającym lokalizację, stan techniczny oraz estetyczny nośnika wraz z opisem lokalizacji. Lokalizacje i rodzaj nośników muszą odpowiadać wymogom Zamawiającego postawionym w Załączniku Nr 1 do wzoru mowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Część 2 zamówienia: Outdoorowa kampania reklamowa Muzeum Śląskiego przeprowadzona przy wykorzystaniu nośników typu citylight, tj. wynajem 5 nośników w odpowiednich lokalizacjach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia, wydruk plakatów w odpowiednich wymiarach i w odpowiedniej ilości dla nośników, wyklejenie plakatów na nośnikach, comiesięczna wymiana plakatów na każdym z nośników oraz zniszczenie wymienionych plakatów. Sporządzenie i przesłanie Zamawiającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany do kontaktów w postanowieniach wzoru umowy adres e-mailowy lub dostarczenie osobiście do akceptacji, listy lokalizacji nośników, w terminie do 5 dni roboczych liczonych od dnia zawarcia Umowy. Lista musi zawierać dokładny adres umieszczenia każdego nośnika wraz z aktualnym zdjęciem, potwierdzającym lokalizację, stan techniczny oraz estetyczny nośnika wraz z opisem lokalizacji. Lokalizacje i rodzaj nośników muszą odpowiadać wymogom Zamawiającego postawionym w Załączniku Nr 1 do wzoru umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Outdoorowa kampania informacyjno-promocyjna Muzeum Śląskiego przeprowadzona przy wykorzystaniu nośników typu bilboard 12m2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRÖER MEDIA, Sp. z o.o., Sp. komandytowa, ul. Belwederska 6A, 00-762 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64021,20

  • Oferta z najniższą ceną: 64021,20 / Oferta z najwyższą ceną: 64021,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Outdoorowa kampania reklamowa Muzeum Śląskiego przeprowadzona przy wykorzystaniu nośników typu citylight

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Business Consulting, Sp. z. o.o., ul. 1 Maja 88, 40-240 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27799,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23616,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23616,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23616,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.