eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › dostawa elementów systemu sygnalizacji pożaru w budynku nr 7 z doposażeniem centrali CS 1140 firmy Siemens i elementów systemu oddymiania w Zamku Królewskim na Wawelu w budynku nr 7 - spr. Nr XIV / ZKnW / 08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-30

Kraków: dostawa elementów systemu sygnalizacji pożaru w budynku nr 7 z doposażeniem centrali CS 1140 firmy Siemens i elementów systemu oddymiania w Zamku Królewskim na Wawelu w budynku nr 7 - spr. Nr XIV / ZKnW / 08
Numer ogłoszenia: 291579 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki , Wawel 5, 31-001 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4225155, faks 012 4215177.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawel.krakow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa elementów systemu sygnalizacji pożaru w budynku nr 7 z doposażeniem centrali CS 1140 firmy Siemens i elementów systemu oddymiania w Zamku Królewskim na Wawelu w budynku nr 7 - spr. Nr XIV / ZKnW / 08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elementów systemu sygnalizacji pożaru w budynku nr 7 z doposażeniem centrali CS 1140 firmy Siemens i elementów systemu oddymiania w Zamku Królewskim na Wawelu w budynku nr 7 składa się z następujących elementów: 1. zadanie polega na dostawie i zamontowaniu elementów systemu sygnalizacji pożaru na istniejącą strukturę kablową i podłączenie tych elementów do istniejącej centrali CS1140 wraz z programowaniem systemu LMS (tekst i grafika) 2. dostawa i montaż osprzętu systemu oddymiania i integracja z systemem wykrywania pożaru. 3. dostawa i doposażenie centrali CS1140 w moduły umożliwiające podłączenie linii pożarowych w następujące elementy: - moduł liniowy sinteso FD20 Fdent -2 pętle szt.2 - Z1I030 mocowanie modułu z kablem 19 dla H67 szt.2 - Z3I330 łączówka 2X20 szt.1 4. wpięcie linii dozorowych do centrali CS1140 + sygnalizatory akustyczne wraz z dostawą i zamontowaniem elementów : - detektor z podstawą detektora - detektor FDOOT241-9 szt.118 - ręczny ostrzega. pożaru ROP - FDME221 szt.16 - sygnalizator akustyczny - FDS221-R szt.13 - moduł sterujący - FDCIO222 szt. 2 5. programowanie centrali CS1140 nowe oprogramowanie 6. dostawa wraz z zamontowaniem elementów systemu oddymiania: -centralka sterująca (sterowana przez moduł wyjścia FDCIO222) szt.2 -przycisk przewietrzania szt.2 -przycisk alarmowy szt.4 -siłownik szt.2 7. testowanie systemu pożarowego i oddymiania 8. programowanie systemu LMS tryb tekstowy i graficzny 9. wykonanie dokumentacji powykonawczej w języku polskim w dwóch egzemplarzach Zamawiający podaje typy urządzeń jakie mogą być zamontowane w budynku nr 7 z uwagi na posiadaną przez Zamawiającego strukturę techniczną systemu sygnalizacji pożaru Termin realizacji zamówienia: dostawa i montaż do 28 dni od dnia podpisania umowy, rozruch technologiczny do 14 dni od dnia zakończenia montażu jednakże realizacja całości zamówienia (dostawa, montaż i rozruch) nie później niż do 30 grudnia 2008 roku. Podwykonawcy: Zamawiający informuje, iż nie zastrzega elementów realizacji zadania, których nie można powierzyć podwykonawcom. Zgodnie z art. 36 ust 4 Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcy. Gwarancja: Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji: minimum 24 miesiące licząc od dnia protokolarnego odbioru po dokonaniu rozruchu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.17.00 - Systemy alarmowe 31.62.50.00 - Alarmy przeciwpożarowe 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: A/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień poprzez wykazanie: A1 - iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność, rejestrze (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej); A2 - iż nie był karany w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 oraz art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. A3 - iż Wykonawca posiada Koncesję MSWiA (na podstawie art. 16 i art. 3 pkt 2 w związku z art. 5 ust 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego (Dz. U 05 145 . 1221 wraz późniejszymi zmianami). A4 - iż wykonawca posiada poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego firmy lub poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dla osoby lub osób zajmujących się programowaniem, systemu LMS (na podstawie ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych- Dz. U 05.196.1631 ze zmianami). B/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia poprzez wykazanie: B1 - iż wykonawca wykonał w okresie ubiegłych trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum 1 (jedną) dostawę z montażem, polegającą na wykonaniu instalacji systemu sygnalizacji pożaru w obiekcie zabytkowym o wartości dostawy z montażem minimum 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych), B2 - iż wykonawca dysponuje osobami posiadającymi licencję zabezpieczenia technicznego I stopnia , a osoby kierujące pracami licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia jw. C/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca musi być ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej odpowiedzialność deliktową i kontraktową o wartości co najmniej 500.000,00 zł., D/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i spełniają warunki o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww. warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych n/w oświadczeń i dokumentów, zgodnie z zasadą: spełnia / nie spełnia (obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku). Zamawiający na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku. Znaczenie warunków: - warunki: A1, A2, A3, A4 - warunki te muszą zostać bezwzględnie spełnione przez wykonawcę składającego wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - warunki: B2, - warunki te muszą zostać bezwzględnie spełnione przez wykonawcę składającego wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - warunki: C - warunki te muszą zostać bezwzględnie spełnione przez wykonawcę składającego wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - warunek: D - warunek ten musi zostać bezwzględnie spełniony przez wykonawcę składającego wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - warunek B1 - warunek ten musi zostać bezwzględnie spełniony w zakresie opisany w warunku (pkt B1) jednocześnie w przypadku złożenia w postępowaniu wniosków przez większą niż pięciu ilość wykonawców warunek w zakresie doświadczenia będzie podlegał ocenie w poniżej opisany sposób: Do składania ofert zamawiający zaprosi tych 5-ciu wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu bezwzględnie obowiązujące (opisane w punktach A, B, C i D) oraz uzyskają największą ilość punktów zgodnie z poniżej wskazanym sposobem przyznawania punktów; punkty będą przyznawane: - za każda wykonaną i wykazaną dostawę z montażem, polegającą na wykonaniu instalacji systemu sygnalizacji pożaru w obiekcie zabytkowym o wartości dostawy z montażem minimum 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych) ponad jedną bezwzględnie wymaganą dostawę z montażem - wykonawca otrzyma 1 punkt, - za każda wykonaną i wykazaną dostawę z montażem, polegającą na wykonaniu instalacji systemu sygnalizacji pożaru firmy CERBERUS lub SIEMENS w obiekcie zabytkowym ponad jedną bezwzględnie wymaganą dostawę z montażem o wartości minimum 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych)- wykonawca otrzyma 10 punkt, UWAGA: Do każdej wykazanej powyżej zrealizowanej dostawy z montażem, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie. W wykazie podając daną zrealizowaną dostawę z montażem w obiekcie zabytkowym podlegającą ocenie punktowej Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia informacji wymaganych dla minimum jednej bezwzględnie koniecznej do wykazania dostawy z montażem dotyczących polegającej na wykonaniu instalacji systemu sygnalizacji pożaru w obiekcie zabytkowym..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: na potwierdzenie spełnienia wyżej określonych warunków, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: Ad A 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, Ad A 2 - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie ustalonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Ad A 3 - Koncesja MSWiA (na podstawie art. 16 i art. 3 pkt 2 w związku z art. 5 ust 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego (Dz. U 05 145 . 1221 wraz późniejszymi zmianami) Ad A 4 - poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego firmy lub poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dla osoby lub osób zajmujących się programowaniem, systemu LMS (na podstawie ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych- Dz. U 05.196.1631 ze zmianami), Dokumenty o których mowa w punkcie: AdA1, AdA2, AdA3, AdA4, na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną /e do reprezentowania wykonawcy osobę /y. Ad B1: a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - minimum 1 (jednej) dostawy z montażem polegającej na wykonaniu instalacji systemu sygnalizacji pożaru w obiekcie zabytkowym z podaniem w wykazie minimum: 1) dat wykonania, 2) odbiorców, 3) przedmiotu, 4) wartości, b) do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia; Ad B 2: a) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, posiadających licencję zabezpieczenia technicznego I stopnia wraz z b) kopiami licencji zabezpieczenia technicznego I stopnia, c) wykaz osób, które będą kierować pracami, posiadających licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia wraz z d) kopiami licencji zabezpieczenia technicznego II stopnia; Dokumenty o których mowa w punkcie: AdB1b, AdB2b, AdB2d na potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną /e do reprezentowania wykonawcy osobę /y. Ad C1: a) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej roboty budowlane będące przedmiotem postępowania, o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 500 000,00 zł. (słownie: sześć milionów złotych) - dokument ten ma być aktualny (tj. taki, którego ważność upływa nie wcześniej niż na dzień składania wniosków), b) oświadczenie, iż po upływie ważności polisy lub innego dokumentu potwierdzającego że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej roboty budowlane będące przedmiotem postępowania, będzie odnawiać ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia w określonej kwocie sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 500 000,00 zł. (słownie: sześć milionów złotych). Dokumenty o których mowa w punkcie: AdC1a na potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną /e do reprezentowania wykonawcy osobę /y. Ad D: Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 50 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy, UWAGA: 1. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt A1, A4 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w A4, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 niniejszych UWAG zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów zapisy pkt 1 niniejszych UWAG stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekaże wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia (wraz z oświadczeniami i dokumentami) należy składać w siedzibie zamawiającego, bud. Nr 8, pokój 19 Kancelaria Ogólna...

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przetarg ograniczony to tryb udzielenia zamówienia, w którym, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, wykonawcy składają wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym w terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu. Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekazuje wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz z załącznikami i dokumentami wymaganymi w ogłoszeniu, muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. Wniosek pod rygorem uznania za nieważny musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa Informacja o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. W przypadku złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po terminie, zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym wykonawcę oraz zwróci wniosek po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania: -Wykonawcy, występujący wspólnie, ustanawiają PEŁNOMOCNIKA do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, upoważnienie to musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców, -wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik - należy podać adres do korespondencji z Pełnomocnikiem oraz numer faksu, -w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, -potencjał ekonomiczny i techniczny oraz doświadczenie przedsiębiorców w sumie, musi spełniać stawiane Wykonawcom warunki..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.