eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Kompleksowy remont dwóch pomieszczeń toalet znajdujących się na II piętrze w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kaliszu ul. Wrocławska 12-14

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-08

Kalisz: Kompleksowy remont dwóch pomieszczeń toalet znajdujących się na II piętrze w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kaliszu ul. Wrocławska 12-14
Numer ogłoszenia: 291256 - 2012; data zamieszczenia: 08.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Kaliszu , ul. Wrocławska 12-14, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 7681700, faks 62 7681855.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puskalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy remont dwóch pomieszczeń toalet znajdujących się na II piętrze w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kaliszu ul. Wrocławska 12-14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. wykonanie robót budowlanych i robót wykończeniowych :robót rozbiórkowych i demontażowych, wykonanie bruzd dla instalacji elektrycznych i dla nadproży stalowych, rozebranie ścianek działowych, wykucie otworów drzwiowych, demontaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami, skucie płytek glazurowanych, skucie warstw posadzek z płytek terakotowych, skucie posadzki betonowej w niezbędnym zakresie w zależności od stanu technicznego, demontaż istniejących urządzeń sanitarnych, demontaż istniejącej instalacji wodn.- kan. i co w obrębie remontowanych pomieszczeń węzłów sanitarnych, demontaż istniejących grzejników, wymiana pionu kanalizacji w dwóch toaletach, przekucie otworów i murowanie bruzd pod instalacje sanitarne, wywiezienie i utylizacja gruzu, montaż przewodów elektrycznych, montaż włączników i oświetlenia, wykonanie ścianek systemowych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej posadzek, wykonanie warstwy wyrównawczej, wykonanie nowych tynków, obudowa płytami gipsowymi instalacji wentylacyjnej i wod. - kan., ułożenie nowej posadzki z płytek gresowych, obłożenie ścian glazurą, malowanie ścian i sufitów farba emulsyjną, montaż nowej stolarki drzwiowej, montaż urządzeń sanitarnych z wykonaniem sprawdzenia prawidłowości działania, montaż grzejników z termozaworami, wykonanie prób i odbiorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią; 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr. 13 do SIWZ, 2) Dokumentacja techniczna( projekt techniczny budowlano - wykonawczy) wraz z rysunkami - załącznik nr 12 3) Przedmiar robót - (roboty budowlane) - załącznik nr 9 do SIWZ, 4) Przedmiar robót - (roboty sanitarne ) - załącznik nr 10 do SIWZ, 5) Przedmiar robót - (roboty elektryczne ) - załącznik nr 11 do SIWZ, Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyroby zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych innych producentów pod warunkiem zachowania wszystkich parametrów nie gorszych od parametrów wskazanych w dokumentacji i STWiOR. Wymagany okres gwarancji wynosi min. 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót. Informacje dla Wykonawców: 1) Zaleca się wykonawcom szczegółowe zapoznanie się z treścią specyfikacji oraz wszystkimi załącznikami, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz dokładne sprawdzenie panujących w obiekcie warunków oraz zakresu rzeczowego przewidzianych do wykonania robót, 2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, ich zgodność z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami sztuki budowlanej z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 4) Dopuszcza się wykonywanie robót w godz. od 7:00 do 18.00, również w soboty po wcześniejszych uzgodnieniach z Zamawiającym. 5) Wykonawca zapewni czystość w pomieszczeniach towarzyszących (uszczelnienie taśmą, folią itp.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.21.13.10 - Roboty budowlane w zakresie łazienek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, roboty budowlane o podobnym zakresie przedmiotowym, tj: wykonał co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot umowy o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto każda

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, ze dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż: 100.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ 2) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów odpisów, wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy wprowadzenia istotnych zmian do umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian: w przypadku zmian obowiązującej stawki podatku VAT; cena brutto ulegnie zmianie polegającej na jej dostosowaniu do aktualnie obowiązującej stawki VAT; w zakresie zmian osób odpowiedzialnych za realizację umowy w przypadku konieczności wystąpienia takiej zmiany; w zakresie nazwy Stron, ich adresu itp danych, jeżeli w okresie umowy nastąpią takie zmiany; w zakresie zmiany godzin wykonywania przedmiotu zamówienia jeśli nastąpią zmiany organizacyjne w zakresie czasu pracy Urzędu lub inne podobne okoliczności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puskalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Kaliszu ul. Wrocławska 12-14 62-800 Kalisz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Kaliszu przy ul. Wrocławskiej 12-14, Sekretariat ,pok. nr 116, I piętro (godziny pracy Sekretariatu od poniedziałku do piątku od godz. 7.30 do 15.30).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.