eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego Ocena poziomu realizacji wskaźników w ramach Priorytetu VIII i IX PO KL w województwie lubelskim dla Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie [OP.IV.MG.3331/17/10]

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-14

Lublin: Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego Ocena poziomu realizacji wskaźników w ramach Priorytetu VIII i IX PO KL w województwie lubelskim dla Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie [OP.IV.MG.3331/17/10]
Numer ogłoszenia: 291174 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96940 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 44 16 505, faks 081 44 16 535.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego Ocena poziomu realizacji wskaźników w ramach Priorytetu VIII i IX PO KL w województwie lubelskim dla Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie [OP.IV.MG.3331/17/10].

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ocena poziomu realizacji wskaźników w ramach Priorytetu VIII i IX POKL w województwie lubelskim Wstęp Program Operacyjny Kapitał Ludzki (PO KL) koncentruje wsparcie na następujących obszarach: zatrudnienie, edukacja, integracja społeczna, rozwój potencjału adaptacyjnego pracowników i przedsiębiorstw, a także zagadnienia związane z budową sprawnej i skutecznej administracji publicznej i wdrażaniem zasady dobrego rządzenia. Celem głównym Programu jest: wzrost zatrudnienia i spójności społecznej a do osiągnięcia tego celu przyczynia się realizacja sześciu celów strategicznych do których należą: 1) Podniesienie poziomu aktywności zawodowej oraz zdolności do zatrudnienia osób bezrobotnych i biernych zawodowo; 2) Zmniejszenie obszarów wykluczenia społecznego; 3) Poprawa zdolności adaptacyjnych pracowników i przedsiębiorstw do zmian zachodzących w gospodarce; 4) Upowszechnienie edukacji społeczeństwa na każdym etapie kształcenia przy równoczesnym zwiększeniu jakości usług edukacyjnych i ich silniejszym powiązaniu z potrzebami gospodarki opartej na wiedzy; 5) Zwiększenie potencjału administracji publicznej w zakresie opracowywania polityk i świadczenia usług wysokiej jakości oraz wzmocnienie mechanizmów partnerstwa; 6) Wzrost spójności terytorialnej. Program składa się z 10 Priorytetów, realizowanych zarówno na poziomie centralnym jak i regionalnym. W ramach komponentu centralnego środki zostaną przeznaczone przede wszystkim na wsparcie efektywności struktur i systemów instytucjonalnych, natomiast środki komponentu regionalnego zostaną w głównej mierze przeznaczone na wsparcie dla osób i grup społecznych. Zadania Instytucji Pośredniczącej w Województwie Lubelskim dla komponentu regionalnego wdrażającego Priorytet VIII i IX regionalnego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizuje Departament Europejskiego Funduszu Społecznego, komórka organizacyjna podporządkowana bezpośrednio Zarządowi Województwa Lubelskiego, nadzorowana merytorycznie przez Członka Zarządu. Departament Europejskiego Funduszu Społecznego odpowiada za wdrażanie Priorytetów: Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie 8.2 Transfer wiedzy Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty 9.5 Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich. System monitorowania Obowiązek monitorowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 wynika z Artykułu 47 Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 roku. Dokument ten ustanawia przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności. Ogólne zasady sprawozdawczości Programu, instytucje odpowiedzialne za realizację procesu sprawozdawczości, zakres przedmiotowy sporządzanych sprawozdań i informacji miesięcznych oraz terminarz ich przedkładania zostały zawarte w Zasadach systemu sprawozdawczości Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. W dokumencie tym określona została również rola w systemie sprawozdawczości Komitetu i Podkomitetów Monitorujących Program. Adresatami Zasad systemu sprawozdawczości PO KL 2007-2013 są wszystkie instytucje zaangażowane we wdrażanie Programu. Monitorowanie na wszystkich poziomach wdrażania (od poziomu projektu, aż po poziom Programu) zostało oparte o system wskaźników. Jednocześnie weryfikacja osiągania zakładanych wartości wskaźników stanowi z założenia bardzo ważny czynnik zarządzania Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki. Strukturę systemu wskaźników sformułowanych na potrzeby Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, podobnie jak w przypadku innych programów operacyjnych realizowanych w latach 2007-2013, można podzielić na trzy podstawowe grupy ze względu na poziom wdrażania Programu, tj.: Wskaźniki produktu - odnoszące się do danego projektu, wyrażane w jednostkach fizycznych lub walutowych. Wskaźniki produktu są mierzone na poziomie projektu, tzn. w ramach części sprawozdawczej wniosku beneficjenta o płatność, a następnie ich wartości są agregowane na wyższe poziomy wdrażania. Wskaźniki produktu są zatem podstawowymi wskaźnikami monitorowania projektu i są określane przez projektodawcę we wniosku aplikacyjnym. Wskaźniki rezultatu - odnoszące się do bezpośrednich efektów działań podejmowanych w ramach Programu (w krótkim okresie czasu) wobec uczestników projektów. Wskaźniki rezultatu mogą być wyrażone w: jednostkach fizycznych (mierzone są wtedy tak jak wskaźniki produktu), wartościach procentowych - liczone głównie na podstawie wskaźników produktu oraz danych dotyczących liczebności danej grupy. Informacje odnośnie preferowanych form wsparcia, podziału środków finansowych na wybrane typy projektów w ramach poszczególnych Priorytetów są zawarte w dokumencie jakim jest Plan Działania. Zawiera on prognozy dotyczące stopnia realizacji zadań w ramach PO KL przybierające postać wskaźników. Cel główny: Celem badania jest ocena poziomu realizacji wskaźników założonych w Planie Działania w województwie lubelskim. Cele szczegółowe: Główny cel badania składa się z dwóch modułów: Moduł 1 Ocena stopnia realizacji wskaźników założonych w Planach Działań w ramach Priorytetów VIIII i IX PO KL w województwie lubelskim w opinii Beneficjentów, którzy zakończyli realizację projektów. Moduł II Ocena możliwości osiągnięcia wartości docelowych wskaźników w 2013 roku. Metodologia badania Proponowane narzędzia badawcze (minimum) to: Pogłębione wywiady grupowe (Fokus) Indywidualne wywiady pogłębione (IDI) Analiza danych zastanych Podana powyżej lista narzędzi badawczych nie jest wyczerpująca. Zleceniodawca oczekuje, że w ofercie Wykonawca w oparciu o swą wiedzę i doświadczenie badawcze zaproponuje zestaw metod i technik badawczych (wraz z uzasadnieniem), które umożliwią uzyskanie jak najbardziej rzetelnych informacji na temat stopnia realizacji wskaźników założonych w ramach Priorytetów VIII i IX POKL. Zastosowanie różnorodnych narzędzi badawczych, powinno przyczynić się do zwiększenia wiarygodności uzyskanych wyników. Od Wykonawcy oczekuje się także przedstawienia odpowiedniej techniki analizy danych. Podczas realizacji badania Wykonawca będzie współpracował z instytucją zlecającą badanie - Departamentem Europejskiego Funduszu Społecznego w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubelskiego oraz Regionalną Grupą Sterującą Ewaluacją. Oczekiwania wobec Wykonawcy badania - oszacowanie wielkości próby badawczej, - opracowanie metodologii badania z uzasadnieniem, - opracowanie tygodniowego harmonogramu realizacji badania, - przygotowanie planu i realizacji badań terenowych, - przeprowadzenie badań, przygotowanie oraz przekazanie Zamawiającemu raportu z badań, prezentującego uzyskane wyniki, - przygotowanie streszczenia Raportu badawczego w języku polskim i angielskim w wyznaczonym terminie, - zapewnienie respondentom anonimowości w celu uzyskania jak najbardziej wiarygodnych danych, - pozostawanie w stałym kontakcie z Zamawiającym (spotkania odpowiednio do potrzeb, kontakt telefoniczny i e-mail, kontakty robocze wyznaczonych osób) w celu informowania o przebiegu prac, pojawiających się problemach i innych zagadnieniach istotnych dla realizacji badania (na bieżąco), - umożliwienie Zamawiającemu uczestniczenia w realizacji poszczególnych etapów badania, - przekazanie Zamawiającemu na zakończenie badania pełnej dokumentacji badania ewaluacyjnego (m.in. narzędzi badawczych, baz danych), - prezentacja Raportu Metodologicznego oraz Raportu Końcowego na posiedzeniu Podkomitetu Monitorującego PO KL Województwa Lubelskiego (w formie prezentacji multimedialnej), - umieszczanie na wszystkich materiałach dotyczących badania ewaluacyjnego informacji, że zamówienie jest współfinansowane w 85% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet X Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz w 15% z budżetu JST. Wymagania dotyczące formy, treści Raportu końcowego i konferencji podsumowującej badanie ewaluacyjne. Zleceniodawca oczekuje opracowania Raportu końcowego z badania wraz ze streszczeniem. Struktura Raportu końcowego: 1) streszczenie (najważniejsze wyniki całego badania, wypunktowanie wniosków wraz z rekomendacjami) - 5 stron A4; 2) spis treści; 3) wprowadzenie (opis przedmiotu, głównych założeń i celów badania, zastosowanej metodologii i technik badawczych; 4) opis wyników badania, ich analiza i interpretacja; 5) wnioski i odpowiadające im rekomendacje (z uwzględnieniem specyfiki badanego obszaru). Wyniki badania powinny być zamieszczone w tabeli, gdzie przedstawione byłyby główne problemy i działania, które umożliwiłyby ich rozwiązanie. Rekomendacje powinny zawierać opis pożądanego stanu, propozycję sposobu jego osiągnięcia, oraz adresatów. Raport powinien zawierać streszczenie w języku polskim oraz angielskim (każde na nie więcej niż 5 stron). Streszczenie powinno zawierać krótki opis badania i jego wyników. Ma ono zachęcać do przeczytania Raportu z badań, a więc powinno być napisane przystępnym językiem. Streszczenia mają być zredagowane w taki sposób, by możliwa była ich publikacja, jako odrębnych dokumentów, bez konieczności wprowadzania zmian. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu Raport Końcowy (w tym wersję roboczą) w wersji elektronicznej (e-mail) oraz papierowej (40 egzemplarzy). Tekst główny Raportu końcowego nie powinien liczyć więcej niż 80 stron z wyłączeniem streszczenia i załączników, przyjmując średnio 2 300 znaków na stronę. Raport końcowy powinien być wykonany na papierze format A4, strony powinny być zszyte, okładka papier kredowy 170g/m2 (błyszczący), środek papier offset 80 g. Raport końcowy powinien posiadać wykresy i diagramy kolorowe. Od Wykonawcy oczekuje się ponadto zaprezentowania przez członka Zespołu badawczego wyników badania na Podkomitecie Monitorującym Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Wykonawca jest zobowiązany do gromadzenia dodatkowych informacji, których pozyskanie będzie konieczne dla realizacji badania. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa do produktów dostarczone w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Harmonogram realizacji zamówienia Badanie zostanie zrealizowane w ciągu 40 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy do dnia odbioru ostatecznej wersji Raportu końcowego). Natomiast prezentacja na Podkomitecie Monitorującym Program Operacyjny Kapitał Ludzki odbędzie się w najbliższym terminie posiedzenia Podkomitetu Monitorującego Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Finansowanie Zamówienia Zamówienie jest współfinansowane w 85 % ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet X Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz w 15% z budżetu JST.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.47.90.00 - 79.47.90.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje z ogłoszeniem

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsza usługa zostanie sfinansowana w 85 % ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu X - Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz w 15 % z budżetu JST.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PSDB Sp. z o. o., ul. Sienna 64, 00-825 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40983,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 48800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49990,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.