eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › I etap renowacji zespołu Baptysterium chrzcielnego z kościoła p.w. Św. Katarzyny w Gdańsku wpisanego do rejestru zabytków pod nr B-377 decyzją z dnia 24.05.2006r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-24

Gdańsk: I etap renowacji zespołu Baptysterium chrzcielnego z kościoła p.w. Św. Katarzyny w Gdańsku wpisanego do rejestru zabytków pod nr B-377 decyzją z dnia 24.05.2006r
Numer ogłoszenia: 290872 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakon oo. Kramelitów - Klasztor , ul. Profesorska 3, 80-856 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3011595, faks 058 3011595.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościół Katolicki.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I etap renowacji zespołu Baptysterium chrzcielnego z kościoła p.w. Św. Katarzyny w Gdańsku wpisanego do rejestru zabytków pod nr B-377 decyzją z dnia 24.05.2006r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie usługi: I Etap renowacji zespołu Baptysterium chrzcielnego z kościoła Św. Katarzyny w Gdańsku wpisanego do rejestru zabytków pod nr B - 377 decyzją z dnia 24.05.2006r. Przedmiotowe zadanie obejmuje działania mające na celu zespolenie wszystkich zachowanych elementów przynależnych obiektowi w miejscu jego pierwotnej lokalizacji i przeprowadzenie konserwacji stanu zastanego w celu powstrzymania i zabezpieczenia przed dalszą destrukcją substancji. Na zakres prac składać się będzie: 1. Oczyszczenie i dezynfekcja poszczególnych elementów baptysterium - czyszczenie powierzchni polegające na ostrożnym mechanicznym odkurzeniu z użyciem filtrów HEPA Właściwa dezynfekcja i dezynsekcja konstrukcji drewnianej ołtarza na drodze nasączenia miejsc porażenia drewna preparatami dezynfekującymi i dezynsekcyjnymi 2. Odbudowa cokołu- odtworzenie konstrukcji w drewnie współczesnym iglastym, okładzina w drewnie liściastym zbieżnym z oryginałem. 3. Naprawa uszkodzeń drewna poprzez klejenie pęknięć, dyblowanie połączeń, wzmocnienie strukturalne drewna w miejscach korozji struktury poprzez impregnację strukturalną roztworami kopolimerów akrylowych. Dobór medium po ustaleniu stopnia i charakteru destrukcji substancji podłoża. 4. Uzupełnienia ubytków drewna poprzez kitowanie mniejszych ubytków powierzchni i wstawkami drewna ( flekowanie ) większych ubytków. Zakres uzupełnień ustalony w porozumieniu z PWKZ w Gdańsku. 5. Montaż elementów ogrodzenia, bramki, chrzcielnicy z wykorzystaniem pierwotnego sposobu wykonania połączeń dla danego miejsca. 6. Podklejenie rozwarstwień intarsjowanej dekoracji. Spoiwa naturalne tożsame z oryginałem. 7. .Zabezpieczenie powierzchni drewna cienką warstwą politury szelakowej jako bufora dla drewna przed wpływem wilgoci . 8. Zabezpieczenie powierzchni drewnianych poprzez woskowanie i polerowanie powierzchni masą na bazie wosków naturalnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.21.00 - Usługi ochrony obiektów historycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki : a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie usługi konserwatorskie, przeprowadzone na obiektach wpisanych do rejestru zabytków, które odpowiadają rodzajowi niniejszego zamówienia o wartości każdej z nich co najmniej 50 000 złotych brutto, b) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności w tym kierownika prac konserwatorskich, który spełnia wymogi określone w § 7ust.1. Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych oraz kierował co najmniej dwiema usługami konserwatorskimi, przeprowadzonymi na obiektach wpisanych do rejestru zabytków, które odpowiadają rodzajowi niniejszego zamówienia oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. stwierdzenie przygotowania zawodowego, kopie dyplomu (kierownik prac konserwatorskich ); 3) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 0,5 mln PLN. ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne winni dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) wykaz wykonamych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w tym co najmniej dwie usługi konserwatorskie, przeprowadzone na obiektach wpisanych do rejestru zabytków, które odpowiadają rodzajowi niniejszego zamówienia o wartości każdej z nich co najmniej 50 000 złotych brutto, oraz dokumenty (protokoły odbioru prac) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, b) wyaz osób do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności w tym kierownika prac konserwatorskich, który spełnia wymogi określone w § 7ust.1. Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych oraz kierował co najmniej dwiema usługami konserwatorskimi, przeprowadzonymi na obiektach wpisanych do rejestru zabytków, które odpowiadają rodzajowi niniejszego zamówienia oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. stwierdzenie przygotowania zawodowego, kopie dyplomu (kierownik prac konserwatorskich ); 3) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonaca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 0,5 mln PLN; 4) Oświadczenie z art. 22 pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhmg.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historyczne Miasta Gdańska ul. Długa 46/47 80-831 Gdańsk pok. nr 105.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Historyczne Miasta Gdańska ul. Długa 46/47 80-831 Gdańsk pok. nr 103.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.