eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi sprzątania budynków i biur w siedzibach Oddziałów Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu - Oddział w Kłodzku, 57-300 Pl. Bolesława Chrobrego 20b oraz Oddział w Jeleniej Górze ul. W. Pola 8a 58-500 Jelenia Góra.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-15

Wrocław: Usługi sprzątania budynków i biur w siedzibach Oddziałów Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu - Oddział w Kłodzku, 57-300 Pl. Bolesława Chrobrego 20b oraz Oddział w Jeleniej Górze ul. W. Pola 8a 58-500 Jelenia Góra.
Numer ogłoszenia: 289978 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212939 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu - Państwowa Inspekcja Pracy, ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3710430, faks 71 3710492.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania budynków i biur w siedzibach Oddziałów Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu - Oddział w Kłodzku, 57-300 Pl. Bolesława Chrobrego 20b oraz Oddział w Jeleniej Górze ul. W. Pola 8a 58-500 Jelenia Góra..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na utrzymaniu porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych Oddziału Państwowej Inspekcji Pracy OIP w Kłodzku, pl. B. Chrobrego 20B oraz na klatce schodowej prowadzącej do tego Oddziału. Prace porządkowe wykonywane będą od dnia 02.01.2012r. do dnia 02.01.2013r. wyłącznie w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w ustalonych przez strony godzinach od 15.30 do 18.00 (ilość sprzątań w tygodniu - trzy). Zlecone prace wykonywane będą przez jedną i tą samą osobę przez cały okres trwania tej umowy i przy użyciu sprzętu i materiałów własnych Wykonawcy (rozkładanie i uzupełnianie środków czystości w toaletach tj.: mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, kostki toaletowe). Szczegółowy opis zakresu usług znajduje się w załaczniku nr 2 do SIWZ. Zakres sprzątania Oddziału Państwowej Inspekcji Pracy w Jeleniej Górze. I. Całkowita powierzchnia pomieszczeń wynosi 625 m2 w tym: 1) pomieszczenia biurowe 297 m2 2) korytarze i klatki schodowe 126 m2 3) pomieszczenia socjalne 38 m2 4) pomieszczenia sanitarne (toalety) 18 m2 5) sala konferencyjna 40 m2 6) pomieszczenia użytkowe piwnic (serwerownia, archiwum, pomieszczenie gospodarcze) 106 m2 Inne powierzchnie: 1) powierzchnia okien i witryn wewnętrznych - 114 m2 (96 m2 okien + 18 m2 witryny) 2) powierzchnia placu (parkingu) wynosi 1590 m2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługi sprzątania budynków i biur w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu - Oddział w Kłodzku, 57-300 Pl. Bolesława Chrobrego 20b

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Gospodarczo- Socjalnych ANTEMA Spółka zo.o. Zakład Pracy Chronionej, Al.Jana Pawła II 8a, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9063,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5166,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5166,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13284,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.