eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › świadczenie usług telekomunikacyjnych polegających na zapewnieniu stałego i nieprzerwanego dostępu do publicznej sieci telefonicznej w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie oraz siedzibach Rejonów Dróg Wojewódzkich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-15

Lublin: świadczenie usług telekomunikacyjnych polegających na zapewnieniu stałego i nieprzerwanego dostępu do publicznej sieci telefonicznej w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie oraz siedzibach Rejonów Dróg Wojewódzkich
Numer ogłoszenia: 288635 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Turystyczna 7A, 20-207 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7495300, faks 081 7495341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług telekomunikacyjnych polegających na zapewnieniu stałego i nieprzerwanego dostępu do publicznej sieci telefonicznej w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie oraz siedzibach Rejonów Dróg Wojewódzkich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Świadczenie usług telekomunikacyjnych będzie obejmowało między innymi: a. połączenia lokalne, b. połączenia międzystrefowe, c. połączenia do sieci komórkowych, d. połączenia międzynarodowe, e. zapewnienie transmisji dla faksu, f. połączenia bezpłatne do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone tj: 112, 999, 998, 997, 994, 992, 993, 991, 986, 985, 984, g. połączenia do automatycznych serwisów informacyjnych, infolinii 0-800; 0-801; 0-804; linii informacyjnych 91XX;93XX;95XX; połączenia do biura numerów np. 118913, itp. h. prezentacja numeru itp. i. bezpłatną całodobową możliwość telefonicznej obsługi klientów. j. automatyczny wybór numeru prefiksu operatora 2. Wymagane jest zachowanie istniejącego typu linii w lokalizacjach Zamawiającego 3. Wymagane jest zachowanie dotychczasowej numeracji posiadanej przez Zamawiającego. Koszty związane z zachowaniem dotychczasowych numerów ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatne przeniesienie do własnej sieci dotychczasowych numerów telefonów przydzielonych i wykorzystywanych przez Zamawiającego, zgodnie z art. 71 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2004 r. Nr 171 poz. 1800 z późn.z m.) oraz § 6 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 1 marca 2006 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 42, poz. 290) 5. Wykonawca przejmie obowiązki przeprowadzenia wszystkich niezbędnych procedur, uzgodnień itp., związanych z przeniesieniem numerów oraz poniesienie kosztów z tym związanych. Jeśli będzie to konieczne Zamawiający udzieli w tym celu niezbędnego pełnomocnictwa. 6. Płatność faktury w terminie 21 dni od dnia otrzymania dokumentu przez Wykonawcę. 7. Wykonawca zapewni stały dostęp do publicznej sieci telefonicznej drogą kablową. 8. Zamawiający wyklucza realizację dostępu z wykorzystaniem technologii alternatywnych, w tym m.in. drogi radiowej oraz technologii VoIP 9. Zamawiający w lokalizacji ZDW w Lublinie i RDW posiada centralę telefoniczną, z wykorzystaniem której są świadczone usługi telefonii stacjonarnej. Centrala od strony linii miejskich przyłączona jest poprzez 4 łącza ISDN 2B+D skonfigurowane w wiązce PBX. W przypadku tych linii Zamawiający dopuszcza świadczenie usługi poprzez prefix Wykonawcy. 10. Za połączenia pomiędzy wszystkimi numerami zamawiającego wskazanymi w załączniku G nie będzie pobierana opłata. 11. Taryfikacja połączeń telefonicznych lokalnych i strefowych, międzystrefowych, komórkowych i międzynarodowych odbywać się będzie w systemie naliczania sekundowego, bez opłaty za rozpoczęcie połączeń, bez opłaty za niezrealizowane połączenia, 12. Dla połączeń wymienionych pkt. 12 Zamawiający wymaga jednakowych cen połączeń bez względu na porę dnia i dzień tygodnia, 13. Sporządzanie i dostarczanie Zamawiającemu szczegółowych wykazów realizowanych na jego rzecz usług telekomunikacyjnych na żądanie w formie bilingu na płytach CD razem z fakturą, za dany okres rozliczeniowy, ew. udostępnienie wykazu bieżących i archiwalnych połączeń poprzez strony www, 14. Bezpłatne usuwanie usterek dostarczanych łączy, 15. Gotowość przystąpienia Wykonawcy do usunięcia zgłoszonej usterki/awarii w czasie do 12 godzin 16. Gotowość usunięcia przez Wykonawcę zgłoszonej usterki/awarii w czasie do 72 godzin od zgłoszenia usterki/awarii 17. Wykonawca zapewni indywidualnego opiekuna zajmującego się bieżącą obsługą Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia. 18. Dla wszystkich numerów należy przewidzieć, bez dodatkowego wynagrodzenia, blokadę połączeń o podwyższonej płatności (typu 0-70.., 0-30.., 0-40..) przy zachowaniu możliwości jej usunięcia na pisemne żądanie Zamawiającego. 19. Dopuszcza się zmiany lokalizacji linii telefonicznych w trakcie realizacji umowy, np. na skutek zmian organizacyjnych Zamawiającego (zmiany siedziby, likwidacji jednostki). Przeniesienie linii zostanie wykonane bez dodatkowego wynagrodzenia. W przypadku braku technicznej możliwości świadczenia przez Wykonawcę na tej linii usługi w pełnym dotychczasowym zakresie, dopuszcza się możliwość wcześniejszego rozwiązania umowy dla tej linii bez kosztów dla Zamawiającego. 20. Wszelkie inne połączenia oraz usługi dodatkowe związane z realizacją niniejszego Zamówienia świadczone będą po cenie nie wyższej niż określono w dostępnym publicznie, aktualnym cenniku operatorskim Wykonawcy dla klientów biznesowych. 21. Zamawiający informuje, że obecnym operatorem świadczącym usługi w zakresie WLR jest Telefonia DIALOG S.A i TPSA 22. Wykonawca zobowiązany będzie zachować w tajemnicy wszelkie informacje uzyskane w związku z wykonywaniem ww. usług Wartość zamówienia wynosi: 59 301,76 netto.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca winien posiadać zaświadczenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej o wpisie do Rejestru Przedsiębiorstw Telekomunikacyjnych zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2010 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Oferta przetargowa (z ceną netto i z podatkiem VAT) wraz z formularzem cenowym . b) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcy c) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. d) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania następujących zmian: 1. zmiany wynagrodzenia, w przypadku gdy zmianie uległy stawki podatku VAT; 2. zmiany liczby numerów-abonamentów w ilości 20% w przypadku gdy z analizy ekonomiczno-organizacyjnej wynikać będzie taka konieczność. 3. zmiany wynagrodzenia w przypadku zaistnienia okoliczności , o których mowa w pkt 2.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, lok. 203, lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres:dzp@zdw.lublin.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, pok. 107. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.10.2010 o godz.08:30 w pok. 208..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (81) 749-53-41; (81) 749-53-77 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: dzp@zdw.lublin.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 1. W zakresie przedmiotu zamówienia - Wydział Administracji i Zaplecza Technicznego, Dorota Żuber - Mącik, tel. (81) 749-53-10, 749-53-09, 2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Wydział Umów, Sławomir Szepietowski, tel. (81) 749-53-44; 749-53-29. UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem (81) 749-53-77 lub pocztą elektroniczną na adres dzp@zdw.lublin.pl zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.