eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanychkomputerów stacjonarnych PC, monitorów LCD, zasilaczy awaryjnych UPS, notebooków, skanerów, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek atramentowych, drukarek laserowych, stacji graficznej, serwera

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-28

Warszawa: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych: komputerów stacjonarnych PC, monitorów LCD, zasilaczy awaryjnych UPS, notebooków, skanerów, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek atramentowych, drukarek laserowych, stacji graficznej, serwera sieciowego
Numer ogłoszenia: 287707 - 2008; data zamieszczenia: 28.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych , ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6852065, 8364561, faks 022 6852065, 8364561.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.itwl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych: komputerów stacjonarnych PC, monitorów LCD, zasilaczy awaryjnych UPS, notebooków, skanerów, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek atramentowych, drukarek laserowych, stacji graficznej, serwera sieciowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych: komputerów stacjonarnych PC, monitorów LCD, zasilaczy awaryjnych UPS, notebooków, skanerów, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek atramentowych, drukarek laserowych, stacji graficznej, serwera sieciowego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące Części zamówienia: a) Część I zamówienia - Tabela nr 1 SIWZ obejmuje: 43 szt. komputerów stacjonarnych PC, 42 szt. monitorów LCD 19 calowych, 7 szt. monitorów LCD 22 calowych, 7 szt. zasilaczy awaryjnych UPS. b) Część II zamówienia - Tabela nr 2 SIWZ obejmuje: 6 szt. notebooków nr 1, 13 szt. notebooków nr 2, 1 szt. notebooka nr 3. c) Część III zamówienia - Tabela nr 3 SIWZ obejmuje: 3 szt. skanerów A4, 2 szt. skanerów A3, 4 szt. urządzeń wielofunkcyjnych atramentowych, 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego laserowego sieciowego, 7 szt. drukarek atramentowych kolorowych, 3 szt. drukarek laserowych kolorowych, 7 szt. drukarek laserowych czarno-białych A4, 1 szt. drukarki laserowej czarno-białej A3. d) Część IV zamówienia - Tabela nr 4 SIWZ obejmuje: 1 szt. stacji graficznej, 1 szt. monitora LCD 24 calowego panoramicznego, e) Część V zamówienia - Tabela nr 5 SIWZ obejmuje: 1 szt. serwera sieciowego. Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną wybraną, kilka lub wszystkie części zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 48.82.10.00 - Serwery sieciowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający w celu zabezpieczenia oferty Wykonawcy wymaga wniesienia wadium, w wysokości: 3 500 zł w zakresie Części I zamówienia, 2 500 zł w zakresie Części II zamówienia. W zakresie Części III-V zamówienia, Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.), e) w pieniądzu. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. Oddział w Warszawie, ul. Młynarska 16, 01-194 Warszawa nr konta: 88124059181111000049094891. Wadium wnoszone w powyższej formie uważać się będzie z wniesione z chwilą, gdy kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert w niniejszym postępowaniu. Wadium w formie bezgotówkowej należy złożyć na adres Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych, ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, w budynku nr 1, w Kasie - pokój nr 116. Zaleca się, aby powyższy dokument został umieszczony w osobnym opakowaniu np. kopercie zatytułowanej - Wadium w przetargu nieograniczonym na dostawę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych: komputerów stacjonarnych PC, monitorów LCD, zasilaczy awaryjnych UPS, notebooków, skanerów, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek atramentowych, drukarek laserowych, stacji graficznej, serwera sieciowego, opatrzonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz numerem niniejszego postępowania. Wadium wnoszone w powyższej formie uważać się będzie za wniesione z chwilą, gdy zostanie złożone w Kasie, o której mowa powyżej, najpóźniej w terminie składania ofert w niniejszym postępowaniu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2007r. Nr 223, poz. 1655), zwanej dalej ustawą Pzp. tj. 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzony zostanie poprzez ocenę złożonych przez Wykonawców dokumentów określonych w: §1 ust. 1 pkt. 2 i pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 605). 2.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 1.1-1.4 Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2.2 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 1.1 oraz 1.4 do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju Wykonawcy zagranicznego nie wydaje się ww. dokumentów, Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie odnośnie wskazanych okoliczności złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. Wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczanie podatków i opłat albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju Wykonawcy zagranicznego, nie wydaje się ww. dokumentów, Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie odnośnie wskazanych okoliczności złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. Wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju Wykonawcy zagranicznego, nie wydaje się ww. dokumentów, Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie odnośnie wskazanych okoliczności złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 2.3 W przypadku złożenia przez Wykonawców oferty wspólnej Zamawiający wymaga załączenia do takiej oferty: a) podpisanego przez pełnomocnika Wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt. 2.1, b) dokumentów określonych w pkt. 2.2 dotyczących każdego Wykonawcy występującego w ofercie wspólnej, c) pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, d) oferta wspólna musi być podpisania przez pełnomocnika Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itwl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci wydruku można nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego, w Dziale Przetargów i Zaopatrzenia, pok. nr 3 w godzinach 8:00 - 15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 13:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Budynek Nr 1, Kancelaria Jawna, pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.