eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tyszowce › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej i przebudowa wodociągu w mieście Tyszowce-II etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-02

Tyszowce: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej i przebudowa wodociągu w mieście Tyszowce-II etap
Numer ogłoszenia: 285611 - 2011; data zamieszczenia: 02.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 268167 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tyszowce, ul. 3 Maja 8, 22-630 Tyszowce, woj. lubelskie, tel. 084 6619315 w. 15, faks 084 6619302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej i przebudowa wodociągu w mieście Tyszowce-II etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi zadania inwestycyjnego pn Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej i przebudowa wodociągu w mieście Tyszowce II etap w systemie Zaprojektuj i wybuduj w zakresie 1 Opracowanie projektów technicznych 2 Wykonanie kanalizacji sanitarnej i wodociągowej z przyłączami i przekanalikami na ulicach Hetmańskej Armii Krajowej Partyzantów Kilińskiego Ogrodowej Niezgody Targowej Szewskiej Kościelnej Podgórze Szweckiej Jurdyce Sportowej Konfederacji Tyszowieckiej Łukaszewskiego 3 Maja Małej Rynek Szkolnej 3 Wykonaniu Zlewni 5 części ciśnieniowej. 4 Wykonaniu Zlewni 6 części tłocznej 5 Wykonaniu przepompowni strefowych z kolektorami tłocznymi 6 Wykonaniu dokumentacji geodezyjnej i powykonawczej Zakres rzeczowy pełnienia nadzoru inwestorskiego obejmuje całość robót budowlanych ujętych w zadaniu pn Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej i przebudowa wodocią u w mieście Tyszowce II etap których wartość wynosi 5 952673 53 zł brutto Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach związanych z charakterystyką inwestycji, tj.: instalacyjnych w zakresie sieci i instalacji kanalizacyjnych i wodociągowych, elektrycznych. - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych w budownictwie - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego oraz przekazywanie ich do użytkowania - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad - inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo: a) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań, robót lub elementów zakrytych wymagających odkrycia oraz przedstawienia ekspertyz związanych z prowadzonymi robotami budowlanymi i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, b) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, c) w razie stwierdzenia realizacji przedmiotu umowy w sposób wadliwy lub sprzeczny z umową wystawić stosowne wnioski dla Inwestora, łącznie z wnioskiem o odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy ze skutkami przewidzianymi z tego tytułu, - kontrolowanie szczegółowych rozliczeń budowy, zgodnie z zapisami umowy z wykonawcą robót, - sprawdzanie posiadanych przez wykonawcę robót odpowiednich dokumentów, uprawnień atestów, wyników badań, itp. dotyczących wykonania robót oraz dostarczonych materiałów i urządzeń, - inspektor nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z wykonawcą robót. Jeżeli takie sytuacje wystąpią, zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone przez Zleceniodawcę. Wyjątkiem od tej zasady są przypadki, gdy zaniechanie wykonania robót innych niż wymienione w umowie z wykonawcą mogłoby spowodować zagrożenie dla życia ludzi lub katastrofę budowlaną. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do wykonywania w okresie rękojmi/gwarancji corocznych przeglądów z udziałem inwestora i wykonawcy wykonanych robót i przekazania zamawiającemu protokołu oceniającego stan robót (występujących ewentualnych wadach lub usterkach) z punktu widzenia warunków gwarancji na 1 miesiąc przed upływem każdego kolejnego roku liczonego od daty odbioru ostatecznego. Nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie rękojmi/gwarancji i poświadczenia ich wykonania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.22.22 - 71.52.22.22 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Realizowana inwestycja jest współfinansowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zamojska Dyrekcja Inwestycji ZDI Sp. z oo., ul. Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160606,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47970,00

  • Oferta z najniższą ceną: 47970,00 / Oferta z najwyższą ceną: 144205,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.