eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Bieżące utrzymanie dróg / ulic gminnych na terenie miasta Włodawy w 2008r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-12

Włodawa: Bieżące utrzymanie dróg / ulic gminnych na terenie miasta Włodawy w 2008r.
Numer ogłoszenia: 28542 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Włodawy, al. J. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. (082) 57 21 444, fax (082) 57 22 454.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wlodawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg / ulic gminnych na terenie miasta Włodawy w 2008r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje 3 zadania: Zadanie nr 1 - Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego na ulicach miejskich.Zadanie nr 2 - Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych.Zadanie nr 3 - Bieżące utrzymanie dróg gruntowych, o nawierzchniach żużlowych i tłuczniowych. Z a d a n i e 1. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy bieżącego utrzymania oznakowania poziomego na ulicach miejskich w 2008r. 1 Wykonanie oznakowania poziomego ulic przy użyciu farb odblaskowych chlorokauczukowych - ok 1000 m²: a. przywrócenie istniejącego oznakowania do stanu zgodnego ze SOR - Stała Organizacja Ruchu, b. wykonanie nowego oznakowania poziomego: - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe -500m² - linie segregacyjne i krawędziowe przerywane - 300 m² - oznakowanie skrzyżowań i przejść dla pieszych - 300 m² - strzałki kierunkowe i inne symbole - 200m² 2 Kod CPV - 28.81.35.00-9 Oznakowanie drogowe Z a d a n i e 2. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy wykonania remontów nawierzchni bitumicznych. 1. Zakres rzeczowy wykonania remontów nawierzchni bitumicznych dróg/ulic gminnych obejmujące: a. uzupełnienie ubytków nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową z ramowaniem i skropieniem krawędzi emulsją ok. 200 m² oraz bez ramowania ok. 300m² b. wykonanie nakładek bitumicznych gr. do 3 cm - ok. 1500 m² c. zamknięcie spękań nawierzchni bitumicznych w technologii jednokrotnego powierzchniowego utrwalenia emulsją kationową i grysami bazaltowymi z wstępnym oczyszczeniem remontowanych powierzchni - ok. 5000 m². 2. Wyszczególnienie robót: a. wyrównanie ubytków lub odkształceń nawierzchni ulic przy użyciu tłucznia kamiennego warstwą gr. do 10 cm z zaklinowaniem, ok. 50 m³ wbud. mat. b. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą min.- asf. głęb. wyboju do 3 cm, ok. 30 Mg wbud. mat. c. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów przy głębokości wyboju do 3 cm, ok. 300 m² d. remont cząstkowy rakowin nawierzchni bitumicznej przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów, ok.200 m² e. wykonanie nakładek z masy min.-asfaltowej st.II (w-wa wyrównawcza) o grub. w-wy 2 cm z przygotowaniem podłoża, ok. 500 m² f. Wykonanie zamknięcia w-wy wyrównawczej w technologii jednokrotnego powierzchniowego utrwalenia, ok. 500 m². 3. Kod CPV - 45.23.31.42-6 Roboty w zakresie naprawy dróg. Z a d a n i e 3. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy bieżącego utrzymania dróg gruntowych, o nawierzchniach żużlowych i tłuczniowych. 1. Zakres rzeczowy obejmuje: a. Profilowanie dróg gruntowych - ok. 40 000m²: kształtowanie spadków poprzecznych i podłużnych sprzętem mechanicznym. mechaniczne zagęszczenie podłoża. wyrównywanie nierówności i ubytków z wykorzystaniem materiału kamiennego uzgodnionego z Zamawiającym. b.Remont dróg gruntowych piaskiem z wyrównaniem podłoża, rozścieleniem piasku w-wą grub. do 15 cm, wyprofilowaniem i zagęszczeniem - materiał inwestora, ok. 1000 m² . 2. Kod CPV - 45.23.31.42-6 Roboty w zakresie naprawy dróg

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 28.81.35.00 - Oznakowanie drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: § 7. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w trybie art. 45 ust. 5 ustawy Pzp, dla każdej części zamówienia: 1. Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1 wnosi wadium = 1.000 zł, słownie: jeden tysiąc złotych 00/100, 2. Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 2 wnosi wadium = 1.000 zł, słownie: jeden tysiąc złotych 00/100, 3. Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 3 wnosi wadium = 1.000 zł, słownie: jeden tysiąc złotych 00/100, 7.1 F o r m y w a d i u m 1. Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych , d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 7.2 Sposób i miejsce składania wadium 1. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy : K.B. S.A. O Chełm Nr 06150013731213700176600000 , z adnotacją Wadium - Bieżące utrzymanie dróg, zadanie1 lub zadanie 2 lub Zadanie 3 - odpowiednio. 2. Orginał wadium wnoszonego w innych formach należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miejskiego pokój nr 18, przed upływem terminu składania ofert. 3. Z treści gwarancji, poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposob reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z imienia i nazwiska. 4. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 7.3 T e r m i n s k ł a d a n i a w a d i u m 1.W a d i u m musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 05.03. 2008r. do godz. 10,00. 2.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 3.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 zostanie uznana za odrzuconą..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2 Z ubiegania się o zamówienia publicznego w y k l u c z a s i ę wykonawców, którzy: 1.Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w punkcie 5.1. 2.Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 3.Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 4. Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 5.Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 5.3 Zamawiający o d r z u c a o f e r t ę Wykonawcy jeżeli: 1. Jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 3. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4. Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert. 5. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny. 6. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny. 7. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5.4 Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za o d r z u c o n ą . 5.5 W trybie art. 36 ust. 5 Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę żadnej z części zamówienia podwykonawcom. 5.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wspólnych. 5.7 Warunki wymagane do spełnienia przez Wykonawcę . 2.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp. 3. Posiadanie uprawnienia do występowania w obrocie prawnym ( art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp). 4. Nie zaleganie z uiszczaniem podatków, z wyjątkiem przypadku, kiedy została uzyskana zgoda przewidziana prawem na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych platności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w trybie art. 24 ustawy Pzp. 6. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia : Wykazanie się conajmniej 1 robotą budowlaną polegającą na: - wykonywaniu robót wykończeniowych w tym oznakowania drogowego ulic na wartość conajmniej 10 .000 zł brutto dla zadania1, - wykonaniu robót w zakresie naprawy dróg w tym remoncie nawierzchni bitumicznych ulic na wartość conajmniej 30.000 zł brutto dla zadania 2, - wykonywaniu robót budowlano-drogowych , ziemnych nawierzchniowych, remontów nawierzchni gruntowych, żużlowych i tłuczniowych dróg na wartość conajmniej 10.000 zł brutto dla zadania 3. 7. Dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 8. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 9. Posiadanie pełnomocnictwa w celu potwierdzenia uprawnienia do reprezentowania wykonawcy . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu zgodnie z formułą - spełnia lub niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które Wykonawca musi spełnić aby właściwie sporządzić ofertę i sprostać warunkom udziału w postępowaniu. Rodzaj dokumentu i jego cechy: 1. Oferta zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 1 do SIWZ. Odzielnie dla każdego zadania. 2. Oświadczenie składane przez Wykonawcę w trybie art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Wzór dokumentu zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Odzielnie dla każdego zadania. 3. Aktualny dokument potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi np. wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Orginał lub kserokopia poświadczona za zgodność przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Odzielnie dla każdego zadania. 4. Oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami i składkami na ubezpieczenie społeczne składane przez Wykonawcę. Wzór dokumentu zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ. Odzielnie dla każdego zadania. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zkresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Orginal lub kserokopia poświadczona za zgodność przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Odzielnie dla każdego zadania. 6. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Dla każdej roboty należy załączyć referencje lub inny dokument potwierdzający jakość wykonywanych robót. Wykaz powinien być sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 4. Odzielnie dla każdego zadania. W y j a ś n i e n i a: Zadanie 1 - wartość wykonanych robót 10.000 zł liczona łącznie dla wszystkich robót lub 1 roboty budowlanej o podobnym charakterze. Zadanie 2 - wartość wykonanych robót 30.000 zł liczona łącznie dla wszystkich robót lub 1 roboty budowlanej o podobnym charakterze. Zadanie 3 - wartość wykonanych robót 10.000 zł liczona łącznie dla wszystkich robót lub 1 roboty budowlanej o podobnym charakterze. Jeżeli w dokumentach potwierdzających wykonanie roboty lub robót budowlanych nie ma podanych ich wartości, wykonawca powinien pisemnie oświadczyć, iż roboty te spełniły wymóg zamawiającego co do wymaganych wartości . 7. Oświadczenie o dysponowaniu potencjalem technicznym składane przez Wykonawcę. Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 5.Odzielnie dla każdego zadania. 8. Na potwierdzenie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w ramach wykonywanej działalności. b. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 100.000zł brutto. Orginał lub kserokopia poświadczona za zgodność przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Dot. dokumentów a) i b).Odzielnie dla każdego zadania. UWAGA Jeżeli wykonawca składa ofertę tylko na jedno zadanie może wykazać się zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł brutto. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w § 5 ust. 5.7 pkt. 3,4,5 tabeli, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1.Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert. 2.Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych platności lub wstrzymanie w calości wykonania decyzji właściwego organu - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo oragnem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wlodawa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miejska Włodawa Al. J. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa w godz. od 7.30 do 15.30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Gmina Miejska Włodawa Al. J. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa pokój nr 18 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego na ulicach miejskich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Z a d a n i e 1. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy bieżącego utrzymania oznakowania poziomego na ulicach miejskich w 2008r. 1 Wykonanie oznakowania poziomego ulic przy użyciu farb odblaskowych chlorokauczukowych - ok 1000 m²: a. przywrócenie istniejącego oznakowania do stanu zgodnego ze SOR - Stała Organizacja Ruchu, b. wykonanie nowego oznakowania poziomego: - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe -500m² - linie segregacyjne i krawędziowe przerywane - 300 m² - oznakowanie skrzyżowań i przejść dla pieszych - 300 m² - strzałki kierunkowe i inne symbole - 200m².
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.35.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Z a d a n i e 2. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy wykonania remontów nawierzchni bitumicznych. 1. Zakres rzeczowy wykonania remontów nawierzchni bitumicznych dróg/ulic gminnych obejmujące: a. uzupełnienie ubytków nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową z ramowaniem i skropieniem krawędzi emulsją ok. 200 m² oraz bez ramowania ok. 300m² b. wykonanie nakładek bitumicznych gr. do 3 cm - ok. 1500 m² c. zamknięcie spękań nawierzchni bitumicznych w technologii jednokrotnego powierzchniowego utrwalenia emulsją kationową i grysami bazaltowymi z wstępnym oczyszczeniem remontowanych powierzchni - ok. 5000 m². 2. Wyszczególnienie robót: a. wyrównanie ubytków lub odkształceń nawierzchni ulic przy użyciu tłucznia kamiennego warstwą gr. do 10 cm z zaklinowaniem, ok. 50 m³ wbud. mat. b. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą min.- asf. głęb. wyboju do 3 cm, ok. 30 Mg wbud. mat. c. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów przy głębokości wyboju do 3 cm, ok. 300 m² , d. remont cząstkowy rakowin nawierzchni bitumicznej przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów, ok.200 m², e. wykonanie nakładek z masy min.-asfaltowej st.II (w-wa wyrównawcza) o grub. w-wy 2 cm z przygotowaniem podłoża, ok. 500 m² , f. Wykonanie zamknięcia w-wy wyrównawczej w technologii jednokrotnego powierzchniowego utrwalenia, ok. 500 m²..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Bieżące utrzymanie dróg gruntowych, o nawierzchniach żużlowych i tłuczniowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Z a d a n i e 3. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy bieżącego utrzymania dróg gruntowych, o nawierzchniach żużlowych i tłuczniowych. 1. Zakres rzeczowy obejmuje: a. Profilowanie dróg gruntowych - ok. 40 000m²: kształtowanie spadków poprzecznych i podłużnych sprzętem mechanicznym. mechaniczne zagęszczenie podłoża. wyrównywanie nierówności i ubytków z wykorzystaniem materiału kamiennego uzgodnionego z Zamawiającym. b.Remont dróg gruntowych piaskiem z wyrównaniem podłoża, rozścieleniem piasku w-wą grub. do 15 cm, wyprofilowaniem i zagęszczeniem - materiał inwestora, ok. 1000 m² ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.