Gdynia: Świadczenie usług w zakresie serwisu pogwarancyjnego zapewniającego bezawaryjne funkcjonowanie Systemu biletu elektronicznego działającego w Zarządzie Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 28495 - 2013; data zamieszczenia: 21.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6233312, faks 058 6233022 , strona internetowa www.zkmgdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie serwisu pogwarancyjnego zapewniającego bezawaryjne funkcjonowanie Systemu biletu elektronicznego działającego w Zarządzie Komunikacji Miejskiej w Gdyni.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego zapewniających bezawaryjne funkcjonowanie Systemu biletu elektronicznego ( zwanego dalej także: Systemem, systemem, SBE) działającego w Zarządzie Komunikacji Miejskiej w Gdyni. Elementy Systemu biletu elektronicznego: a) Urządzenia: - 60 (sześćdziesiąt) urządzeń sprzedaży EM126i, - 60 (sześćdziesiąt) drukarek fiskalnych INNOVA Profit, - 40 (czterdzieści) czytników kontrolerów TELEFUNKEN CS3500, - 3 (trzy) terminale informacyjne EM316i, - 1 (jeden) zestaw komputerowy do personalizacji kart, - 1 (jedna)drukarka do kart Magicard Rio2E, - 1 (jeden) czytnik kart MIFARE EMTEST; b) Oprogramowanie: - aplikacja urządzenia sprzedaży, - aplikacja czytnika kontrolera, - aplikacja terminala informacyjnego, - aplikacja WinAD (serwer oraz wszystkie stanowiska), - aplikacja eReporter (serwer oraz wszystkie stanowiska). Podstawowe usługi serwisowe: a) Usuwanie Awarii Urządzeń i Oprogramowania w miejscu ich eksploatacji. b) Wsparcie techniczne dla pracowników Zamawiającego poprzez konsultacje telefoniczne i bezpośrednie, szkolenia uzupełniające w zakresie: obsługi Urządzeń i Oprogramowania, analizy danych ze sprzedaży biletów elektronicznych. c) Wsparcie techniczne lub wdrażanie zmian do Urządzeń i Oprogramowania w ramach istniejącego zestawu taryf Systemu. Usługa dotyczy modyfikacji lub parametryzacji Urządzeń i Oprogramowania wynikających z modyfikacji istniejącego systemu taryfowego. Szczegółowy zakres usługi: dodanie nowej taryfy (np. z dowolną ważnością na 3,5,8,11, XX dni; na okaziciela lub imienna; na dowolną linię lub strefę), zmiana ceny dla dowolnie przygotowanej lub istniejącej taryfy, określenie maksymalnej liczby dni przed początkiem ważności danej taryfy, ustawianie liczby dozwolonych przedłużeń istniejącej już taryfy, ustawienie początku ważności taryfy (np. od zadanej daty, pierwszy dzień tygodnia, miesiąca, kwartału, roku itp.). d) Aktualizacja oprogramowania w przypadku wydania nowej wersji. Dodatkowe usługi serwisowe: Aktualizacje oprogramowania, zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego, przykładowo: przygotowanie i wdrożenie nowej taryfy o schemacie odmiennym niż dostępne taryfy w Systemie. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Licencja, na zasadach której Wykonawca udostępnił Zamawiającemu oprogramowanie systemu biletu elektronicznego, nie przewiduje udostępnienia Zamawiającemu kodów źródłowych oprogramowania użytkowego, jak również nie uprawnia do samodzielnej ingerencji w kod źródłowy oprogramowania przez Zamawiającego lub osoby trzecie działające w jego imieniu lub na jego zlecenie. Dodatkowo Wykonawca, z uwagi na stosowany sposób licencjonowania oprogramowania użytkowego systemu biletu elektronicznego, nie posiada uprawnień i nie zamierza przenosić na Zamawiającego (jak również na inne podmioty) autorskich praw majątkowych do oprogramowania biletu elektronicznego. Wykonawca jest również jedynym podmiotem posiadającym autoryzację (a tym samym dostęp do części zamiennych) do wykonywania serwisu pogwarancyjnego urządzeń i oprogramowania wyprodukowanych przez EMTEST. Obsługa serwisowa urządzeń kontroli nie może być prowadzona w oderwaniu od oprogramowania do kontroli biletów, które jest na nich zainstalowane. Urządzenia kontroli przechowują w szczególności algorytmy szyfrowania danych, umożliwiające dostęp do zawartości kart elektronicznych wykorzystywanych w Systemie. Przekazanie urządzeń wraz z oprogramowaniem do firm trzecich mogłoby prowadzić do naruszenia bezpieczeństwa w całym systemie biletu elektronicznego eksploatowanym przez Zamawiającego
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
SYGNITY S.A., Al. Jerozolimskie 180, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zakup kardiomonitorów z centralą na Oddział Chirurgii Ogólnej Szpitala im. Św. Wincentego a Paulo w Gdyni w ramach projektu "Przebudowa oraz modernizacja Oddziału Chirurgicznego Ogólnego ..... "
- Dostawa żagli na statek Dar Młodzieży
- Kompleksowa usługa cateringowa w dniu 23 maja 2024 roku
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych odbieranych z placówek podległych MOPS w Gdyni (2 części)
- " Usługa dozoru mienia i fizycznej ochrony wraz z monitoringiem systemów sygnalizacji alarmowych ( SWiN, SSP,SUG,CCTV) Muzeum Miasta Gdyni"
- Łóżka hotelowe - doposażenie SDM3 i SDM4 - powtórne
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie środowiskiem bazodanowym Oracle wraz ze wsparciem.
- Inwentaryzacja obiektów sieci wodociągowej w gminie Lipowa, opracowanie dokumentacji i wdrożenie systemu nadzoru i kontroli.
- Dostarczenie i wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego oraz uruchomienie posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania w części administracyjnej. TP-102/24/DW
- Serwis sterowników GTS
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
- Dostawa Sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wojskowego Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.