eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Świadczenie usług w zakresie serwisu pogwarancyjnego zapewniającego bezawaryjne funkcjonowanie Systemu biletu elektronicznego działającego w Zarządzie Komunikacji Miejskiej w Gdyni

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-26

Gdynia: Świadczenie usług w zakresie serwisu pogwarancyjnego zapewniającego bezawaryjne funkcjonowanie Systemu biletu elektronicznego działającego w Zarządzie Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 45299 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28495 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6233312, faks 058 6233022.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie serwisu pogwarancyjnego zapewniającego bezawaryjne funkcjonowanie Systemu biletu elektronicznego działającego w Zarządzie Komunikacji Miejskiej w Gdyni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego zapewniających bezawaryjne funkcjonowanie Systemu biletu elektronicznego ( zwanego dalej także: Systemem, systemem, SBE) działającego w Zarządzie Komunikacji Miejskiej w Gdyni. Elementy Systemu biletu elektronicznego: a) Urządzenia: - 60 (sześćdziesiąt) urządzeń sprzedaży EM126i, - 60 (sześćdziesiąt) drukarek fiskalnych INNOVA Profit, - 40 (czterdzieści) czytników kontrolerów TELEFUNKEN CS3500, - 3 (trzy) terminale informacyjne EM316i, - 1 (jeden) zestaw komputerowy do personalizacji kart, - 1 (jedna)drukarka do kart Magicard Rio2E, - 1 (jeden) czytnik kart MIFARE EMTEST; b) Oprogramowanie: - aplikacja urządzenia sprzedaży, - aplikacja czytnika kontrolera, - aplikacja terminala informacyjnego, - aplikacja WinAD (serwer oraz wszystkie stanowiska), - aplikacja eReporter (serwer oraz wszystkie stanowiska). Podstawowe usługi serwisowe: a) Usuwanie Awarii Urządzeń i Oprogramowania w miejscu ich eksploatacji. b) Wsparcie techniczne dla pracowników Zamawiającego poprzez konsultacje telefoniczne i bezpośrednie, szkolenia uzupełniające w zakresie: obsługi Urządzeń i Oprogramowania, analizy danych ze sprzedaży biletów elektronicznych. c) Wsparcie techniczne lub wdrażanie zmian do Urządzeń i Oprogramowania w ramach istniejącego zestawu taryf Systemu. Usługa dotyczy modyfikacji lub parametryzacji Urządzeń i Oprogramowania wynikających z modyfikacji istniejącego systemu taryfowego. Szczegółowy zakres usługi: dodanie nowej taryfy (np. z dowolną ważnością na 3,5,8,11, XX dni; na okaziciela lub imienna; na dowolną linię lub strefę), zmiana ceny dla dowolnie przygotowanej lub istniejącej taryfy, określenie maksymalnej liczby dni przed początkiem ważności danej taryfy, ustawianie liczby dozwolonych przedłużeń istniejącej już taryfy, ustawienie początku ważności taryfy (np. od zadanej daty, pierwszy dzień tygodnia, miesiąca, kwartału, roku itp.). d) Aktualizacja oprogramowania w przypadku wydania nowej wersji. Dodatkowe usługi serwisowe: Aktualizacje oprogramowania, zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego, przykładowo: przygotowanie i wdrożenie nowej taryfy o schemacie odmiennym niż dostępne taryfy w Systemie. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SYGNITY S.A., Al. Jerozolimskie 180, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 227919,00

  • Oferta z najniższą ceną: 227919,00 / Oferta z najwyższą ceną: 227919,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Licencja, na zasadach której Wykonawca udostępnił Zamawiającemu oprogramowanie systemu biletu elektronicznego, nie przewiduje udostępnienia Zamawiającemu kodów źródłowych oprogramowania użytkowego, jak również nie uprawnia do samodzielnej ingerencji w kod źródłowy oprogramowania przez Zamawiającego lub osoby trzecie działające w jego imieniu lub na jego zlecenie. Dodatkowo Wykonawca, z uwagi na stosowany sposób licencjonowania oprogramowania użytkowego systemu biletu elektronicznego, nie posiada uprawnień i nie zamierza przenosić na Zamawiającego (jak również na inne podmioty) autorskich praw majątkowych do oprogramowania biletu elektronicznego. Wykonawca jest również jedynym podmiotem posiadającym autoryzację (a tym samym dostęp do części zamiennych) do wykonywania serwisu pogwarancyjnego urządzeń i oprogramowania wyprodukowanych przez EMTEST. Obsługa serwisowa urządzeń kontroli nie może być prowadzona w oderwaniu od oprogramowania do kontroli biletów, które jest na nich zainstalowane. Urządzenia kontroli przechowują w szczególności algorytmy szyfrowania danych, umożliwiające dostęp do zawartości kart elektronicznych wykorzystywanych w Systemie. Przekazanie urządzeń wraz z oprogramowaniem do firm trzecich mogłoby prowadzić do naruszenia bezpieczeństwa w całym systemie biletu elektronicznego eksploatowanym przez Zamawiającego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.