eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › wyposażenie strefy płatnego parkowania w Łodzi w urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz komputerowe centrum przetwarzania danych wraz z ich obsługą i utrzymaniem

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2005-06-16

POZYCJA 28333

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: wyposażenie strefy płatnego parkowania w Łodzi w urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz komputerowe centrum przetwarzania danych wraz z ich obsługą i utrzymaniem Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu, do kontaktów: Wiesław Szczęsny i Radosław Podogrocki, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, tel. 042 6384959, fax 042 6384958, e-mail: w.szczesny@uml.lodz.pl, www.zdit.uml.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 20. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyposażenie strefy płatnego parkowania w Łodzi w urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz komputerowe centrum przetwarzania danych wraz z ich obsługą i utrzymaniem. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Etap I 1. Opracowanie projektu lokalizacji urządzeń parkingowych (parkomatów) w strefie płatnego parkowania wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień oraz akceptacji zamawiającego. 2. Dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń jednego typu (w ilości 209 sztuk parkomatów) zgodnie z zatwierdzonym projektem lokalizacji parkomatów oraz ich skonfigurowanie i uruchomienie. 3. Zorganizowanie komputerowego centrum przetwarzania danych - kontrolującego (monitorującego) funkcjonowanie strefy płatnego parkowania oraz punktu informacyjnego dla kierowców. 4. Wyposażenie zamawiającego w urządzenia do opróżniania skarbców, pozwalające na identyfikację wpływów z każdego parkomatu. 5. Wyposażenie zamawiającego w fabrycznie nowy sprzęt i oprogramowanie do sprawowania nadzoru nad funkcjonowaniem strefy płatnego parkowania oraz pobieraniem opłat parkingowych a także przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu i oprogramowania. Etap II 1. Bieżąca obsługa, naprawy oraz konserwacja urządzeń parkingowych (parkomatów) i komputerowego centrum przetwarzania danych, o których mowa w pkt 2 i 3 Etapu I. 2. Naprawy oraz konserwacja urządzeń, o których mowa w pkt 4 i 5 Etapu I. 3. Prowadzenie punktu informacyjnego dla kierowców. 4. Zapewnienie pracownikom zamawiającego środków transportu oraz ochrony podczas opróżniania skarbców parkomatów i transportu pieniędzy do banku - częstotliwość zostanie dostosowana do bieżących potrzeb (nie częściej niż 1 raz na dwa dni w odniesieniu do jednego parkomatu). 5. Zorganizowanie oraz prowadzenie systemu monitorowania strefy płatnego parkowania, w zakresie uiszczania przez kierowców opłat parkingowych, zgodnie z obowiązującą uchwałą Rady Miejskiej w Łodzi. 6. Bieżące utrzymanie terenu płatnego parkowania. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Strefa Płatnego Parkowania w Łodzi. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.22.40.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów Kod CPV wg słownika 2008: 63.71.24.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów Oryginalny kod CPV: 50.96.10.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji Kod CPV wg słownika 2008: 51.61.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Prowadzenie obsługi Strefy Płatnego Parkowania w Łodzi o zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Uchwałach Nr XXII/299/03 z dnia 9 grudnia 2003 r. oraz Nr XXX/489/04 z dnia 2 czerwca 2004 r. Rady Miejskiej w Łodzi. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 60;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w kwocie 75.000,00 zł. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości nominalnej zobowiązania zamawiającego wynikającego z zawartej umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który: 1. Spełnia warunki podmiotowe określone w art. 22 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2. Wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od daty składania ofert) zrealizował co najmniej 2 zamówienia, każde o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. polegające na dostawie lub montażu urządzeń parkingowych wraz z ich obsługą dla co najmniej 300 miejsc parkingowych, oraz że zamówienia te zostały wykonane należycie. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej. Dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, określający co najmniej: oznaczenie wykonawców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia oraz zasady reprezentacji, ustanowienie pełnomocnika i określenie zakresu jego upoważnień do występowania w imieniu wykonawcy (oryginał). Pozostałe dokumenty wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 35/U/EG/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 26.07.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: zgodnie zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 01.08.2005, godzina 11:00, siedziba zamawiającego - Łódź, ul. Piotrkowska 175 - pok. 308.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.