Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-17
Radom: Usługa wykonania operatów szacunkowych nieruchomości lokalowych stanowiących własność Gminy Miasta Radomia
Numer ogłoszenia: 281416 - 2009; data zamieszczenia: 17.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu , ul. Garbarska 55/57, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0 48 383 57 50, faks 0 48 383 57 48 w. 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzlradom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania operatów szacunkowych nieruchomości lokalowych stanowiących własność Gminy Miasta Radomia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE I 1. Przygotowanie dokumentacji wyodrębnienia i wyceny lokali mieszkalnych -600.szt. (wraz z inwentaryzacją poszczególnych lokali), stanowiących własność Gminy Miasta Radom wraz z oświadczeniem, że dany lokal spełnia wymogi samodzielnego lokalu mieszkalnego- w celu zbycia w trybie bezprzetargowym. Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia na każde żądanie Zamawiającego w terminie 30 dni. ZADANIE II 2. Przygotowanie dokumentacji wyodrębnienia i wyceny lokali o innym przeznaczeniu -20.szt. (wraz z inwentaryzacją poszczególnych lokali), stanowiących własność Gminy Miasta Radom wraz z oświadczeniem, że dany lokal spełnia wymogi samodzielnego lokalu - w celu zbycia w trybie przetargowym lub bezprzetargowym. Potwierdzenie jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia na każde żądanie Zamawiającego w terminie 30 dni..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00 - Usługi nieruchomości mieszkalnych 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3500 zł (słownie : trzy tysiące pięćset zł),III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 - Prawo zamówień publicznych. Warunek 2) A) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. B) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. C) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek 3) Wnieśli wadium przetargowe zgodnie z warunkami określonymi w części VI SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: Dla warunku 1) 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (zawarte jest na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ). Dla warunku 2) 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1(zawarte jest na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Wykaz pracowników którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia. Szczegółowy wykaz sporządzony zostanie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Do wykazu sporządzonego według wzoru stanowiącego zał. Nr 4 do niniejszej SIWZ Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe wskazanych osób. 4. wykaz co najmniej 3 wykonanych usług odpowiadających swym rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 5. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty o których mowa w pkt. 1, 3, 4, 5 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dla warunku 3) 1. Dowód wniesienia wadium w wysokości określonej w części VI pkt 1 SIWZ. 2. Akceptacja warunków umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Przez akceptację rozumie się parafowanie przez osoby upoważnione każdej strony projektu umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzlradom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.bip.mzlradom.pl, może być odebrana osobiście w siedzibie Zamawiającego, Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu, ul. Sucha 15, I piętro sekretariat lub przesłana za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu, ul. Sucha 15, I piętro sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków m. Radomia dla obrębów 0111-Idalin
- Świadczenie usługi serwisu urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na obiektach MOSiR w Radomiu Sp. z o.o. - 2024/2025
- Dostawy kaszy jęczmiennej, kaszy gryczanej. kaszy pęczak, kaszy manny, płatków owsianych i ryżu do jednostek organizacyjnych podległych OISW w Lublinie
- Remont dachów.
- Dostawa ryb i przetworów rybnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu na rok 2024.
- Świadczenie usługi wsparcia dla modułu eKancelaria oprogramowania SFINKS wykorzystywanego w jednostkach Resortu Finansów
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.