To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-30
Wrocław: Świadczenie usługi stróżowania na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice, przy ul. Zwycięskiej 2 we Wrocławiu wraz z konwojem wartości pieniężnych
Numer ogłoszenia: 28132 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23586 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Sportu Hippiki i Rekreacji, Al. Ignacego Jana Paderewskiego 35, 51-612 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 733 40 60, faks 71 315 43 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Gminy Wrocław.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi stróżowania na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice, przy ul. Zwycięskiej 2 we Wrocławiu wraz z konwojem wartości pieniężnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia: a) Świadczenie usługi stróżowania na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice oraz konwojowania wartości pieniężnych z obiektu do oddziału banku Zamawiającego. b) Usługa stróżowania realizowana będzie przez 1 osobę nieposiadającą licencji pracownika ochrony fizycznej, codziennie, w godz. od 16:00 do 6:00 za wyjątkiem dni wyścigowych, w których usługa realizowana będzie od godz. 12:00 do 5:00. Wykaz dni wyścigowych Zamawiający przekaże Wykonawcy na 2-tygodnie przed pierwszym zaplanowanym wyścigiem. c) Konwój wartości pieniężnych odbywać się będzie raz w tygodniu, w każdy wtorek, w godz. od 13:00 do 14:00. W przypadku śladowych utargów Zamawiający zastrzega sobie prawo telefonicznego odwołania konwoju z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem w stosunku do planowanego terminu. W ramach świadczonej usługi konwoju, upoważniony przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany będzie do protokolarnego odbioru ze wskazanego przez Zamawiającego punktu kasowego WTWK-Partynice bezpiecznych kopert (pakietów) z gotówką i przetransportowania ich do I Oddziału Banku Zachodniego WBK S.A. w imieniu i na rzecz Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i zawartość pakietu od chwili odbioru pakietu od pracownika Zamawiającego do momentu złożenia depozytu we wskazanym oddziale banku. d) Do zadań pracownika ochrony (stróża) sprawującego służbę na obiekcie należy w szczególności: 1. wykonywanie regularnych obchody obiektu w celu zapobieżenia przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu Zamawiającego (włamania, kradzieże, rozboje, akty wandalizmu, pożary, zalania itp.), 2. zabezpieczenie powierzonego mienia przed jego utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem, 3. współpraca z pracownikami Zamawiającego w zakresie kontroli wstępu osób i pojazdów na teren obiektu, w tym prowadzenie Książki Ruchu Osób i Pojazdów, 4. niezwłoczne podejmowanie działań w celu minimalizacji szkód powstałych w rezultacie różnych zdarzeń losowych, z jednoczesnym zawiadomieniem przedstawicieli Zamawiającego oraz stosownych służb tj. Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego itp., 5. odnotowywanie w Książce Służby wszelkich nieprawidłowości mogących mieć wpływ na skuteczność ochrony obiektu i zabezpieczenia znajdującego się na jego terenie mienia, wraz z niezwłocznym powiadomienie o tym fakcie upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego, 6. egzekwowanie przepisów regulaminu obiektu WTWK-Partynice, 7. utrzymywanie sprawnej łączności telefonicznej ze wskazanymi pracownikami Zamawiającego. e) Zamawiający wymaga, aby pracownik ochrony posiadał jednolity strój wraz z identyfikatorem, umożliwiający łatwą identyfikację podmiotu Wykonawcy. f) Zamawiający nie wyraża zgody na posiadanie przez pracownika ochrony broni palnej oraz środków przymusu bezpośredniego, g) Zamawiający nie zapewnia pomieszczenia socjalnego dla pracownika Wykonawcy, za wyjątkiem umożliwienia pracownikowi Wykonawcy korzystania z pomieszczenia portierni w celu spożycia posiłku, skorzystania z toalety lub chwilowego ogrzania się. 2) Pożądany termin realizacji zadania: Czas oznaczony od 01.02.2012 r. do 31.05.2012 r. 3) Wykonawca, w przypadku braku stosownego ubezpieczenia zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie świadczonych usług ochrony osób i mienia, obejmującej miejsce i okres realizacji przedmiotowego zamówienia. W przypadku posiadania przez Wykonawcę stosownej polisy ubezpieczeniowej, Wykonawca winien utrzymać lub rozszerzyć jej zakres w taki sposób, aby zabezpieczyć roszczenia odszkodowawcze związane z ewentualnymi zdarzeniami zaistniałymi w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy na terenie WTWK-Partynice, w okresie obowiązywania umowy. 4) Zamawiający żąda, by wykazali Państwo w trakcie negocjacji część zamówienia, której wykonanie chcecie powierzyć podwykonawcom. 5) Pozostałe szczegóły dotyczące sposobu realizacji umowy Zamawiający zawarł w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 79.71.50.00 - Usługi patrolowe 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ABC - SERVICE R.BRZĄKAŁA, R.GAWRON, M.NAZARUK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ABC - SERVICE R.BRZĄKAŁA, R.GAWRON, M.NAZARUK SPÓŁKA JAWNA
- ABC-SERVICE S.J. R. Brząkała, R. Gawron, M. Nazaruk, ul. Bolesławiecka 15, 53-614 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147537,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33654,42
Oferta z najniższą ceną: 33654,42 / Oferta z najwyższą ceną: 33654,42
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający w Sekcji II pkt 1.4 Ogłoszenia o zamówieniu nr 381350-2011 z dnia 16.11.2011 r. oraz w Rozdziale V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do zamówienia podstawowego nr SZP.10.341-11/11 udzielonego w dniu 14.12.2011 r. w trybie przetargu nieograniczonego przewidywał udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego w zakresie m.in. objęcia ochroną dodatkowego obiektu oraz zwiększenia ilości konwojów. Przedmiot zamówienia uzupełniającego obejmuje powtórzenie tego samego rodzaju czynności, które realizowane są w ramach zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Podstawę prawną udzielenia zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu Wykonawcy stanowi art. 67 ust.1 pkt 6) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont drogi wojewódzkiej nr 369 odcinkami pomiędzy m. Miszkowice a węzłem S3 Lubawka w km 10+535 - 11+972, km 12+500 - 13+068 i km 13+900 - 16+044, gmina Lubawka.
- Usunięcie źródeł zawilgocenia murów poprzez naprawę elewacji budynku (DWOMP Oddział w Jeleniej Górze).
- BZP.2711.25.2024.MP Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien i sprzątaniem posesji wokół budynku przy pl. Uniwersyteckim 9/13 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa drobnego sprzętu do wykonywania zabiegów maloinwazyjnych - dostawa noża harmonicznego
- Dostawa ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 12 miesięcy (2)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie 01.06.2024 r.-31.05.2025 r.
- "Ochrona fizyczna terenu, obiektów, osób oraz mienia Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu przy ul. Czerwonego Krzyża 5/9"
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie 01.06.2024 r.-31.05.2025 r.
- USŁUGA OCHRONY MIENIA I OSÓB DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.