eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku Prokuratury Apelacyjnej w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-25

Kraków: Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku Prokuratury Apelacyjnej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 281284 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260844 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna w Krakowie, ul. Cystersów 18, 31-553 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2942700 w. 410, 460, faks 12 2942700 w.456.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku Prokuratury Apelacyjnej w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, instalacyjne w zakresie instalacji wod, kan, gaz, c.o. oraz instalacji elektrycznych, dostawa materiałów właściwych dla danego zakresu robót zapewniających właściwe przeprowadzenie robót budowlanych obejmujących wykonanie prac remontowych sanitariatów w budynku Prokuratury Apelacyjnej w Krakowie ul. Cystersów 18. W zakresie robót budowlanych objętych zamówieniem wchodzą prace obejmujące wykonanie kompleksowe robót W zakres prac wchodzą: 1. Skucie płytek ceramicznych oraz posadzki z terakoty 2. Demontaż boksów sanitarnych oraz armatury w zakresie umywalek. pisuarów, kompaktów itp. 3. Skucie posadzek cementowych 4. Demontaż pionów oraz podejść wod-kan, gaz i c.o. 5. Ręczne znoszenie gruzu z trzeciego, drugiego, pierwszego piętra, parteru oraz piwnic wraz z wyniesieniem na zewnątrz budynku do kontenera na śmieci dostarczonego przez wykonawcę robót. 6. Wymurowanie ścianek działowych 7. Montaż nowych pionów oraz podejść instalacyjnych w tym instalacji elektrycznej. 8. Wykonanie tynków i posadzek cementowych 9. Wykonanie izolacji przeciwwodnej na ścianach i posadzkach 10. Ułożenie fliz i terakoty 11. Montaż podokienników kamiennych. 12. Montaż stolarki budowlanej 13. Montaż urządzeń i armatury wod-kan. w tym urządzeń Geberit, umywalek, zlewozmywaków, baterii umywalkowych i zlewozmywakowych, misek ustępowych, brodzików natryskowych itp. 14. Montaż grzejników c.o. 15. Montaż osprzętu instalacji elektrycznej 16. Montaż osprzętu dodatkowego tj. lustra, dozowniki mydła, suszarki do rąk, pojemniki na papier, kubły na śmieci, szafek, blatów itp. 17. Roboty porządkowe wewnątrz budynku z umyciem sanitariatów, dróg komunikacyjnych wraz z regeneracją terenu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPU GP-TERM M. Gajek & B. Gajek, ul. Szewska 1/5, 32-700 Bochnia, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180866,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 162346,05

  • Oferta z najniższą ceną: 162346,05 / Oferta z najwyższą ceną: 162346,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.