eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna Białostocka › Wykonanie robót budowlanych realizowanych w ramach projektu pn. Przebudowa ujęcia wody w Czarnej Białostockiej, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, położonych w aglomeracji Czarna Białostocka w zakresie następujących zadańZADANIE IRozbudowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w ul. Cichej, Łąkowej, Pogodnej, Słonecznej i Ciepłej w m. Czarna Białostocka. ZADANIE IIBudowa sieci kanalizacji sanitarnej z pompownią ścieków na os. Buksztel - II etap. ZADANIE IIIBudowa i przebudowa sieci wodociągowej na ulicy Tartacznej w Czarnej Białostockiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-01

Czarna Białostocka: Wykonanie robót budowlanych realizowanych w ramach projektu pn. Przebudowa ujęcia wody w Czarnej Białostockiej, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, położonych w aglomeracji Czarna Białostocka w zakresie następujących zadań: ZADANIE I: Rozbudowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w ul. Cichej, Łąkowej, Pogodnej, Słonecznej i Ciepłej w m. Czarna Białostocka. ZADANIE II: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z pompownią ścieków na os. Buksztel - II etap. ZADANIE III: Budowa i przebudowa sieci wodociągowej na ulicy Tartacznej w Czarnej Białostockiej.
Numer ogłoszenia: 281128 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne w Czarnej Białostockiej Sp. z o.o. , ul. Józefa Piłsudskiego 62, 16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie, tel. 85 7101719, faks 85 7101719.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkomunalne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych realizowanych w ramach projektu pn. Przebudowa ujęcia wody w Czarnej Białostockiej, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, położonych w aglomeracji Czarna Białostocka w zakresie następujących zadań: ZADANIE I: Rozbudowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w ul. Cichej, Łąkowej, Pogodnej, Słonecznej i Ciepłej w m. Czarna Białostocka. ZADANIE II: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z pompownią ścieków na os. Buksztel - II etap. ZADANIE III: Budowa i przebudowa sieci wodociągowej na ulicy Tartacznej w Czarnej Białostockiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji projektu pn. Przebudowa ujęcia wody w Czarnej Białostockiej, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, położonych w aglomeracji Czarna Białostocka, tj.; Zadanie I: Rozbudowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w ul. Cichej, Łąkowej, Pogodnej, Słonecznej i Ciepłej w mieście Czarna Białostocka, obejmujące w szczególności: 1) wykonanie sieci wodociągowej z rur 2-warstwowych PE PN10 do wody pitnej o średnicy DN90 i DN110 o długości łącznej L = 937,5 mb; 2) wykonanie przyłączy wodociągowych z rur DN32 PE100 PN10 szt. 15 do miejsca rozgraniczającego pas drogowy od posesji; 3) wykonanie kanału sanitarnego grawitacyjnego z rur PVC DN200 klasy SN8 typ ciężki o długości L = 742,9 mb; 4) wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur DN160 PVC klasy SN8 - szt. 11; 5) przebudowa istniejącej przepompowni ścieków; Zadanie II: Budowa kanalizacji sanitarnej na osiedlu Buksztel w Czarnej Białostockiej - II etap, obejmująca w szczególności: 1) wykonanie kanału sanitarnego grawitacyjnego z rur PVC DN200 klasy SN8 o długości łącznej L = 1393,4 mb; 2) wykonanie rurociągu tłocznego ścieków sanitarnych z rur DN110 PE100 2-warstwowych, o długości 341,4 mb ; 3) dostawa, montaż, uruchomienie pompownie ścieków P3-II z podłączeniem energetycznym, oraz systemem monitoringu zdalnego - 1 kpl; 4) wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur DN160 PVC klasy SN8, - szt. 53; Zadanie III: Budowa i przebudowa sieci wodociągowej na ulicy Tartacznej w Czarnej Białostockiej na odcinku od ul. Fabrycznej do ul. Piłsudskiego, obejmująca w szczególności: 1) wykonanie sieci wodociągowej z rur PE DN 200 SDR 17 na długości 1060,0 mb.; 2) wykonanie sieci wodociągowej z rur PE DN 160 SDR 17 na długości 26,0 mb, 3) wbudowanie na sieci wodociągowej hydrantów nadziemnych DN80 - szt. 8; 4) przeciski w rurze osłonowej HDPE DN315 o łącznej długości - 114,00 mb; 5) przeciski w rurze osłonowej HDPE DN250 o długości - 14,00 mb; 6) przeciski w rurze osłonowej HDPE DN315 w miejscach zbliżeń do istniejącego zadrzewienia - 14,00 mb; 2. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia standardów technicznych, technologicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zmawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia. Złożone przez Wykonawcę ww. dokumenty mogą być opiniowane przez autora dokumentacji projektowej. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Przy realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy również: a) opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzgodnienie go z zarządcami dróg gminnych/powiatowych/krajowych, b) ponoszenie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego w związku z prowadzonymi robotami, c) odbudowanie w całości i przywrócenie do stanu poprzedniego uszkodzonych podczas prowadzenia robót nawierzchni dróg, zjazdów, rowów przydrożnych, itp. d) wykonanie inspekcji telewizyjnej zrealizowanej sieci kanalizacji sanitarnej. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka bądź wszystkie części zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.31.11.00-1, 42.23.22.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium; - NA ZADANIE I: w wysokości 19.500 zł (słownie: dziewiętnaście pięćset złotych), - NA ZADANIE II: w wysokości 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), - NA ZADANIE III: w wysokości 9.000 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer konta 41 1020 1332 0000 1102 0216 8037 przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4. Kopię przelewu bankowego potwierdzającego wniesienia wadium przetargowego należy dołączyć do oferty. 5. Jeżeli wadium przetargowe zastaje wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, kopie dokumentów stwierdzających wniesienie wadium winne zostać dołączone do składanej oferty, natomiast oryginał złożony w siedzibie Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli legitymują się w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonaniem, co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na rozbudowie lub budowie sieci wodociągowo- kanalizacyjnej, a przynajmniej jedno ze zrealizowanych robót powinno być dla ZADANIA I o wartości nie mniejszej niż 1.300.000,00 zł ( jeden milion trzysta tysięcy złotych ), dla ZADANIA II o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł ( dwa miliony złotych ), dla ZADANIA III o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł ( sześćset tysięcy złotych ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponował będzie co najmniej jedną osobą odrębnie dla każdego z ZADAŃ będącą Kierownikiem Budowy , posiadającym następujące kwalifikacje: - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Sanitarnych, liczone od dnia uzyskania uprawnień oraz - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci i instalacji sanitarnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże iż: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż; -dla ZADANIA I - 1.300.000,00 zł ( jeden milion trzysta tysięcy złotych ), -dla ZADANIA II - 2.000.000,00 zł ( dwa miliony złotych ), -dla ZADANIA III - 600.000,00 zł ( sześćset tysięcy złotych) oraz b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż; - dla ZADANIA I - 1.300.000,00 zł ( jeden milion trzysta tysięcy złotych ), - dla ZADANIA II - 2.000.000,00 zł ( dwa miliony złotych ), - dla ZADANIA III - 600.000,00 zł ( sześćset tysięcy złotych ) Wykonawca/cy składający ofertę na dwie lub trzy części zamówienia spełnią warunki wskazane w pkt III.3.2) i III.3.5) ogłoszenia, jeżeli wykażą spełnienie wymagań odpowiednio dla części zamówienia o wartościowo wyższych wymaganiach. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą spełnia, nie spełnia na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt. 7 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto Wykonawca składa: 1 Formularz oferty (zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ), 2. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców działających wspólnie, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp.. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Harmonogram rzeczowo-finansowy (zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ), 5. W przypadku gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedkładając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ), 6. Kosztorys uproszczony.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian ustaleń umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z niżej wymienionych okoliczności: a) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, b) zmiany terminu realizacji robót budowlanych wynikające z konieczności wykonania robót dodatkowych lub konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, c) zaistnienia konieczności dokonania zmian umowy wobec zmiany umowy o dofinansowanie pomiędzy Zamawiającym a instytucją udzielającą dofinansowania zadania, d) zaistnienia okoliczności niezależnej od obu stron, której nie można było przewidzieć, uniknąć bądź jej zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, e) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym zmiany stawki VAT, w zakresie mającym wpływ na przedmiot zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkomunalne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne w Czarnej Białostockiej, ul. Piłsudskiego 62, 16 - 020 Czarna Białostocka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunalne w Czarnej Białostockiej, ul. Piłsudskiego 62, 16 - 020 Czarna Białostocka, pok. 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I: Rozbudowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w ul. Cichej, Łąkowej, Pogodnej, Słonecznej i Ciepłej w m. Czarna Białostocka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane obejmują: 1) wykonanie sieci wodociągowej z rur 2-warstwowych PE PN10 do wody pitnej o średnicy DN90 i DN110 o długości łącznej L = 937,5 mb; 2) wykonanie przyłączy wodociągowych z rur DN32 PE100 PN10 szt. 15 do miejsca rozgraniczającego pas drogowy od posesji; 3) wykonanie kanału sanitarnego grawitacyjnego z rur PVC DN200 klasy SN8 typ ciężki o długości L = 742,9 mb; 4) wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur DN160 PVC klasy SN8 - szt. 11; 5) przebudowa istniejącej przepompowni ścieków;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.31.11.00-1, 42.23.22.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z pompownią ścieków na os. Buksztel - II etap..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane obejmują: 1) wykonanie kanału sanitarnego grawitacyjnego z rur PVC DN200 klasy SN8 o długości łącznej L = 1393,4 mb; 2) wykonanie rurociągu tłocznego ścieków sanitarnych z rur DN110 PE100 2-warstwowych, o długości 341,4 mb ; 3) dostawa, montaż, uruchomienie pompownie ścieków P3-II z podłączeniem energetycznym, oraz systemem monitoringu zdalnego - 1 kpl; 4) wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur DN160 PVC klasy SN8, - szt. 53;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.31.11.00-1, 42.23.22.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE III: Budowa i przebudowa sieci wodociągowej na ulicy Tartacznej w Czarnej Białostockiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane obejmują: 1) wykonanie sieci wodociągowej z rur PE DN 200 SDR 17 na długości 1060,0 mb.; 2) wykonanie sieci wodociągowej z rur PE DN 160 SDR 17 na długości 26,0 mb, 3) wbudowanie na sieci wodociągowej hydrantów nadziemnych DN80 - szt. 8; 4) przeciski w rurze osłonowej HDPE DN315 o łącznej długości - 114,00 mb; 5) przeciski w rurze osłonowej HDPE DN250 o długości - 14,00 mb; 6) przeciski w rurze osłonowej HDPE DN315 w miejscach zbliżeń do istniejącego zadrzewienia - 14,00 mb;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.