eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Klewkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Łowicz: Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Klewkowie
Numer ogłoszenia: 281111 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łowicz , ul. Długa 12, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8376804, fax. 046 8373539.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Klewkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP w Klewkowie. Oznakowanie wg PN-EN 1846 -2:2000 samochody pożarnicze Podział i oznakowanie: samochód ratowniczo - gaśniczy PN-EN 1846-1 L-2-5-0-8/800-0 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Rodzaj pojazdu: - samochód fabrycznie nowy, - dopuszczalna masa całkowita do 3500 kg - silnik z zapłonem samoczynnym spełniający normy Euro4, - moc silnika niemniejsza niż 75 kW, o pojemności od 2400 cm3 , - skrzynia biegów 5-cio stopniowa - nadwozie typu furgon - przeszklenie w części osobowej - napęd na jedną oś ( 4 x 2 ) - układ kierowniczy ze wspomaganiem - przystosowany do przewozu min. 5 osób - drzwi tylne dwuskrzydłowe, otwierające się o kąt min 180o - drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu - układy bezpieczeństwa : ABS, ESP - hak typu kulowego do przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej 3500 kg 2. Zabudowa wewnętrzna: - konstrukcja przedziału dla załogi zapewnia ochronę pasażerów przed przemieszczającym się wyposażeniem podczas wypadku lub awaryjnego hamowania - podłoga przedziału załogi i przedziału ładunkowego pokryta przeciwpoślizgową blachą aluminiową - zabezpieczenie blachą aluminiową wewnętrznych części nadwozia - oddzielenie przedział sprzętowego od przedziału załogi - półki aluminiowe mocowane do stelaża ze stali nierdzewnej z miejscem na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze 3. Montaż sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej oraz sprzętu łączności: - belka świetlna z napisem STRAŻ, - lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu, - lampy błyskowe z przodu pojazdu, - radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF136-174 MHz, moc 1 ÷ 25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania, w sieci MSWiA, min. 128 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min. 14 znaków, obrotowy potencjometr siły głosu. - 2 radiotelefony nasobne ( wraz ze stacją do ich ładowania zamontowana na stałe pojeździe) o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W. Odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA, min 255 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu. 4. Lakierowanie: nadkola, zderzaki - białe. 5. Orurowanie zewnętrzne wzmacniające zderzak. 6. Wyciągarka 3,5 tony. 7. Dodatkowy zestaw kół wyposażony w opony zimowe Parametry nie określone w specyfikacji muszą być zgodne z wymaganiami dla samochodów ratowniczo-gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla jednostek ochotniczych straży pożarnych - edycja druga - marzec 2006 r opracowane przez CNBOP - luty 2006 i wymaganiami ogólnymi i szczegółowymi dla samochodów ratowniczo-gaśniczych KG PSP - CNBOP - czerwiec 2002 z wyłączeniem elementów wyposażenia nie wchodzącego w skład zamówienia. Sprzedawca musi posiadać i dostarczyć Zamawiającemu zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy aktualny certyfikat lub pozytywną opinię CNBOP..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w tym zakresie wykażą i udokumentują wykonanie co najmniej 2 dostaw lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe zgodnie z art. 26 ust. 3 i 4. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żąda od wykonawców na podstawie art. 25, art. 26 ust. 1, art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r. poz. 1655 ) oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z 2006r. poz. 605) następujących dokumentów: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust 1 oraz z art. 24, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 4. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw podobnych samochodów pożarniczych, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów, z których wynika, że dostawy te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lowicz.bipst.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Łowiczu ul. Długa 12, 99-400 Łowicz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Łowiczu ul. Długa 12, 99-400 Łowicz, pok. 7 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.