eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › obsługa bankowa budżetu Powiatu Nowosolskiego i jednostek organizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-17

POZYCJA 28068

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Nowa Sól: obsługa bankowa budżetu Powiatu Nowosolskiego i jednostek organizacyjnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Nowosolski, do kontaktów: Ewa Matyla-Skarbnik Powiatu- w spr. merytorycznych;Elżbieta Wasik -specjalista-w spr.proceduralnych, ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4586800, fax 068 4586831, e-mail: promocja@powiat-nowosolski.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat-nowosolski.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powiat Nowosolski, Elżbieta Wasik - specjalista, ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 0-68 458 68 14, fax 0-68 458 68 31, e-mail: przetargi@powiat-nowosolski.pl, www.powiat-nowosolski.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Środowisko, Zdrowie, Budownictwo i obiekty komunalne, Ochrona socjalna, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa bankowa budżetu Powiatu Nowosolskiego i jednostek organizacyjnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 66. Główne miejsce świadczenia usług: Starostwo Powiatowe w Nowej Soli przy ul. Moniuszki 3b oraz jednostki organizacyjne Powiatu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66.10.00.00-1 - usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych 66.13.00.00-0 - usługi udzielania kredytu Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Nowosolskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu polegającej na: a)otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących, rachunków funduszy specjalnych i celowych, rachunków pomocniczych, b)realizacji wszystkich poleceń przelewów do innych banków w systemie ELIXIR ,a w przypadku gdy bank \odbiorca\ nie jest w systemie rozliczeń ELIXIR dopuszczalna jest realizacja w systemie SYBIR, c)realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku), d)przyjmowaniu wpłat gotówkowych, e)dokonywaniu wypłat gotówkowych, f)lokowaniu wolnych środków na lokatach ,,over night, \weekendowych, g)uruchomieniu kredytu w rachunku bieżącym (kredyt przeznaczony na pokrycie przejściowego deficytu budżetu Powiatu Nowosolskiego), h)wykonywaniu obsługi przy wykorzystaniu systemu elektronicznego przesyłania danych, i)miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych, j)codziennym sporządzaniu wyciągów bankowych. k)uruchomieniu w budynku gdzie znajduje się Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowej Soli ( obecnie ul.Arciszewskiego 11) punktu kasowego oraz do jego prowadzenia przez cały okres trwania umowy. Punkt kasowy powinien otwarty każdego dnia roboczego w godzinach obsługi petentów przez Wydział Komunikacji. Na dzień dzisiejszy obsługa petentów odbywa się w następujących godzinach: w poniedziałki od 9:30 do 16:30, a od wtorku do piątku od 8:00 do 14:30. Zamawiający ustali termin uruchomienia przez Wykonawcę punktu kasowego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Szczegółowe wymagania dotyczące zamówienia zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej na stronie : www.powiat-nowosolski.pl lub pod adresem: Powiat Nowosolski,67-100 Nowa Sól ul. Moniuszki 3b p.Elżbieta Wasik 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie pow.60.000euro.Zakres wchodzący m.in. na wartość zamówienia a)otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących, rachunków funduszy specjalnych i celowych, rachunków pomocniczych, b)realizacji wszystkich poleceń przelewów do innych banków w systemie ELIXIR ,a w przypadku gdy bank odbiorca nie jest w systemie rozliczeń ELIXIR dopuszczalna jest realizacja w systemie SYBIR, c)realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku), d)przyjmowaniu wpłat gotówkowych, e)dokonywaniu wypłat gotówkowych, f)lokowaniu wolnych środków na lokatach ,over night,weekendowych g)uruchomieniu kredytu w rachunku bieżącym (kredyt przeznaczony na pokrycie przejściowego deficytu budżetu Powiatu Nowosolskiego), h)wykonywaniu obsługi przy wykorzystaniu systemu elektronicznego przesyłania danych, i)miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych, j)codziennym sporządzaniu wyciągów bankowych. k)uruchomieniu w budynku gdzie znajduje się Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowej Soli ( obecnie ul.Arciszewskiego 11) punktu kasowego oraz do jego prowadzenia przez cały okres trwania umowy. Punkt kasowy powinien otwarty każdego dnia roboczego w godzinach obsługi petentów przez Wydział Komunikacji. Na dzień dzisiejszy obsługa petentów odbywa się w następujących godzinach: w poniedziałki od 9:30 do 16:30, a od wtorku do piątku od 8:00 do 14:30. Zamawiający ustali termin uruchomienia przez Wykonawcę punktu kasowego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.07.2007; lub data zakończenia: 30.06.2012

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 04 czerwca 2007r. do godz.10:00. 1.2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 1.3.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium przez cały okres związania ofertą. 1.4.Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w Banku Gospodarki Żywnościowej SA Oddział w Nowej Soli nr 89 2030 0045 1110 0000 0028 4750 z dopiskiem :wadium - przetarg nieograniczony - obsługa bankowa. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 1.5.Kserokopię dokumentu potwierdzającego wpłacenie wadium należy załączyć do oferty. 1.6.W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, wykonawca składa oryginał gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2, w sekretariacie zamawiającego, a do oferty załącza kserokopię oryginału gwarancji lub poręczenia. 1.7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a)upłynął termin związania ofertą, b)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c)zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 1.8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b)który został wykluczony z postępowania, c)którego oferta została odrzucona. 1.9.Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 1.10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 1.11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tzn. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (t. j. Dz. U.z 2002r. nr 72 poz. 665 ze zm.), 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. posiadają co najmniej jedną placówkę bankową (siedzibę, oddział, filię lub punkt obsługi) na terenie miasta Nowej Soli, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wg formuły \spełnia - nie spełnia\. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY i OŚWIADCZENIA: 1.Formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3.Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. Dokumenty i oświadczenia jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 4.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdy podmiot współuczestniczący. 6.Zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych, jeżeli obowiązujące przepisy wymagają posiadania zezwolenia. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdy podmiot współuczestniczący 7.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (wykaz placówek bankowych na terenie miasta Nowej Soli), zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 8.Dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 9.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 10.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 9.5 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. OFERTA SKŁADANA PRZEZ WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia, po ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwa należy załączyć do oferty. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie dokumenty o których mowa w pkt 9 SIWZ, przy czym każdy z wykonawców musi, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, załączyć dokumenty, o których mowa w pkt 9.5 i 9.6 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena (%) 20 2. oprocentowanie rachunków (%) 80 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.06.2007, godzina 10:30, Starostwo Powiatowe,67-100 Nowa Sól, ul. Moniuszki 3b,I piętro,pokój 108 (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1.ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY ORAZ WZÓR UMOWY. 1.1.Przedmiot umowy - zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 1.2.Okres umowy - od 01.07.2007r. do 30.06. 2012 roku. 1.3.Bank realizuje wyłącznie dyspozycje podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania środkami na rachunku, wymienione w karcie wzorów podpisów, stanowiące załącznik do umowy. 1.4.Zamawiający zobowiązuje się do pisemnego powiadomienia Banku o zmianie wszelkich danych stanowiących podstawę otwarcia rachunku, a w szczególności o zmianie osób upoważnionych do dysponowania rachunkiem, zmianie siedziby i adresu, zmianie numeru statystycznego. 1.5.Zamawiający upoważnia Bank do pobierania z rachunku bankowego należnych opłat i prowizji za wykonywanie czynności bankowych w wysokościach jak w ofercie. Nie dopuszcza się stosowania innych opłat i prowizji bankowych za wykonywanie obsługi bankowej w tym za codzienne sporządzanie wyciągów bankowych. Podane w ofercie koszty pkt. A koszty obsługi bankowej oraz pkt. C koszty obsługi elektronicznej przesyłania danych są stałe i nie będą ulegać zmianom w okresie zawartej umowy. 1.6.Kredyt będzie oprocentowany wg zmiennej stawki procentowej WIBOR 3M powiększonej o marżę banku. Stawka WIBOR 3M na każdy okres odsetkowy ustalana będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 3M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy. Zmiana wysokości oprocentowania kredytu następować będzie raz w miesiącu na początku każdego miesiąca. Okres odsetkowy obejmuje okres jednego miesiąca. 1.7.Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym jak w ofercie. Nie dopuszcza się możliwości pobierania dodatkowych opłat i jednorazowych prowizji bankowych od udzielonego kredytu. a także prowizji lub odsetek od niewykorzystanej kwoty kredytu. 1.8.Środki na rachunkach bieżących i dodatkowych będą oprocentowane wg jednej zmiennej stawki procentowej WIBID 1M powiększonej lub pomniejszonej o marżę banku. Stawka WIBID 1M na każdy okres odsetkowy ustalona będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBID 1M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy. Zmiana wysokości oprocentowania środków następować będzie raz w miesiącu na początku każdego miesiąca. Okres odsetkowy obejmuje okres jednego miesiąca. 1.9.Wysokość oprocentowania środków na rachunkach zgodnie z ofertą. Kapitalizacja odsetek w okresie miesięcznym. 1.10.Polecenia przelewów będą w tym samym dniu przekazywane do rozrachunku międzybankowego. 1.11.Wpływy z określonego dnia będą księgowane na rachunku bankowym Zamawiającego w dniu wpływu. 1.12.Rozliczenia pomiędzy zamawiającym, a wykonawcą usługi będą dokonywane w złotych polskich (PLN). 1.13.Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy lub zmiany te są korzystniejsze dla zamawiającego. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem niniejszego postanowienia jest nieważna. 1.14.W sprawach nieuregulowanych umową mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2.WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY. 2.1.Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3.SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ i DOKUMENTÓW. 3.1.W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3.2.Korespondencję pisemną należy kierować na adres: Starostwo Powiatowe, ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól. 3.3.Korespondencję w formie faksowej należy kierować na numer faksu: 068 458 - 68 - 31. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.