eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Wykonanie analizy procesów realizowanych przez sektor komunalny miasta średniej wielkości, istotnych dla realizacji strategii rozwoju samorządu terytorialnego. PI-PWP. System monitoringu dla MMŚP wielkopolskiego sektora komunalnego, nr POKL. 08.01.01-30-009/11 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-01

Ostrów Wielkopolski: Wykonanie analizy procesów realizowanych przez sektor komunalny miasta średniej wielkości, istotnych dla realizacji strategii rozwoju samorządu terytorialnego. PI-PWP. System monitoringu dla MMŚP wielkopolskiego sektora komunalnego, nr POKL. 08.01.01-30-009/11 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 280232 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Holdikom Spółka Akcyjna , ul. Partyzancka 27, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 735 25 60, faks 62 7350100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.holdikom.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie analizy procesów realizowanych przez sektor komunalny miasta średniej wielkości, istotnych dla realizacji strategii rozwoju samorządu terytorialnego. PI-PWP. System monitoringu dla MMŚP wielkopolskiego sektora komunalnego, nr POKL. 08.01.01-30-009/11 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Spółki komunalne są realizatorem strategii rozwoju miasta w zakresie świadczenia usług zaspokajających zbiorowe potrzeby wspólnot lokalnych. Spółki komunalne tworzą spójny, przenikający się sektor gospodarki komunalnej, który współdecyduje o konkurencyjności i rozwoju miasta. Przez Zlecającego usługę należy rozumieć Urząd Miejski miasta średniej wielkości (do 150 000 mieszkańców). Przez Wykonującego usługę należy rozumieć MMŚP, według definicji UE, świadczące usługi komunalne w mieście średniej wielkości. Przez wspólnotę lokalną rozumieć należy społeczność lokalną będącą odbiorcą usług komunalnych świadczonych przez Wykonawców tych usług 1. Cel analizy. Celem analizy jest: a) ocena systemu zarządzania oraz procesów w sektorze komunalnym miasta średniej wielkości w kontekście ich zdolności do realizacji strategii rozwoju usług komunalnych wdrażanej przez samorząd terytorialny, b) ocena systemu absorpcji informacji strategicznych i operacyjnych przesyłanych od Zlecającego usługę do Wykonującego usługę, efektywność tego systemu oraz bariery zakłócające jego prawidłowy przebieg, c) identyfikacja barier w realizacji strategii rozwoju sektora komunalnego miasta średniej wielkości wynikających z niedostosowanych struktur w przedsiębiorstwach komunalnych. 2. Problemy i pytania do analizy: a) jak systemy zarządzania oraz procesy zachodzące w przedsiębiorstwach komunalnych miasta średniej wielkości wpływają na zdolność tych przedsiębiorstwa do realizacji strategii rozwoju usług komunalnych? b) jak informacje operacyjne i decyzje strategiczne Zlecającego usługę przyjmowane są przez Wykonującego usługę i w jaki sposób informacje i decyzje są absorbowane przez systemy zarządzające Wykonującego usługę, c) jakiego typu bariery zakłócają funkcjonowanie sektora komunalnego miasta średniej wielkości, w tym konsolidację procesów w świadczeniu usług komunalnych. 3. Wymagania wobec wykonawcy: a) dokładna i sprawna realizacja analizy oraz współpraca z Zamawiającym, b) zachowanie najwyższej staranności i przyjętej metodologii analitycznej, c) umieszczenie na wszystkich dokumentach obowiązujących znaków i napisów promocyjnych dla projektów współfinansowanych przez UE..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał minimum dwie usługi polegające na badaniu procesów i analizie systemów zarządzania na rzecz podmiotu świadczącego usługi komunalne, oraz trzy usługi których celem było badanie procesów i analiza systemów zarządzania innych podmiotów oraz zawarł w wykonanych analizach zalecenia poprawiające efektywność tych systemów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób (zespół badawczy), które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, w tym minimum dwoma osobami które brały udział w badaniu procesów i analizie systemów zarządzania na rzecz podmiotu świadczącego usługi komunalne oraz badaniu procesów i analizie systemów zarządzania innych podmiotów, przyczyn w wykonanych analizach zawarte zostały zalecenia poprawiające efektywność tych systemów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 2. sporządzona na piśmie koncepcja sporządzenia analizy, ze szczególnym uwzględnieniem przewidywanych do wykorzystania narzędzi analitycznych, dodatkowych działań analitycznych przyczyniających się do pogłębienia analizy oraz wykazaniem zastosowania nowoczesnych narzędzi metod analitycznych - dane zawarte w tym dokumencie służyć będą do oceny oferty w ramach kryterium: Koncepcja realizacji zamówienia, 3. oświadczenie Wykonawcy wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcom - zgodnie z zapisami pkt. Q SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 45
  • 2 - Koncepcja sporządzenia analizy, wykorzystane narzędzia analityczne, wykazane dodatkowe działania analityczne przyczyniające się do pogłębienia analizy - 55

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany dotyczące zawartej umowy polegające na zmianie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, o których mowa w pkt D.I.6 SIWZ, wyłącznie w przypadkach wystąpienia obiektywnych i niezawinionych przez Wykonawcę okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia zgodnie z ofertą i jedynie za zgodą Zamawiającego. Zgoda może zostać wyrażona pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę nowej/ych osoby/osób, która/-re posiadać będą doświadczenie i kwalifikacje zawodowe co najmniej takie samo jak osoby wskazane w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.holdikom.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: HOLDIKOM S.A. ul. Partyzancka 27 63-400 Ostrów Wielkopolski..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2012 godzina 09:00, miejsce: HOLDIKOM S.A. ul. Partyzancka 27 63-400 Ostrów Wielkopolski, bezwzględnie sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PI-PWP. System monitoringu dla MMŚP wielkopolskiego sektora komunalnego, nr POKL. 08.01.01-30-009/11 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.